tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det der ud til den et lukket hvis det var på instagram.

Jubii det var godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor kan børn dog være ondskabsfulde! Jeg håber at det sidder nogle forældre, som er godt flove over deres børns opførsel.

Min niece har været udsat for mobning på facebook. Hun er kun 9 år gammel og har ikke selv en facebook profil, men flere af hendes klassekammerater har.

Min søster blev ringet op af en anden mor, som fortalte hvad der foregik. Min søster bragte det op til forældremøde, som var 2 dage senere. Der sagde flere af forældrene, at de jo ikke kan tillade sig at snage i hvad deres børn laver på internettet osv.

Det er simpelthen så tamt! Som forældre skal man da tage ansvar! Og jo, man skal da i allerhøjeste grad snage i hvad ens små børn laver på nettet!

Det er da en latterlig undskyldning!

Som forældre er man nødt til at "overvåge" de sociale medier.

Herhjemme er vi 100% ærlig om det.

Vi har også adgang til at læse deres sms'er for netop at undgå, at der kommer misforståelser.

Freja fik Facebook i år på trods af at hun først fylder 13 til november, men det var også på betingelse af at vi har lov til at se alt hvad der foregår.

Man skal sørge for at børnene ved hvordan de skal begå sig og at reglen om at tænke før man taler også gælder på de sociale medier.

Det er blevet så meget nemmere at mobbe i dag, og børn er så grusomme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har total meget kvalme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kan børn dog være ondskabsfulde! Jeg håber at det sidder nogle forældre, som er godt flove over deres børns opførsel.

Min niece har været udsat for mobning på facebook. Hun er kun 9 år gammel og har ikke selv en facebook profil, men flere af hendes klassekammerater har.

Min søster blev ringet op af en anden mor, som fortalte hvad der foregik. Min søster bragte det op til forældremøde, som var 2 dage senere. Der sagde flere af forældrene, at de jo ikke kan tillade sig at snage i hvad deres børn laver på internettet osv.

Det er simpelthen så tamt! Som forældre skal man da tage ansvar! Og jo, man skal da i allerhøjeste grad snage i hvad ens små børn laver på nettet!

Det var godt nok nogle tåbelige forældre. Selvfølgelig bliver de nødt til at holde øje når de er så små. Jeg kan så undre mig at de overhovedet har en profil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt nok nogle tåbelige forældre. Selvfølgelig bliver de nødt til at holde øje når de er så små. Jeg kan så undre mig at de overhovedet har en profil.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi højest sandsynlig har fået en rørskade.... Og pt er smeden ved at finde ud af, hvor det stammer fra... Og han mener at det højest sandsynligt er fra badeværelset... Hvis vi er heldige, så kun badeværelset.. Hvis vi er uheldige, så også Elins nye værelse, hvor Torben jo lige er blevet færdig med et kæmpe stk arbejde...

... Så lige nu ser det sort ud... Knap 9 uger til termin, og med udsigt til at sku gå på toilet i en toiletvogn og et rod i huset, kan jeg ikke lige overskue lige nu.

Ejjj! Det er fisme dårlig timing! Ja, det er det vel egentlig altid - men som gravid osv. Ej..... Pis og lort altså!  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej Tina :(

sikke noget lort!

Ja det er virkelig noget lårt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, altså det er aldrig sjovt med røgskadet, men lige op til termin er det da bare ekstra :numse

Og hvor er det bare synd hvis det også går ud over alt det fine arbejde på Elins værelse :kram2

Tak for kram Nina..,!

Nej det kommer bare på et skod tidspunkt.. Selvom hellere nu end til vinter .. Men øv altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nooooooo :kram2 :kram2 :kiss

Håber i får gode nyheder idag og at det "kun" er gået udover badeværelset.

Tak for kram!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj! Det er fisme dårlig timing! Ja, det er det vel egentlig altid - men som gravid osv. Ej..... Pis og lort altså!  :klap

Ja virkelig dårlig timing!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig syg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så kom dommen heldigvis... Det er rart at vi ikke skal gå med uvished i længere tid...

Men.. Vi skal åbenbart have fat i en toiletvogn... For rørskaden er ude på toilettet...! Det er den dårlige nyhed ... Den gode nyhed er at det kun er på badeværelset!

Men endnu en ting, der skal på plads inden lillebror kommer... Panik!!!

Øv jeg håber bare at forsikringen ikke volder problemer ...

