tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Og :kram :kram til alle andre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At de nye løbesko ikke var en succes :( jeg håber meget det var fordi jeg havde almindelig strømper på og ikke løbestrømper.

 

Hvilket mærke er det?

 

Jeg købte et par i sommer, og de var SÅ gode. Følte virkelig at jeg fløj, da jeg fik dem på ;) Dem vil jeg gerne anbefale (New Balance model 1080v)

 

Håber at de bare lige skal løbes til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At svigermor altid skal brokke sig over, at vi ser mine forældre mere end dem. De kan da for helvede bare tage initiativ. Og så måske prøve at ses med os uden alle deres plejebørn :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at du skal tage en dag hjemme imorgen og bøvler med transport på tirsdag :kram2

Du skal altså være helt frisk inden du tager på job :kiss

Det er sjovt nok det samme som B og min mor siger :rolleyes

Ej, tak for kram og støtte. Det er nok rigtig nok. Det føles bare ikke HELT rigtigt når:

1. Jeg er ret sikker på, at det ikke smitter

2. Jeg ikke er døden nær (Det er grimt, når det svimler og jeg har sovet MEGET i weekenden, men omvendt har vi lige været på burgerking, hvilket sådan set gik rimeligt ok :huh)

3. Jeg har 2 møder imorgen, som jeg virkelig er ked af at aflyse :-/

Og så hænger jeg nok bare stadig i de der "Det ser ikke så godt ud, at være syg fredag+mandag" og "den gravide barselsvikar"-klicheer, og jeg ville jo så gerne gøre et godt indtryk på jobbet :(

Men jo, jeg er jo også tilhænger af, at man er HELT frisk inden man kommer tilbage, og hvis jeg skal være helt ærlig, så havde jeg jo nok fået fire føl på tværs, hvis det var omvendt, og Brian var taget i skole uden at være helt sikker på, at han var færdig med at dejse om :whistling

Men for fanden, hvor er det træls :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sjovt nok det samme som B og min mor siger :rolleyes

Ej, tak for kram og støtte. Det er nok rigtig nok. Det føles bare ikke HELT rigtigt når:

1. Jeg er ret sikker på, at det ikke smitter

2. Jeg ikke er døden nær (Det er grimt, når det svimler og jeg har sovet MEGET i weekenden, men omvendt har vi lige været på burgerking, hvilket sådan set gik rimeligt ok :huh)

3. Jeg har 2 møder imorgen, som jeg virkelig er ked af at aflyse :-/

Og så hænger jeg nok bare stadig i de der "Det ser ikke så godt ud, at være syg fredag+mandag" og "den gravide barselsvikar"-klicheer, og jeg ville jo så gerne gøre et godt indtryk på jobbet :(

Men jo, jeg er jo også tilhænger af, at man er HELT frisk inden man kommer tilbage, og hvis jeg skal være helt ærlig, så havde jeg jo nok fået fire føl på tværs, hvis det var omvendt, og Brian var taget i skole uden at være helt sikker på, at han var færdig med at dejse om :whistling

Men for fanden, hvor er det træls :(

Ja, men nogle gange ER man altså bare syg fredag+mandag. Og de så jo selv, at du var syg i fredags!

Og det nytter jo ikke at du har møder, hvis du sidder og svimler og du har en lang tur begge veje :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men nogle gange ER man altså bare syg fredag+mandag. Og de så jo selv, at du var syg i fredags!

Og det nytter jo ikke at du har møder, hvis du sidder og svimler og du har en lang tur begge veje :kiss

I know :rolleyes Men havde nok brug for at blive mindet om det. Tak for det :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha nu kender jeg mig selv igen, har været totalt moody i dag efter et par rigtig energiske, glade dage. Øv!

 

Og i morgen skal jeg ind og ha fjernet den sidste visdomstand. Ikke lige noget jeg regner med blir ugens højdepunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er kæresten også nedlagt. Nøj hvor er vi nogen ynkelige nogen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know :rolleyes Men havde nok brug for at blive mindet om det. Tak for det :kiss

Det var så lidt! Jeg kender det godt selv- jeg skal selv beordres til at blive hjemme ved sygdom ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha nu kender jeg mig selv igen, har været totalt moody i dag efter et par rigtig energiske, glade dage. Øv!

Og i morgen skal jeg ind og ha fjernet den sidste visdomstand. Ikke lige noget jeg regner med blir ugens højdepunkt.

Pøj pøj med det imorgen - heldigvis er det tandlæge hejs så overstået for en lang periode :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så lidt! Jeg kender det godt selv- jeg skal selv beordres til at blive hjemme ved sygdom ;)

Hehe ja sådan kan jeg også være :blush Men nu har jeg skrevet til min mor, at hun ikke skal køre mig imorgen, så nu er beslutningen lissom taget. Og det er nu nok meget smart, for kroppen beder stadig om at ligge ned <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At de nye løbesko ikke var en succes :( jeg håber meget det var fordi jeg havde almindelig strømper på og ikke løbestrømper.

