tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Vil brokke mig over alting. Intet mindre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil brokke mig over alting. Intet mindre...

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over flyttekasser, rod og snavs!!!! Vil gerne lige spole frem til tingene er på plads og vi kan gøre alting hyggeligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu har ligget vågen i 2,5 time <_<

(Faldt i søvn sammen med Erica, da jeg puttede hende kl 19:30 og vågnede først ved midnat, hvor jeg så gik rigtigt i seng. Erica vågner kort tid efter og kommer ind til mig. Hun falder hurtigt i søvn. Mig? Næ nej :prik)

At Ericas prutter lugter. :p (Når man ikke kan sove, så er det altså ikke top nice at blive pruttet i hovedet af en sovende datter med et råddent indre! :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At W åbenbart ikke mener vi skulle sove videre fra klokken 4:15 :prik

Mega ømme babser og slem halsbrænd OG det fact at ingen af disse er graviditetsrelaterede :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon har bare sovet mega dårligt og er selvfølgelig vågnet hver gang jeg har været ved at amme. Og tusind gange ind i mellem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skodnat :( Men det var også forventet, efter over 4 timers middagslur i vs :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig til den der har taget min mand og erstattet ham med en mavesur gnavpot.

Jeg har ikke godkendt ombytningen og vil gerne have min mand tilbage tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt træt af J i dag.

Jeg har haft børnene, alene, to dage i streg. J har skulle arbejde aften, så fair nok.

Jeg er så KVÆSTET i dag. Jeg har intet overskud, intet at give af.. jeg er bare TRÆT. J skal arbejde hjemmefra i dag og går på arbejde klokken 15.

Men indtil videre, er det begrænset af hvad han har hjulpet med. Han har siddet foran computeren imens jeg har forsøgt underholde Logan, som har enormt meget energi i dag :rolleyes Da L skal sove lur, tager J da også en... L vågner efter 30-40 minutter og vil bare IKKE sove igen. J vågner 20 min. Efter.. Jeg forsøger at læse lektier og jeg kan bare ikke få lov. L er i ALT, OVER alt of det eneste J gør, er at sidde foran sin computer...

nu er jeg i protest gået på wc.. bare for at få en pause... jeg KAN ikke mere... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt træt af J i dag.

Jeg har haft børnene, alene, to dage i streg. J har skulle arbejde aften, så fair nok.

Jeg er så KVÆSTET i dag. Jeg har intet overskud, intet at give af.. jeg er bare TRÆT. J skal arbejde hjemmefra i dag og går på arbejde klokken 15.

Men indtil videre, er det begrænset af hvad han har hjulpet med. Han har siddet foran computeren imens jeg har forsøgt underholde Logan, som har enormt meget energi i dag :rolleyes Da L skal sove lur, tager J da også en... L vågner efter 30-40 minutter og vil bare IKKE sove igen. J vågner 20 min. Efter.. Jeg forsøger at læse lektier og jeg kan bare ikke få lov. L er i ALT, OVER alt of det eneste J gør, er at sidde foran sin computer...

nu er jeg i protest gået på wc.. bare for at få en pause... jeg KAN ikke mere... :boo

Har du sagt til ham at du er nødt til at lave lektier indtil han går på arbejde? Det må være fair at du klare dine lektier imens han har fri og så kan du tage over!!

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte katten det vækkede Liv efter 40 min lur hvilket bare ikke er nok og jeg kunne ikke få hende til at sove igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været helt oppe at køre over endelig at få møbler, og så vender sofaen forkert :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ved at komme for sent til BP, fordi parkeringen ved Aalborg sygehus nord er elendig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadigvæk alt.

Hver sød at vend til en god periode igen - holder ikke det her ud!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madallergi <_< øjne, mund, ører og arme klør :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadigvæk alt.

Hver sød at vend til en god periode igen - holder ikke det her ud!!!!

Hvad sker der dog? :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der dog? :unsure

:kram

Er bare en muggenmus tror jeg.., og er SÅ træt af min kæreste.. Hans dårlige humør smitter..

Han gør INTET af sig selv!

Jeg har ordnet hele lejligheden i weekenden, som i køkkenskabe, tøj, legetøj- ALT!

Og jeg bad ham om få ting, fx at gå ned med de ting jeg havde sorteret.. Det har han så bare sat ud i opgangen ;)

Han sidder med hans telefon HELE tiden.. Og man skal bede ham om fx at lytte til Camille. Det er SÅ frustrerende at det føles som om jeg bor med en teenager.. Ved ikke om det er fordi han snart skal være far.. Men nu har det altså været i et stykke tid, og jeg magter det ikke mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slået min knæskal af led igen igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slået min knæskal af led igen igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh så kan jeg så brokke mig over dårlig samvittighed :(

Fik hældt ALT ud over ham, og virkelig tømt hjertet...

Også forklarede han hvad der var galt.. Og jeg VIDSTE godt at ham og hans søster roder med deres afdøde fars "kone", om nogen ting og at de har mailet en del de sidste 14 dage..

Men det har åbenbart været hårdt for ham.. Både at være væk fra hans familie i mens, men også fordi han har været ked af at hans far (han har så samtidig lige haft dødsdag for små 3 uger siden..) ikke kom til at se vores datter :(

Øv. Så nu har jeg bare mega dårlig samvittighed, over ikke at have set at han var KED :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Træthed.. Er totalt smadret... Puha..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af at være ked hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh så kan jeg så brokke mig over dårlig samvittighed :(

Fik hældt ALT ud over ham, og virkelig tømt hjertet...

Også forklarede han hvad der var galt.. Og jeg VIDSTE godt at ham og hans søster roder med deres afdøde fars "kone", om nogen ting og at de har mailet en del de sidste 14 dage..

Men det har åbenbart været hårdt for ham.. Både at være væk fra hans familie i mens, men også fordi han har været ked af at hans far (han har så samtidig lige haft dødsdag for små 3 uger siden..) ikke kom til at se vores datter :(

Øv. Så nu har jeg bare mega dårlig samvittighed, over ikke at have set at han var KED :(

Du KAN ikke læse tanker! Så se det sådan her:

Du fik delt dit og dermed fik du også ham til at dele sit. Hvis ikke du havde lettet hjertet havde han så nogensinde fået lettet sit? Jeg tror faktisk du hjalp ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af at være ked hele tiden

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.