tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Men de kan så gu' da i det mindste beklage, synes jeg! I stedet for at have den der "du må da forvente, vi ikke overholder vores aftale"-attitude. Vores har de "ret" til at blæse på min tid?

Helt enig! Et smil og lidt venlighed gør det hele lidt lettere at holde ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det skal ingen hemmelighed være at jeg tidligere har skåret meget i mig selv, men det gør mig altså virkelig ked af det, når man i over fem minuter bliver ved med at sige "ej, hvad er det der?", "har du været oppe at slås med katten?" "kom nu, fortæl hvad det er!" og efterfølgende begynder at gøre andre opmærksomme på arrene. Hvad fanden ligner det? Det er jo ikke ligefrem fordi jeg er stolt af at have gjort det, men jeg kan ikke skjule dem til evig tid og slet ikke til svømning. :boo

Åh, hvor jeg kender det :kram2 :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så biiiiiiiiiib (indsæt selv bandeord) træt af at Svigermor ikke kan finde ud af komme til tiden, med mine børn, når hun har dem. Og altid har lavet noget med dem så de er totalt overstimuleret og ikke kan finde ro nå de så kommer hjem og skal ligge i deres senge, i går var Gry 2 (2!!!!) Timer om at falde i søvn, fordi hun havde været i skoven med dem. Det er fint nok at hun at hun ser dem og er sammen med dem, men hvorfor kan hun ikke bare hygge med dem hjemme hos sig selv, uden de skal alt muligt, hele tiden. I morges havde jeg en monster træt Gry der nærmest ikke var til at vække, havde mørke Rander under øjnene og bare ikke kunne hænge sammen pga træthed, og da vi havde afleveret E i skole, brød Gry's verden helt sammen da vi nåede børnehaven, og hun sagde til mig jeg vil bare gerne hjem mor. Jeg takker af hele hjertet min skønne mor for at kunne tage hende en dag som i dag, for jeg ved bare at G ikke ville kunne have rummet at være i børnehave i dag. Shit jeg elsket sgu min mor utrolig højt, og jeg håber så meget at hun ved hvor stor pris jeg sætter på hende, og alt hendes hjælp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have en søn, der har mælkeallergi og en mand der har brug for en tænkepause, så han er lige smuttet :boo

Hvornår kommer der medgang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have en søn, der har mælkeallergi og en mand der har brug for en tænkepause, så han er lige smuttet :boo

Hvornår kommer der medgang?

Øv :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have en søn, der har mælkeallergi og en mand der har brug for en tænkepause, så han er lige smuttet :boo

Hvornår kommer der medgang?

:kram

Sender dig al den medgang jeg kan sødeste skruk.

Det er ikke nemt med allergi og alle heres prøvelser slider på et forhold. Håber han får tænkt sig om og lever op til sit ansvar og løfte som ægtemand og far.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have en søn, der har mælkeallergi og en mand der har brug for en tænkepause, så han er lige smuttet :boo

Hvornår kommer der medgang?

For H...... Du er hårdt ramt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih!!!

Min kæreste!! Vi har en masse ting der skal nåes.. Og rigtig mange af tingene, er ting som HAN har lovet i LANG tid. Fx at sætte julepynt i kælderen!!!!

I går fik jeg ordnet køkkenskabe, vasket tøj og lagt tøj sammen, og fik styr på kasserne oven på tøjskabet.

Han spillede computer.

I dag har jeg så ondt i maven, og ligger med varmepude på sofaen da han står op kl 12!!!! Han kigger på mig og siger "nååå.. Så tager vi vist begge en sofadag det trænger jeg til"...

Gah!!!! Hvordan filan får jeg ham til at lave noget?? Det er virkelig øv at skulle gå og hundse og vores familier "driller" med at jeg er efter ham - men hvad skal jeg ellers gøre???? Det kan jo ikke passe at julepynten skal stå i stuen i 2 måneder.. Det tager 3 min at komme dem i kælderen!!!!

Nu har jeg ringet til min mor, og aftalt at hende og min stedfar kommer og hjælper en dag her i marts, så alle de lavpraktiske ting er i orden! Det stresser mig, især fordi jeg ikke selv kan gøre mange af tingene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih!!!

Min kæreste!! Vi har en masse ting der skal nåes.. Og rigtig mange af tingene, er ting som HAN har lovet i LANG tid. Fx at sætte julepynt i kælderen!!!!

I går fik jeg ordnet køkkenskabe, vasket tøj og lagt tøj sammen, og fik styr på kasserne oven på tøjskabet.

Han spillede computer.

I dag har jeg så ondt i maven, og ligger med varmepude på sofaen da han står op kl 12!!!! Han kigger på mig og siger "nååå.. Så tager vi vist begge en sofadag det trænger jeg til"...

Gah!!!! Hvordan filan får jeg ham til at lave noget?? Det er virkelig øv at skulle gå og hundse og vores familier "driller" med at jeg er efter ham - men hvad skal jeg ellers gøre???? Det kan jo ikke passe at julepynten skal stå i stuen i 2 måneder.. Det tager 3 min at komme dem i kælderen!!!!

Nu har jeg ringet til min mor, og aftalt at hende og min stedfar kommer og hjælper en dag her i marts, så alle de lavpraktiske ting er i orden! Det stresser mig, især fordi jeg ikke selv kan gøre mange af tingene..

Det bliver da noget af et kulturchok for ham når den lille kommer. Så kan man ikke sove til kl. 12 eller spille computer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AAAARGH!!!

