tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg vil godt brokke mig lidt på andres vegne, for jeg syns der er så tarveligt at nogen skal bløde i starten af deres graviditeter. Blod skal bare gå væk i mindst 9 mdr når man blir gravid. Syns der er alt for mange BK piger (jeg har læst om 4 bare denne uge!) som sidder og venter i limbo land lige nu og ikke ved om de tør være glade. Sender dem mine tanker og ber for små, livskraftige spirer. Tak :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg er sådan en type der mister hårelastikker HELE tiden og ALDRIG finder dem igen. Og at jeg nu er løbet tør, at jeg hader at have løst hår og at jeg derfor lige nu har en poseklips til at holde mit hår. Skønt syn ;)

 

 

Samme her! Fatter ikke hvor de bliver af?! :blink :D

 

Åbenbart et globalt mysterium! Jeg kan ikke gå forbi HM uden at købe et bundt elastikker, som jo burde være i huset et sted, but no....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig lidt på andres vegne, for jeg syns der er så tarveligt at nogen skal bløde i starten af deres graviditeter. Blod skal bare gå væk i mindst 9 mdr når man blir gravid. Syns der er alt for mange BK piger (jeg har læst om 4 bare denne uge!) som sidder og venter i limbo land lige nu og ikke ved om de tør være glade. Sender dem mine tanker og ber for små, livskraftige spirer. Tak :7himmel

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårlig stemning :(

Åhh nej, hvad da? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan få lidt af mig. Jeg har ca 100 og bruger kun ét bestemt elastik ;)

Den hopper jeg på :D Har mega mange og bruger kun de samme tre (ja, på én gang) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er sådan en type der mister hårelastikker HELE tiden og ALDRIG finder dem igen. Og at jeg nu er løbet tør, at jeg hader at have løst hår og at jeg derfor lige nu har en poseklips til at holde mit hår. Skønt syn ;)

Mine forsvinder også. De dukker oftest op inde ved de store, fordi de napper dem ;)

Men ellers finder jeg dem i sofaen, bag puder osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har kastet op non stop hele aftenen og min mand bare prøver at gøre grin med det i stedet for at give mig det kram jeg behøver.

Og ja jeg har sagt det til ham :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har kastet op non stop hele aftenen og min mand bare prøver at gøre grin med det i stedet for at give mig det kram jeg behøver.

Og ja jeg har sagt det til ham :prik

Huh?! :blink

Det er satme ikke i orden!!! :prik

Du må få et af mig (selvom jeg godt ved det ikke er det samme) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er virkelig træt af mit arbejde og absolut ingen arbejdsglæde har mere. Jeg føler mig snydt og fanget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er virkelig træt af mit arbejde og absolut ingen arbejdsglæde har mere. Jeg føler mig snydt og fanget :(

 

Det lyder virkelig ikke rart :kram2 Hvad er der sket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er virkelig træt af mit arbejde og absolut ingen arbejdsglæde har mere. Jeg føler mig snydt og fanget :(

Øv :( Tror vi søger folk hos os, måske det kunne være noget?

Edit: Har lige tjekket, og der er ikke slået noget op. Men vi har lige mistet to i min (risiko) afdeling, og kan ikke forestille mig andet end at der skal ansættes min. én ny! Og så er det jo i Farum ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er virkelig træt af mit arbejde og absolut ingen arbejdsglæde har mere. Jeg føler mig snydt og fanget :(

 

Øv det er bare aldrig rart :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt ligesom med strømper ikke?

Jeg må på hårelastik indkøb i morgen ;)

Kami: 3 elastikker? Er dit hår meget tykt? Jeg har overvejet børne elastikker til mit tynde tjavs ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja der snorker. Man skulle ikke tror hun var en lille pige når hun først går i gang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er virkelig træt af mit arbejde og absolut ingen arbejdsglæde har mere. Jeg føler mig snydt og fanget :(

Hvad så da?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er virkelig træt af mit arbejde og absolut ingen arbejdsglæde har mere. Jeg føler mig snydt og fanget :(

Øv :(

Er der sket noget? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne afbestille det indre ur der får mig til at vågne kl 5 hver dag for tiden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne afbestille det indre ur der får mig til at vågne kl 5 hver dag for tiden <_<

:ditto :blink

Mon det er de lyse morgener?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at kunne falde i søvn for tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline der stadig er syg, har brækket sig i sengen men ikke vågnet af det.... Hun har kun spist to mundfulde morgenmad. Heldigvis skal hun hjem til mormor og passes, men jeg har det heller ikke for godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt ligesom med strømper ikke?

Jeg må på hårelastik indkøb i morgen ;)

Kami: 3 elastikker? Er dit hår meget tykt? Jeg har overvejet børne elastikker til mit tynde tjavs ;)

Ja, mit hår er lidt crazy

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne afbestille det indre ur der får mig til at vågne kl 5 hver dag for tiden <_<

Snart er det kl 6, når det bliver sommertid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snart er det kl 6, når det bliver sommertid ;)

Næste weekend?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne afbestille det indre ur der får mig til at vågne kl 5 hver dag for tiden <_<

Kan du så ikke afbestille det samme ur for Freja også? Er godt nok træt af at skulle op så tidligt

Har faktisk overvejet om det er lyset og hun måske skal have et mørklægningsgardin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste weekend?

Jep, den 29. :)

Og tillykke med fødselsdagen søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.