tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Gruppearbejde <_<

 

Oh, it's the worst... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil godt brokke mig over dagen i dag generelt. ALT er bare gået galt. Vågnede kl 4 og kunne ikke falde i søvn. Da det så endelig lykkes så vælger Freja og stå op kl 5.30.

Så var der tilbud på sodavand i Rema og da vi skal have fødselsdag næste weekend så tænkte jeg at det skulle jeg lige benytte mig af. Er I klar over hvor lang tid det tager at gøre rent efter at 1,5 l cola er eksploderet udover hele entréen fordi man tåber den? Så lige så mange timer som der er liter cola :(

Og så faldt jeg i søvn på sofaen og vågnede med mega hovedpine.

Og så løber der i øvrigt pludselig vand ud af vores vaskemaskine....

Jeg har brug for en voksen

:(

Fed sidste kommentar :D

Håber du sover godt i nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er næsten umuligt at føre en samtale med Jonas om noget jeg synes er vigtigt og noget vi bliver nødt til at være enige om <_< godt der er to måneder endnu før det kan blive et problem.

;goodluck med næste forsøg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare i dårligt humør i dag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For lidt søvn igen... :zzz

Og nu er det for sent at sove mere... måske man skulle prøve en lur senere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler stadig en voksen.

Har fået 4 timers søvn, en af kattene har pisset på gulvet i løbet af natten og Freja var lige smidt en hel tallerken havregrød på gulvet. Og selvfølgelig var set luge præcis i dag det var en rigtig tallerken, som så kunne splintre i tusind stykker.

Mon man kan aflevere sit barn i DP og først hente når tigerspring er overstået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler stadig en voksen.

Har fået 4 timers søvn, en af kattene har pisset på gulvet i løbet af natten og Freja var lige smidt en hel tallerken havregrød på gulvet. Og selvfølgelig var set luge præcis i dag det var en rigtig tallerken, som så kunne splintre i tusind stykker.

Mon man kan aflevere sit barn i DP og først hente når tigerspring er overstået?

Prøv at spørge Dp ad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. hvad der føles som betændt eller overbelastet akillessene og en læge som "vil give det et par dage med hvile". Tak for lort. Kan ikke gå eller stå, foden gør afsindig ondt og jeg skal gå 7 km. Bare for at hente Logan og yderligere 1 km. For at hente Maliva :( How?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at spørge Dp ad :D

Det gjorde jeg faktisk, men hun grinede bare. Forstår det ikke :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min svigermors mand altid skal påtale de negative ting. Da de så vores hus i går, var hans eneste kommentar "det er da ærgeligt, der ikke er toilet ovenpå". Lissom da vi fortalte, at jeg var gravid. "Husk at graviditet ikke er en sygdom"

Hvis du ikke har noget pænt t sige, så hold din mund! Det virker som om han slet ikke kan glæde sig over noget på vores vegne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare i dårligt humør i dag!!

:kiss :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mareridt i den milde ende:

 

Drømte at vi blev vækket kl 6 af dørklokken og en masse håndværkere som meddelte at vi skulle have skiftet alle radiatorer og isolering i dag og derfor ikke kunne være i vores hjem før efter kl 16  :blink

 

Gik ud i køkkenet for at få morgenmad og fandt ud af min teenage datter havde været op hele natten og bagt 3 forskellige muffins i utallige udgaver, så hele køkkenet var fuldt af muffins - som ikke var særlig gode  :wacko

 

Min kæreste mente vi skulle bruge dagen på at købe nye møbler, fx garderobeskab til min datter. Jeg gik så op på hendes værelse for at opdage at hun allerede havde 5 forskellige garderobeskabe, som alle var overfyldte  <_<

 

Ej altså... overskriften må hedde "Det er for meget!" men jeg ved ikke helt af hvad... sure håndværkere, dårlige muffins og overfyldte garderobeskabe... suk hvor stressende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk der skriver vi har telefontid mellem 10-13 og så når man ringer, så passer det ikke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiiihh hvor jeg hader når man sender manden ud at handle og han så kommer hjem med den forkerte kage (ikke lige dén jeg havde lyst til! :P) og de forkerte chokoladekiks! (billige istedet for prince!) :klap

 

Øv bøv! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. hvad der føles som betændt eller overbelastet akillessene og en læge som "vil give det et par dage med hvile". Tak for lort. Kan ikke gå eller stå, foden gør afsindig ondt og jeg skal gå 7 km. Bare for at hente Logan og yderligere 1 km. For at hente Maliva :( How?

 

Wow går du så langt? :o 

 

Det må da tage 100 år :unsure

 

Kan du ikke cykle i stedet for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow går du så langt? :o

 

Det må da tage 100 år :unsure

 

Kan du ikke cykle i stedet for?

Har ikke en cykel :(

Det er også for en periode, hvor Logan er ved gæste dp i den anden ende af byen. Det er 3,5 km. væk, men jeg skal jo gå derned og hen til Maliva og hjem, hvilket bliver omkring 8 km. 

Det gør mig intet. Jeg nyder det, det er sådan en form for meditation :)

Lige med undtagelse af, når jeg rent faktisk iKKE kan gå :P

 

Det tager ca. 20-25 minutter at gå derop - det tager ca. 1 time til 1½ at hente.

Det er heldigvis kun for en periode, indtil Logans alm. dp er tilbage igen.

Hun bor 800 m. fra os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandme om alle pånær en! melder afbud til kaffeklub i aften... nu har jeg handlet og bagt boller for ingenting! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandme om alle pånær en! melder afbud til kaffeklub i aften... nu har jeg handlet og bagt boller for ingenting! :(

Jeg ville gerne komme, hvis du ikke boede så langt væk :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiiihh hvor jeg hader når man sender manden ud at handle og han så kommer hjem med den forkerte kage (ikke lige dén jeg havde lyst til! :P) og de forkerte chokoladekiks! (billige istedet for prince!) :klap

Øv bøv! :D

Helt enig :sandie jeg havde bestilt chokolademuffins forleden, og så kom han hjem med chokoladecrossainter i stedet, da muffins var udsolgt... Men det var jo ikke det jeg ville have!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde jeg faktisk, men hun grinede bare. Forstår det ikke :lol

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandme om alle pånær en! melder afbud til kaffeklub i aften... nu har jeg handlet og bagt boller for ingenting! :(

Ej, øv at jeg ikke så den her noget før.... Så var jeg kommet og havde spist alle bollerne :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gerne komme, hvis du ikke boede så langt væk :kram2

Den ene der kunne, kommer og hygger! - så skal vi smovse nybagte boller og kage i bagefter :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, øv at jeg ikke så den her noget før.... Så var jeg kommet og havde spist alle bollerne :kiss

Du er velkommen søte! det er du altid :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forbandede teenage datter  :klap hun flytter sku snart hjemmefra hvis det blir ved sådan her, om hun vil eller ej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ene der kunne, kommer og hygger! - så skal vi smovse nybagte boller og kage i bagefter :mam

Godt at i to ku hygge jer alligevel! Og ellers siger du endelig til en anden gang, så skal jeg også nok komme og hjælpe dig af med boller og kage... Jeg tager gerne en for holdet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.