Frisørbesøg som skulle have været total selvforkælelse (virkelig tiltrængt) endte i stedet med konstatering af at jeg har fået pletskallethed.

Hvad fanden sker der lige for det?

Har et ca 2 krone stort fuldstændig skaldet plet i den ene side.

Armen altså, det kan jeg slet ikke overskue

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have en søn, der har mælkeallergi og en mand der har brug for en tænkepause, så han er lige smuttet :boo

Hvornår kommer der medgang?

 

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at manden har ødelagt Mies nye skab :prik

XA4ErQ3.jpg

Jeg har sirligt målt ud og sat de blå knopper på skufferne Anders borede selv ud. I dag mens jeg har været på arbejde har han så sat de originale plast grimlinge på i stedet for de blå porcelæns knopper - og så topper han det med at de er så SKÆVE at et vatterpas ville græde :prik - de kan ikke reddes når der nu er 4 huller i stedet for 1 - måske jeg er træt men jeg har bare lyst til at tude!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og han har helt sikkert gjort det for at være sød, men for pokker han kunne godt have tænkt sig om! Og hvis han var i tvivl så bare LADE VÆRE!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Jonas først kørte fra arbejde kl 15.30 og han skal hente Ronja. Det betyder hun bliver hentet sent og de er sent hjemme :(

Jeg havde endda skrevet og sagt han gerne måtte skynde sig hjem pga Liv ikke har været super nem i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have en søn, der har mælkeallergi og en mand der har brug for en tænkepause, så han er lige smuttet :boo

Hvornår kommer der medgang?

Åh søde du :Kram håber han besinder sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Jonas først kørte fra arbejde kl 15.30 og han skal hente Ronja. Det betyder hun bliver hentet sent og de er sent hjemme :(

Jeg havde endda skrevet og sagt han gerne måtte skynde sig hjem pga Liv ikke har været super nem i dag :(

Jeg kunne skrive præcis det samme.. Vi skal afsted til fødselsdag og skulle helst være kørt for en halv times tid siden.. Og S er kørt fra arbejde for små 15 minutter siden og skal hente E først :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne skrive præcis det samme.. Vi skal afsted til fødselsdag og skulle helst være kørt for en halv times tid siden.. Og S er kørt fra arbejde for små 15 minutter siden og skal hente E først :angry

Vi skal heldigvis ikke ud af døren for så ville jeg være efter tosset :kram

Jeg synes bare ikke det er fedt hun bliver hentet så sent Og de er stadig ikke kommet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have en søn, der har mælkeallergi og en mand der har brug for en tænkepause, så han er lige smuttet :boo

Hvornår kommer der medgang?

Åh nej altså :kram

Det har du bare slet ikke fortjent oveni alting.

Håber han kommer på bedre tanker snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AAAARGH!!!

Frisørbesøg som skulle have været total selvforkælelse (virkelig tiltrængt) endte i stedet med konstatering af at jeg har fået pletskallethed.

Hvad fanden sker der lige for det?

Har et ca 2 krone stort fuldstændig skaldet plet i den ene side.

Armen altså, det kan jeg slet ikke overskue

Det har jeg også haft engang. Noget hormon creme af en art satte gang i håret igen og jeg har ik haft det siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også haft engang. Noget hormon creme af en art satte gang i håret igen og jeg har ik haft det siden :)

Håber godt nok også det forsvinder igen. Men hormoncreme må nok hellere vente til efter graviditet og amning tænker jeg. Dvs det har længe udsigter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lactocare baby snart er udsolgt hele tiden, når jeg ska købe det!!

Så bestil dog flere pakker hjem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden er SÅ styret af sin telefon! :( Jeg har rigtig lagt op til hyggeaften, men fra jeg kommer hjem efter at have købt ind og til nu, har vi ikke kunnet føre en samtale, fordi hans telefon ringer hele tiden. Og han tager den selvfølgelig :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AAAARGH!!!

Frisørbesøg som skulle have været total selvforkælelse (virkelig tiltrængt) endte i stedet med konstatering af at jeg har fået pletskallethed.

Hvad fanden sker der lige for det?

Har et ca 2 krone stort fuldstændig skaldet plet i den ene side.

Armen altså, det kan jeg slet ikke overskue

Og så har manden lige toppet det hele ved at hade min nye frisure :boo

Hans kommentarer: "ej hvorfor hat du fået sådan en frisure" efterfulgt af "jeg har bare aldrig forstået kvinder der fik den frisure"

Øv, syntes faktisk selv det var smart, selvom det var blevet meget kort, men nu er jeg bare træt af det.

Og lidt af min meget lidt taktfulde mand også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så har manden lige toppet det hele ved at hade min nye frisure :boo

Hans kommentarer: "ej hvorfor hat du fået sådan en frisure" efterfulgt af "jeg har bare aldrig forstået kvinder der fik den frisure"

Øv, syntes faktisk selv det var smart, selvom det var blevet meget kort, men nu er jeg bare træt af det.

Og lidt af min meget lidt taktfulde mand også...

Ej :(

Hvad er det for en frisure? Og hvad havde du før? Måske skal han bare lige vænne sig til det, hvis det ser meget anderledes ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så har manden lige toppet det hele ved at hade min nye frisure :boo

Hans kommentarer: "ej hvorfor hat du fået sådan en frisure" efterfulgt af "jeg har bare aldrig forstået kvinder der fik den frisure"

Øv, syntes faktisk selv det var smart, selvom det var blevet meget kort, men nu er jeg bare træt af det.

Og lidt af min meget lidt taktfulde mand også...

:prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.