tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Dumme åndsvage muskel... Har lige været ved fys i dag og hun løsnede godt op. Men nu har jeg fået lavet et eller andet forkert så jeg er fuldstændig låst i musklen... Hvis det ikke bliver bedre, så ender det med en dag på sofaen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håndeksem. Aaaaaav :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at kæresten endnu ikke har lavet mad som han har lovet for 2 timer side tiltrods for, at jeg flere gange har bedt ham om det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt...

Nu sover alle tre børn endelig og nu skal jeg så til at vaske op og gøre klar til natflasker mv. Hvem har taget mit overskud. Gad godt til at manden snart kom hjem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde på mit arbejde og tude af frustration, afmagt og udbrændthed. Det sker lidt for ofte efterhånden... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At starte dagen med at falde ud af sengen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Kram

Til BBM og Alura

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Kram

Til BBM og Alura

Tak :kiss

Og kram "bagud" i tråden også! :kram

Alura, det lyder da ikke helt holdbart, synes jeg ikke? :unsure :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af at være ked hele tiden

:kiss

Har du nogle at tale med? Du skal ikke rende rundt og have det sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh så kan jeg så brokke mig over dårlig samvittighed :(

Fik hældt ALT ud over ham, og virkelig tømt hjertet...

Også forklarede han hvad der var galt.. Og jeg VIDSTE godt at ham og hans søster roder med deres afdøde fars "kone", om nogen ting og at de har mailet en del de sidste 14 dage..

Men det har åbenbart været hårdt for ham.. Både at være væk fra hans familie i mens, men også fordi han har været ked af at hans far (han har så samtidig lige haft dødsdag for små 3 uger siden..) ikke kom til at se vores datter :(

Øv. Så nu har jeg bare mega dårlig samvittighed, over ikke at have set at han var KED :(

  

Du skal ikke stå til ansvar for alt - og selvom han har været ked af det, så har han selv ansvar for at sige til og fra. Og det ville da være oplagt at han delte det med dig da I er en familie, så du ikke skulle gætte dig frem. Jeg tror ikke at han tager skade af en lille opsang - det kan være at han tænker mere over at informere dig om situationen næste gang.

Så, prøv at pakke den dårlige samvittighed væk - den gavner ikke noget :kiss

Du KAN ikke læse tanker! Så se det sådan her:

Du fik delt dit og dermed fik du også ham til at dele sit. Hvis ikke du havde lettet hjertet havde han så nogensinde fået lettet sit? Jeg tror faktisk du hjalp ham!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Har du nogle at tale med? Du skal ikke rende rundt og have det sådan.

Jeg skal til lægen i dag og snakke med hende, så må vi se om hun henviser mig til en psykolog eller hvad, og om hun sygemelder mig fra arbejdet. En ting er sikkert, jeg har det ikke godt.

Jeg brød helt sammen i onsdags mens jeg var ved at tømme opvaskemaskinen, endte med at sidde grædende på gulvet, mens jeg rystede over hele kroppen. Og brød helt sammen igen da en af pædagogerne i min datters børnehave spurgte om jeg havde det okay.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til lægen i dag og snakke med hende, så må vi se om hun henviser mig til en psykolog eller hvad, og om hun sygemelder mig fra arbejdet. En ting er sikkert, jeg har det ikke godt.

Jeg brød helt sammen i onsdags mens jeg var ved at tømme opvaskemaskinen, endte med at sidde grædende på gulvet, mens jeg rystede over hele kroppen. Og brød helt sammen igen da en af pædagogerne i min datters børnehave spurgte om jeg havde det okay.

Åh ha! Det lyder i hvert fald som om du har brug for hjælp :kram det er ikke et rart sted at være i livet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til lægen i dag og snakke med hende, så må vi se om hun henviser mig til en psykolog eller hvad, og om hun sygemelder mig fra arbejdet. En ting er sikkert, jeg har det ikke godt.

Jeg brød helt sammen i onsdags mens jeg var ved at tømme opvaskemaskinen, endte med at sidde grædende på gulvet, mens jeg rystede over hele kroppen. Og brød helt sammen igen da en af pædagogerne i min datters børnehave spurgte om jeg havde det okay.