Har du prøvet at få taget sådan en løbetest og så finde de rigtige sko på den måde? Det er virkelig effektivt, synes jeg. Løbesko er en jungle i sig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt synes bare gråt og meningsløst, da kræft er ved at tage endnu en fra os som vi holder af.. :(

:kram det er bare ikke retfærdigt!!! Du ved hvor jeg er hvis du trænger til at råbe røv!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram det er bare ikke retfærdigt!!! Du ved hvor jeg er hvis du trænger til at råbe røv!!!

Tak :kiss

Hun er kommet på hospice, hjernen lukker langsomt ned for alt. Hun har lige fået sonde, kan ikke tale og ligger bare, kun minimal mimik. Der er kun håndtryk og vippen med foden. Sad og holdte hende i hånden et par timer og talte on/OFF til hende..Og hun er der... Derinde bagved.. Det er så uhyggeligt.. Men håber at lyset snart slukker for hende :( :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og kram til alle jer andre der også har brug for kram

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Hun er kommet på hospice, hjernen lukker langsomt ned for alt. Hun har lige fået sonde, kan ikke tale og ligger bare, kun minimal mimik. Der er kun håndtryk og vippen med foden. Sad og holdte hende i hånden et par timer og talte on/OFF til hende..Og hun er der... Derinde bagved.. Det er så uhyggeligt.. Men håber at lyset snart slukker for hende :( :( :(

 

:kram  :kram Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Andet end at det er noget røvmøglortelortelorte, som bare er for barsk til at det er rimeligt. Tænker på dig, du :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Hun er kommet på hospice, hjernen lukker langsomt ned for alt. Hun har lige fået sonde, kan ikke tale og ligger bare, kun minimal mimik. Der er kun håndtryk og vippen med foden. Sad og holdte hende i hånden et par timer og talte on/OFF til hende..Og hun er der... Derinde bagved.. Det er så uhyggeligt.. Men håber at lyset snart slukker for hende :( :( :(

Vil ikke sige noget, men bare give dig et stort :kram for det har man brug for i sådan en situation

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket mærke er det?

 

Jeg købte et par i sommer, og de var SÅ gode. Følte virkelig at jeg fløj, da jeg fik dem på ;) Dem vil jeg gerne anbefale (New Balance model 1080v)

 

Håber at de bare lige skal løbes til :)

 

Det er nogle der hedder Saucony. Jeg tror det var fordi jeg løb med tennisstrømper og ikke løbestrømper. Må lige prøve løbestrømper næste gang. 

 

 

Har du prøvet at få taget sådan en løbetest og så finde de rigtige sko på den måde? Det er virkelig effektivt, synes jeg. Løbesko er en jungle i sig selv!

 

Det er nogen jeg har købt i forbindelse med en løbetest i går og det gik rigtig fint på båndet. Jeg tror det er pga. strømperne har siddet forkert. Ellers må jeg derind igen og finde nogle andre. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram  :kram Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Andet end at det er noget røvmøglortelortelorte, som bare er for barsk til at det er rimeligt. Tænker på dig, du :kram2

 

Det er nemlig noget røvmøglortelort.... Og hun bliver så svær at undvære..

 

Vil ikke sige noget, men bare give dig et stort :kram for det har man brug for i sådan en situation

Tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nogle der hedder Saucony. Jeg tror det var fordi jeg løb med tennisstrømper og ikke løbestrømper. Må lige prøve løbestrømper næste gang.

Det er nogen jeg har købt i forbindelse med en løbetest i går og det gik rigtig fint på båndet. Jeg tror det er pga. strømperne har siddet forkert. Ellers må jeg derind igen og finde nogle andre.

Utroligt nok kan strømper gøre en stor forskel :) Håber det bare er derfor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Hun er kommet på hospice, hjernen lukker langsomt ned for alt. Hun har lige fået sonde, kan ikke tale og ligger bare, kun minimal mimik. Der er kun håndtryk og vippen med foden. Sad og holdte hende i hånden et par timer og talte on/OFF til hende..Og hun er der... Derinde bagved.. Det er så uhyggeligt.. Men håber at lyset snart slukker for hende :( :( :(

:( det er hårdt at miste men endnu hårdere at se dem i så store smerter :( Lorte Kræft!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( det er hårdt at miste men endnu hårdere at se dem i så store smerter :( Lorte Kræft!!!!

Ja LORTEKRÆFT!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt nok kan strømper gøre en stor forskel :) Håber det bare er derfor!

Det kan de nemlig. Jeg prøvede skoene med løbestrømper derinde så det er derfor jeg tror på det er det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Over en times forsinkelse hos speciallægen. Come on!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil gerne brokke mig over at det skal være så skide besværligt at flytte mellem danmark og sverige og at de forskellige offentlige instanser opfører sig som om det er første gang i verdenshistorien at nogen har gjort det.

Ingen aner noget om noget og der er ingen fungerende kommunikation mellem afdelingerne, så papirer vi allerede har udfyldt og sendt ind skal nu sendes ind igen, da den nye afdeling ikke har informationen. SUK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.