tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg allerede kan mærke hvordan jeg SLET ikke synes jeg har tid nok til at være på bk. Efter 1 arbejdsdag føler jeg mig allerede håbløst bagud. Øv :lovebk

Velkommen tilbage på arbejdsmarkedet :D Det er rigtigt, det er virkelig en balancegang, jeg oplevede det selv på samme måde efter Me. Efter Mi. Er kommet er tiden endnu mere sparsom på BK, hvilket jo er mit eget valg, jeg vil bare hellere være sammen med børnene når de er vågen osv. Hver især :) Jeg tror det ender med et helt farvel når hverdagen kalder efter barsel, for mit vedkommende! Eller så bliver det fortsat min lille nedgearing til søvn, som det også er i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha. Jeg har sovet mega elendigt i nat = jeg er totalt opgivende på den her dag, inden den overhovedet er kommet i gang :( :rolleyes Jeg håber det bliver bedre når jeg lige kommer i gang, men jeg tvivler altså lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg igen føler at vi er totalt bagud med flytningen... Og det er altså i morgen!!!!!  :blink 
Nu sidder jeg lige og sunder mig og prøver at få styr på tankerne.... Problemet pt. er at jeg ikke kan lave en skid, fordi kroppen gør så ondt.  :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg igen føler at vi er totalt bagud med flytningen... Og det er altså i morgen!!!!! :blink

Nu sidder jeg lige og sunder mig og prøver at få styr på tankerne.... Problemet pt. er at jeg ikke kan lave en skid, fordi kroppen gør så ondt. :angry

:kram2

Hvad med om du (fra sofaen) påtager dig en koordinator tjans? Planlægger, laver lister, ringer rundt (hvis i mangler det), bestiller justeat til i aften, osv osv osv?

Og ellers messer "det går nok, det går altid. Det går nok, det går altid"

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg igen føler at vi er totalt bagud med flytningen... Og det er altså i morgen!!!!! :blink

Nu sidder jeg lige og sunder mig og prøver at få styr på tankerne.... Problemet pt. er at jeg ikke kan lave en skid, fordi kroppen gør så ondt. :angry

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Hvad med om du (fra sofaen) påtager dig en koordinator tjans? Planlægger, laver lister, ringer rundt (hvis i mangler det), bestiller justeat til i aften, osv osv osv?

Og ellers messer "det går nok, det går altid. Det går nok, det går altid"

:kram2

Hehe - jeg messer alt det jeg kan ;) Jeg tror også nok, at det skal gå... Vi har jo helt indtil søndag, det er nok mest fordi jeg er røv træt af ikke, at kunne hjælpe mere end jeg kan (hvilket pt. er intet!)

Jeg har svært ved at finde overblikket - det er der det hele crasher for mig ;) Jeg har jo ikke rigtig fingrene i sagerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En baby med ondt i maven hele natten, og en mand, der bare har sovet :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hjerne synger med angst og jeg har massiv kvalme og opkastningsfornemmelser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hjerne synger med angst og jeg har massiv kvalme og opkastningsfornemmelser

 

For filan Vinni! Find noget meditations halløj på Youtube og fordyb dig lidt i det :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke svinge mig op i dag :( Dødtræt, energiforladt, opgivende det er mig i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For filan Vinni! Find noget meditations halløj på Youtube og fordyb dig lidt i det :kram2 :kram2 :kram2

I did. Har noget med Bobby Zacharias som ofte hjælper, bare ikke lige så godt i dag.

Tak for kram søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke svinge mig op i dag :( Dødtræt, energiforladt, opgivende det er mig i dag :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede ikke at tage vasketøjet ind inden der begyndte at regne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adr!

Sidder og giver Leonora mad ig tænker på den edderkop jeg ved løb rundt på puslebordet ned i tøjskuffen. Hvor er den nu? Bare den ikke kommer kravlende på mig her i stolen :(

Mon!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige om lidt får våde fødder, når jeg skal gå op til bilen. Har nemlig sutsko på, pga. min tå ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon!?!

Nej, men bare tanken :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 trætte og plyrede børn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 trætte og plyrede børn :(

:ditto

Eller faktisk én mand og ét barn. Albert sover fint ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barn med MØB, feber og øjenbetændelse… Fååååårk! :gal :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men bare tanken :huh

Jeg har det sådan med mus! Så forstår dig UDEMÆRKET.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Eller faktisk én mand og ét barn. Albert sover fint ;)

Det er lige før det er værre med pylret mand ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barn med MØB, feber og øjenbetændelse… Fååååårk! :gal :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hunden er stukket af, og selvfølgelig lige den dag hvor hans halsbånd er gået i stykket - skal have købt et nyt i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hunden er stukket af, og selvfølgelig lige den dag hvor hans halsbånd er gået i stykket - skal have købt et nyt i morgen

Har I fundet den? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.