Godt at du har reageret på det. Det er et stort skridt på vejen.

Pøj pøj ved lægen.. Og lægen kan også give dig nogle opfølgende samtaler så de kan holde lidt øje med dig :kiss

Håber du kan få en henvisning til psykolog - så du kan få trivslen tilbage. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om 15 min skal jeg ud og have bussen, til lægen, føj, føj, føj, føj skal virkelig trække vejret lige nu. En eller anden fortæl mig at det nok skal gå. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om 15 min skal jeg ud og have bussen, til lægen, føj, føj, føj, føj skal virkelig trække vejret lige nu. En eller anden fortæl mig at det nok skal gå. :boo

Er sikker på at du nok skal klare det! :kram2

du er på vej det rette sted hen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om 15 min skal jeg ud og have bussen, til lægen, føj, føj, føj, føj skal virkelig trække vejret lige nu. En eller anden fortæl mig at det nok skal gå. :boo

Det skal nok gå! Du gør nu aktivt noget for at hjælpe dig selv - det er et stort skridt og ofte det sværeste :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sygemelding på 4 uger til at starte med, og medicin mod depression :boo shit havde aldrig i mit liv troet det var mig. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sygemelding på 4 uger til at starte med, og medicin mod depression :boo shit havde aldrig i mit liv troet det var mig. :(

Det er der aldrig nogen der tænker. Tænk på, at nu kan du begynde at få det bedre. Min mand havde også en alvorlig depression og fik medicin for det. Han fik det tydeligt bedre efter en måneds tid på antidepressiv og enter ca. 2 år var han helt medicinfri igen og har ikke fået noget siden (og det er ca 5 år siden).

Det skal nok gå! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sygemelding på 4 uger til at starte med, og medicin mod depression :boo shit havde aldrig i mit liv troet det var mig. :(

Jeg har også haft en depression og er altså helt normalt med godt job etc. Så man er IKKE underlig eller syg i hovedet eller hvad folk ellers siger- man er syg i sjælen og den skal fikses- og det bliver det nu-

Håber du også får terapi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sygemelding på 4 uger til at starte med, og medicin mod depression :boo shit havde aldrig i mit liv troet det var mig. :(

Man regner aldrig med at det rammer en selv :kram

Jeg har selv haft depressioner

Godt du får hjælp :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her havde jeg bare gået og troet at jeg var stresset.

Det værste er at nu skal ringe til min chef og sygemelde mig, det tror jeg ikke at jeg kan uden at begynde at tude i Tlf, og det har jeg ikke lyst til.

Overvejer seriøst at skrive en SMS, men føler også bare at det er krysteragtig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her havde jeg bare gået og troet at jeg var stresset.

Det værste er at nu skal ringe til min chef og sygemelde mig, det tror jeg ikke at jeg kan uden at begynde at tude i Tlf, og det har jeg ikke lyst til.

Overvejer seriøst at skrive en SMS, men føler også bare at det er krysteragtig.

Hvad med en mail? Skriv at du har det af H-til og ærligt ikke kan overskue at ringe for du skal selv have fordøjet diagnosen! Det er ikke for sjovt at blive så syg og det rammer samtidig ret hårdt at finde ud af at man ikke bare vågner imorgen og er sit gamle jeg! For det er bare det eneste man ønsker, at slippe for knuden/hullet i maven!

Men nu får du hjælp og det er virkelig godt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en mail? Skriv at du har det af H-til og ærligt ikke kan overskue at ringe for du skal selv have fordøjet diagnosen! Det er ikke for sjovt at blive så syg og det rammer samtidig ret hårdt at finde ud af at man ikke bare vågner imorgen og er sit gamle jeg! For det er bare det eneste man ønsker, at slippe for knuden/hullet i maven!

Men nu får du hjælp og det er virkelig godt!!!

Jeg er ikke sikker på at hun ser en mail med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BTW pigemor - Det er ikke for evigt :kiss du har reageret og hver dag er du tættere på at få det bedre, husk det!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.