Tak for jeres kram!! :kram tilbage til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så kom dommen heldigvis... Det er rart at vi ikke skal gå med uvished i længere tid...

Men.. Vi skal åbenbart have fat i en toiletvogn... For rørskaden er ude på toilettet...! Det er den dårlige nyhed ... Den gode nyhed er at det kun er på badeværelset!

Men endnu en ting, der skal på plads inden lillebror kommer... Panik!!!

Øv jeg håber bare at forsikringen ikke volder problemer ...

Tak for jeres kram!! :kram tilbage til jer

Dejligt dommen er kommet, så har I noget at forholde jer til :kiss håber forsikringen samarbejder :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det trods alt kun var badeværelset.

Men stadig en :numse situation.

Krydser for at forsikringen ikke bøvler :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så kom dommen heldigvis... Det er rart at vi ikke skal gå med uvished i længere tid...

Men.. Vi skal åbenbart have fat i en toiletvogn... For rørskaden er ude på toilettet...! Det er den dårlige nyhed ... Den gode nyhed er at det kun er på badeværelset!

Men endnu en ting, der skal på plads inden lillebror kommer... Panik!!!

Øv jeg håber bare at forsikringen ikke volder problemer ...

Tak for jeres kram!! :kram tilbage til jer

Håber I når at få badeværelset lavet inden lillebrors ankomst. Men hvor er det skod i skal bruge toiletvogn :prik

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er megatræls at finde en skål med udblødt husblas som skulle i cheesecaken EFTER at man har samlet den og stillet den i køleskabet :klap

Men så kan jeg da bare få lov at handle og begynde forfra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt dommen er kommet, så har I noget at forholde jer til :kiss håber forsikringen samarbejder :kram2

Ja det er virkelig rart at vide det allerede nu! Så vi hurtigst muligt kan få fat i forsikringen og få det lavet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det trods alt kun var badeværelset.

Men stadig en :numse situation.

Krydser for at forsikringen ikke bøvler :goodluck

Ja det er det stadig røv...

Glæder mig bare til at få det ordnet forhåbentlig uden bøvl fra forsikringen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er megatræls at finde en skål med udblødt husblas som skulle i cheesecaken EFTER at man har samlet den og stillet den i køleskabet :klap

Men så kan jeg da bare få lov at handle og begynde forfra...

Ejjjjjj - kan du ikke nå at røre det i? Er selve cremen ik stadig flydende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så kom dommen heldigvis... Det er rart at vi ikke skal gå med uvished i længere tid...

Men.. Vi skal åbenbart have fat i en toiletvogn... For rørskaden er ude på toilettet...! Det er den dårlige nyhed ... Den gode nyhed er at det kun er på badeværelset!

Men endnu en ting, der skal på plads inden lillebror kommer... Panik!!!

Øv jeg håber bare at forsikringen ikke volder problemer ...

Tak for jeres kram!! :kram tilbage til jer

Nu håber jeg ikke at jeres rør er æld-tusse-gamle, for så er det ikke alt som forsikringen dækker.... fandt vi ud af... så vi skulle selv punge noget af det ud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I når at få badeværelset lavet inden lillebrors ankomst. Men hvor er det skod i skal bruge toiletvogn :prik

:kram

Ja det håber jeg virkelig også... Jeg magter ik lige ik at have toilet når lillebror først er kommet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min veninde i 2 måneder har skyldt mig 2000,- og jeg har ikke fået dem. En anden veninde låner stadig min babyalarm, som jeg egentligt gerne vil ha solgt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjjjj - kan du ikke nå at røre det i? Er selve cremen ik stadig flydende?

Nope den kunne ikke reddes, så der må handles når jeg henter Freja og så må jeg lave en ny i aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope den kunne ikke reddes, så der må handles når jeg henter Freja og så må jeg lave en ny i aften

Ellers så må du droppe Cheesecaken og købe en anden, eller lave en anden hvis det bliver for besværligt...

Hvor er det bare træls! Og jeg ku sagtens have gjort det samme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu håber jeg ikke at jeres rør er æld-tusse-gamle, for så er det ikke alt som forsikringen dækker.... fandt vi ud af... så vi skulle selv punge noget af det ud :(

Det lyder meget mystisk - for jeg tænker at en rørskade er en rørskade. Men de er meget firkantede ved jeg, mine forældre har haft ikke mindre end 4 rørskader. Så jeg forventer ikke at de vil dække mere end lige der hvor gulvet bliver brækket op..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.