tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg er bare jævnt træt af svigerforældrene, der kombineret med min manglende evne til at sige fra, altid sikrer at mine grænser (omkring W) bliver totalt overtrådt :boo

Jeg hader det, sidder og tuder på vej hjem i bilen hver eneste gang. Og jeg kommer jo også lidt til at hade de her mennesker, som egentligt er søde nok og bestemt gør ALT i bedste mening, bare fordi jeg ikke kan sige fra og sætte mine grænser.

:kram2 :kiss Kom til Holbæk og hyg med mig! Kunne altså være godt hvis I kom forbi en dag... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er bare jævnt træt af svigerforældrene, der kombineret med min manglende evne til at sige fra, altid sikrer at mine grænser (omkring W) bliver totalt overtrådt :boo

Jeg hader det, sidder og tuder på vej hjem i bilen hver eneste gang. Og jeg kommer jo også lidt til at hade de her mennesker, som egentligt er søde nok og bestemt gør ALT i bedste mening, bare fordi jeg ikke kan sige fra og sætte mine grænser.

Forstår dig godt søde- men synes ikke du skal tage den kamp men det skal J- det er hans forældre! De skal tage en snak sammen hvor han siger hvad der er jeres hard limits- de ved måske slet ikke at de træder over jeres grænser og de ville sikkert blive ked af hvis de vidste at du havde det sådan efter hvert besøg-

Kæmpe kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er landsdækkende udsolgt :(

De siger på apoteket i Skjern at de kommer på hylderne igen i uge 13 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De siger på apoteket i Skjern at de kommer på hylderne igen i uge 13 :)

De kommer 11/3 i Fredericia :) så der ska købes ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nogen gange godt kan blive trist ved tanken om, at der endnu går lang tid før vi måske får et barn sammen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At massøren IGEN har aflyst min og min søsters tid - 3,5 time før :prik

Nu vil jeg altså bede om pengene tilbage i stedet - kan tidligst få weekend-tider igen i starten af maj og der kan jeg helt sikkert ikke ligge på maven og få massage. Fuck, hvor er jeg træt af det :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At massøren IGEN har aflyst min og min søsters tid - 3,5 time før :prik

Nu vil jeg altså bede om pengene tilbage i stedet - kan tidligst få weekend-tider igen i starten af maj og der kan jeg helt sikkert ikke ligge på maven og få massage. Fuck, hvor er jeg træt af det :prik :(

Det stinker <_<

Men jeg fik nu massage da jeg var ret langt henne - en ekstra pude på hver side af maven hjælper meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At massøren IGEN har aflyst min og min søsters tid - 3,5 time før :prik

Nu vil jeg altså bede om pengene tilbage i stedet - kan tidligst få weekend-tider igen i starten af maj og der kan jeg helt sikkert ikke ligge på maven og få massage. Fuck, hvor er jeg træt af det :prik :(

Øv hvor er det bare dårlig stil og specielt så sent :gal

Håbet I får en god og hyggelig dag alligevel :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At massøren IGEN har aflyst min og min søsters tid - 3,5 time før :prik

Nu vil jeg altså bede om pengene tilbage i stedet - kan tidligst få weekend-tider igen i starten af maj og der kan jeg helt sikkert ikke ligge på maven og få massage. Fuck, hvor er jeg træt af det :prik :(

Nogen steder har de jo særlige massagebrikser med hul til maven :)

Men forstår godt, at du hellere vil have pengene tilbage <_< Hvorfor har du allerede betalt? Er det et gavekort?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At massøren IGEN har aflyst min og min søsters tid - 3,5 time før :prik

Nu vil jeg altså bede om pengene tilbage i stedet - kan tidligst få weekend-tider igen i starten af maj og der kan jeg helt sikkert ikke ligge på maven og få massage. Fuck, hvor er jeg træt af det :prik :(

De har ikke sådan en briks hvor der kan laves hul til maven? Men øv hvor er det irriterende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det stinker <_<

Men jeg fik nu massage da jeg var ret langt henne - en ekstra pude på hver side af maven hjælper meget.

 

 

Øv hvor er det bare dårlig stil og specielt så sent :gal

Håbet I får en god og hyggelig dag alligevel :kram2

 

 

Nogen steder har de jo særlige massagebrikser med hul til maven :)

Men forstår godt, at du hellere vil have pengene tilbage <_< Hvorfor har du allerede betalt? Er det et gavekort?

 

 

De har ikke sådan en briks hvor der kan laves hul til maven? Men øv hvor er det irriterende.

 

Tak for sympati, piger!

 

Jeg ved godt, at det måske kunne fikses, men lige nu er jeg så træt af hende, at jeg ikke tror det ville blive en god oplevelse under nogen omstændigheder. Hvis jeg ombooker, vil det være 5. (!) gang jeg booker om og ingen af gangene har det været min skyld. Det er altså ikke i orden! <_<

 

Det er et spot-deal-bevis, så derfor har jeg betalt. Det er ret latterligt!

 

I dag tager Malene og jeg på Nationalmuseet og spiser brunch i stedet for og så kan vi gå en tur i det smukke vejr - det skal nok blive en god dag alligevel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have de vildeste mens smerter igår aftes og vågne op i nat med samme smerter. Mega træls når mens så bare ikke er kommet endnu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skyld med skyld på-opkald fra mor :rolleyes :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har de ledeste tømmermænd idag.. Og vabler på fødderne! Men shit det var en god aften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøserne er møg stride!! Og Benjamin skal først hentes kl 16

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive vækket fra min lur af Brians lorte-computerspil <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu også et eller andet, der er sprunget ude i køkkenet, så der er vand over det hele. Lortedag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu også et eller andet, der er sprunget ude i køkkenet, så der er vand over det hele. Lortedag <_<

Armen altså, idag er da vist ikke lige jeres dag :( en lille :kram skal du have.

Typisk som tingene kan ramle indimellem :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Armen altså, idag er da vist ikke lige jeres dag :( en lille :kram skal du have.

Typisk som tingene kan ramle indimellem :gal

Tak :kram2 Og nej ikke vores dag overhovedet. Men nu er der kommet en vvs'er, jeg har snakket med mor, og vi har bestilt pizza. Og så starter der en ny dag imorgen. Bum!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mit humør pludselig daler efter en ellers dejlig dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er syg for 3 gang på en måned!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige brugt 3 kvarter på rengøring efter Silke Elia vågnede ved at kaste op i lårfede stråler. AD!

Så tog vi lige en omgang mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige brugt 3 kvarter på rengøring efter Silke Elia vågnede ved at kaste op i lårfede stråler. AD!

Åh kender det!

God bedring med den lille solstråle - håber I får lov at sove nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M som bare bliver dårligere og dårligere til at sove. Nu det elendigt - kortere og kortere stræk om natten og nærmest ikke eksisterende om dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige brugt 3 kvarter på rengøring efter Silke Elia vågnede ved at kaste op i lårfede stråler. AD!

Så tog vi lige en omgang mere!

Åh nej :(

Håber der har været ro resten af natten :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.