tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At S bare nogle gange kan ødelægge de hyggeligste stunder med hans ligegyldighed og så også får proppet ind i samtalen at jeg også bare er mega hysterisk og slet ikke ved hvad jeg snakker om <_<

Selvom det reelt er mig der ved hvad jeg snakker om og ikke ham :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder til det går helt godt i din lejr, selvom man ikke skal kimse af oversaltede popcorn ;) :kram2

Der var virkelig meget salt på, så bvadr! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig off-dag idag :/ kommer lidt for sent i seng (efter ellers virkelig hyggelig aften!), ikke kunne sove siden kl 7 - men føler mig ikke rigtigt vågen. Og har kvalme fordi jeg ikkke sov nok.

Mand der er langs med gutterne hele dagen (er ham vel undt og mega gammel aftale - har bare ikke set ham meget de sidste dage - og idag er han bare lige hvad jeg har behov for) og så arbejde i aften, 15-23. Ej jeg gider ikke altså..

Meen - nu har jeg forsøgt med er godt bad, så håber jeg at dagen vender lidt (der er sgu da tid nok til det, anyway) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bruge min lørdag på eksamensopgave på kontoret når jeg meget hellere vil hygge med mine to mænd derhjemme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo kærestens mor har kræft.. Han har kun sin mor og sin søster tilbage af familie :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo kærestens mor har kræft.. Han har kun sin mor og sin søster tilbage af familie :boo

 

Åh nej :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo kærestens mor har kræft.. Han har kun sin mor og sin søster tilbage af familie :boo

Åh Gud nej. Hvor skrækkeligt. Jeg håber hun kan helbredes. Hurtigt!

Jeg brokker mig bare over det vildeste ømme bumse angreb i hele mit ansigt. Sådan var det sgu da ikke i min første graviditet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har spredt sig til lymferne.. Ved ikke så meget endnu.. Men min hormonelle krop kan SLET IKKE forholde sig til det.. Alle tanker kører og jeg kan slet ikke tænke rationelt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo kærestens mor har kræft.. Han har kun sin mor og sin søster tilbage af familie :boo

Lorte sygdom :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endnu en gang blev mindet om hvor latterligt dårlige forældre jeg har.

Men værst af alt: at jeg virkelig helt ind i sjælen er skide hamrende bange for, at skodforældre genet løber i mine årer og jeg selv bliver sådan når W bliver ældre :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endnu en gang blev mindet om hvor latterligt dårlige forældre jeg har.

Men værst af alt: at jeg virkelig helt ind i sjælen er skide hamrende bange for, at skodforældre genet løber i mine årer og jeg selv bliver sådan når W bliver ældre :boo

:kram

Det løber IKKE i generne. Du ER en god mor for W både nu men også når han bliver ældre. Du ved hvad det er du selv er træt af ved dine forældre, derfor kan du aktivt gøre noget for at ændre det og ikke gentage deres mønstre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har spredt sig til lymferne.. Ved ikke så meget endnu.. Men min hormonelle krop kan SLET IKKE forholde sig til det.. Alle tanker kører og jeg kan slet ikke tænke rationelt :(

:kram

:kram

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endnu en gang blev mindet om hvor latterligt dårlige forældre jeg har.

Men værst af alt: at jeg virkelig helt ind i sjælen er skide hamrende bange for, at skodforældre genet løber i mine årer og jeg selv bliver sådan når W bliver ældre :boo

Sødeste altså.. Du er den sidste jeg kunne forestille mig skulle blive en dårlig mor!!! :kram Har aldrig oplevet nogen i den grad hengive sig til moderskabet, som du gør.. Du er den bedste mor W kan ønske sig.. :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endnu en gang blev mindet om hvor latterligt dårlige forældre jeg har.

Men værst af alt: at jeg virkelig helt ind i sjælen er skide hamrende bange for, at skodforældre genet løber i mine årer og jeg selv bliver sådan når W bliver ældre :boo

Ej det bliver du da ikke :sm

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endnu en gang blev mindet om hvor latterligt dårlige forældre jeg har.

Men værst af alt: at jeg virkelig helt ind i sjælen er skide hamrende bange for, at skodforældre genet løber i mine årer og jeg selv bliver sådan når W bliver ældre :boo

Det gør du ikke fordi du ER anderledes- det er jo også et valg man gør, altså hvordan man omgåes med sine børn/forældre etc. Der skal nok komme øjeblikke hvor W ruller øjne af dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endnu en gang blev mindet om hvor latterligt dårlige forældre jeg har.

Men værst af alt: at jeg virkelig helt ind i sjælen er skide hamrende bange for, at skodforældre genet løber i mine årer og jeg selv bliver sådan når W bliver ældre :boo

Uacceptabelt! Min far var dejlig, men med fejl, jeg ikke agter at gentage. Min mor er ren dødvægt. Jeg nægter at være bange for at efterligne dem - det er slet ikke en mulighed. Så den med genet pakker du straks væk! Du er enormt opmærksom på at forholde dig til, hvordan du er mor, og allerede der dør den største risiko for at få videreført uheldige mønstre.

At vi hver især nok skal finde noget andet at kvaje os med som forældre, det er så en ganske anden sag :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor er jeg træt af at manden ikke hjælper om natten. Jeg er så træt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor er jeg træt af at manden ikke hjælper om natten. Jeg er så træt...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårligt humør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har spredt sig til lymferne.. Ved ikke så meget endnu.. Men min hormonelle krop kan SLET IKKE forholde sig til det.. Alle tanker kører og jeg kan slet ikke tænke rationelt :(

Lorte sygdom. Kæmpe kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At de nye løbesko ikke var en succes :( jeg håber meget det var fordi jeg havde almindelig strømper på og ikke løbestrømper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt synes bare gråt og meningsløst, da kræft er ved at tage endnu en fra os som vi holder af.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt synes bare gråt og meningsløst, da kræft er ved at tage endnu en fra os som vi holder af.. :(

Hold kæft hvor er det bare en lorte sygdom! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til alle herinde - store problemer som "små" :kram

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg ikke kan vurdere, om jeg er frisk til arbejde imorgen, og HVIS jeg er, skal jeg have fundet ud af transport her i aften. Det synes jeg er bøvlet og træls :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til alle herinde - store problemer som "små" :kram

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg ikke kan vurdere, om jeg er frisk til arbejde imorgen, og HVIS jeg er, skal jeg have fundet ud af transport her i aften. Det synes jeg er bøvlet og træls :(

Jeg synes, at du skal tage en dag hjemme imorgen og bøvler med transport på tirsdag :kram2

Du skal altså være helt frisk inden du tager på job :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.