tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg er ikke sikker på at hun ser en mail med det samme.

Så send en SMS og få det overstået! Hvordan er jo i det store perspektiv underordnet, bare det blir gjort!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for alle de mange kram og gode råd, jeg ved at jeg nok skal komme oven på. Det skal jeg for mine børns skyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mangle seks lasagneplader for at kunne gøre lasagnerne til fryseren færdig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mangle seks lasagneplader for at kunne gøre lasagnerne til fryseren færdig

Ha ha, det gjorde vi også.. Men fyldte op med pastaskruer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle de mange kram og gode råd, jeg ved at jeg nok skal komme oven på. Det skal jeg for mine børns skyld.

Virkelig godt at du tog til lægen - og nej depression forventer man ikke lige rammer en. Men nu gør du noget aktivt - du lader ikke stå til og det er positivt. Hav troen på at det nok skal blive bedre :kiss

Du er ikke alene og det skal nok gå.. Også selvom det lige nu slet ikke virker sådan. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanker!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mangle seks lasagneplader for at kunne gøre lasagnerne til fryseren færdig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovedpine for anden aften i træk og Ronja der har halm i ørerne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du putter lasagne i fryseren tilbereder du dem så helt, eller samler du dem bare? For jeg syntes det bliver noget sært stads at spise :(

Jeg har bare samlet dem. De ligger i foliebakker med ost på og alting, og så skal de bare bages i ovnen, når de skal spises. Direkte fra fryseren :)

Hvad plejer du at gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av min fod...har siden i nat haft ondt i min storetå pga nedgroet negl og det bliver bare ved selvom jeg har fået noget op som har trykket...der må sidde mere jeg ikke kan komme til :-/ håber det snart er bedre igen da....avs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BTW pigemor - Det er ikke for evigt :kiss du har reageret og hver dag er du tættere på at få det bedre, husk det!!!!

Tak majs, du er sød :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig godt at du tog til lægen - og nej depression forventer man ikke lige rammer en. Men nu gør du noget aktivt - du lader ikke stå til og det er positivt. Hav troen på at det nok skal blive bedre :kiss

Du er ikke alene og det skal nok gå.. Også selvom det lige nu slet ikke virker sådan. :kram2

Tak nica :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du putter lasagne i fryseren tilbereder du dem så helt, eller samler du dem bare? For jeg syntes det bliver noget sært stads at spise :(

Jeg plejer at bage dem inden de fryses.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et barn der så alligevel ikke for alvor er ved at blive rask :(

Og begyndende utilpashed i min hals også <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare samlet dem. De ligger i foliebakker med ost på og alting, og så skal de bare bages i ovnen, når de skal spises. Direkte fra fryseren :)

Hvad plejer du at gøre?

Jamen jeg har kun prøvet en gang og der tilberedte jeg vidst! Må prøve bare at samle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har nu været syg i 5 døgn.

Jeg har sindsygt ondt i maven, den er oppustet som var jeg i 5. Måned.

Det er kun 3 uger siden vi alle var nede med influenza.

Nu vil jeg altså godt have søvn og forår! Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mors elendige madlavning :prik i dag fik vi kogt-kød-og-bønner-i-vandsovs med ris aka min mors udgave af chili con carne :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For meget salt på mine popcorn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok hverken særlig sjovt eller særlig holdbart :unsure

Giver han slet ikke udtryk for at ville hjælpe og aflaste dig?

:kram

Man skulle tro han læste med for helt ugen har han hjulpet. Han er stået op ved en 9-10 tiden og har været hands on med Mie. Leget med hende, skiftet ble og været der - været til stede uden at glo iPad, iPhone, tv hele tiden. Tror faktisk det gik op for ham hvor meget energi hun kræver og han har aflastet helt vildt meget. Han tog endda med da hun skulle vaccineres og holdt hende.

Og jeg har husket at rose og udtrykke hvor taknemmelig og glad jeg er for hans hjælp. Plus han selv nyder alle de smil og grin han får med Mie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mors elendige madlavning :prik i dag fik vi kogt-kød-og-bønner-i-vandsovs med ris aka min mors udgave af chili con carne :puke

Ej, det lyder satme ærgerligt! :o <_<

Laver hun altid dårlig mad eller var det en dårlig dag? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skulle tro han læste med for helt ugen har han hjulpet. Han er stået op ved en 9-10 tiden og har været hands on med Mie. Leget med hende, skiftet ble og været der - været til stede uden at glo iPad, iPhone, tv hele tiden. Tror faktisk det gik op for ham hvor meget energi hun kræver og han har aflastet helt vildt meget. Han tog endda med da hun skulle vaccineres og holdt hende.

Og jeg har husket at rose og udtrykke hvor taknemmelig og glad jeg er for hans hjælp. Plus han selv nyder alle de smil og grin han får med Mie.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah er vokset ud af hans sutsko. Igen. 3 par på en sæson synes jeg altså er lige i overkanten...

Modtager gerne fif til webshops med udsalg på en fant eller noget andet med skindsål i str 22... Ikke de helt billige Melton, de duer ikke... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det lyder satme ærgerligt! :o <_<

Laver hun altid dårlig mad eller var det en dårlig dag? :unsure

Hun laver ok gammel dansk mad, men ellers så kan hun fucke en knorr lasagne op :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For meget salt på mine popcorn ;)

Det lyder til det går helt godt i din lejr, selvom man ikke skal kimse af oversaltede popcorn ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smider lige igen J hen hvor peberet gror!! Den mand er bare ondsvag nogle gange.

Forhistorie: vi skal holde fødselsdag i dag for J, mig og W, vi bliver temmelig mange.

Det startede i går, hvor jeg stod alene med al planlægning OG havde W hjemme (vi havde købt ind en anden dag). J kommer så først hjem klokken kvart i otte. Hvor han brokker over at være meget træt og faktisk ikke lige er i stand til at lege i 15 minutter med W, mens jeg for noget meget tiltrængt ALENE tid (på wc med BK ;) ).

Jeg putter W i over 1 time, hvor J så er sød nok til at rydde lidt op.

Da jeg kommer ud insisterer han på at jeg skal sætte mig og slappe af (til skodfilm han har udvalgt og som er halvt i gang). Jeg vil egentligt hellere forberede fødselsdag færdig, så morgenen ikke skulle blive for stresset, men ender med at flade på sofaen.

I dag er det så stress og jag fra morgenstunden. Hvilket jeg ikke bryder mig om, jeg har det anstrengt nok med at skulle holde fødselsdag + W er overladt til tv og får ingen forberedelse. Så da vi smider ham ud i bilen begynder han at græde, hvortil J er sådan: hvorfor hyler han, vi skal jo til svømning for hans skyld -agtigt.

For lørdag morgen er svømmemorgen. Og i dag må mor/far der ikke går til svømning komme med (mig). Og jeg vil jo så gerne se det. Og så er det fandme ikke i dag, J havde bare lige glemt at tjekke det. Så nu sidder jeg låst i bilen (jeg kan ikke køre bil), velvidende at jeg skal stresse rundt for at nå det sidste klargøring inden gæsterne kommer kl 11.

Møg mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.