tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

:kram til dig

S er bare stadig mega sur. Tog på arbejde uden at sige noget, Edith blev så ked over at far bare var taget afsted uden at sige farvel - hun sagde "far glemmer mig" og "far ik lege med mig", da hun opdagede det :(

Og han gider ikke svare på mine sms'er.. :angry

Uh, hvor har han bare at undskylde for den opførsel  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er han så sur over? :unsure

Jeg ved det ikke.. Han var bare sur hele dagen igår - tænker det må være noget på job han ikke lige har fortalt mig..

At jeg så "smed" ham ud af soveværelset, fordi han blev sur over at Edith hostede og bøvlede igår aftes og "så fik han jo ikke sovet ordentligt, hvis det skulle være sådan hele natten", gjorde det jo nok ikke bedre :rolleyes

Men tænkte at så kunne han få en ordentlig nattesøvn og måske være i bedre humør idag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, hvor har han bare at undskylde for den opførsel :klap

Han har lige skrevet, at han ikke ville vække os og tog afsted tidligt, så kan kunne komme tidligt hjem og holde weekend - men han skal i hvert fald nok lige kramme Edith lidt ekstra idag, for hun var godt nok ked..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har lige skrevet, at han ikke ville vække os og tog afsted tidligt, så kan kunne komme tidligt hjem og holde weekend - men han skal i hvert fald nok lige kramme Edith lidt ekstra idag, for hun var godt nok ked..

 

Ej, altså! Det er jo sødt nok, men han kunne jo så have skrevet dig en besked, så du vidste det, når du stod op. Jeg ville godt nok synes det var mærkeligt at stå op og ikke vide om manden var hjemme eller ej :unsure

 

Håber I får en hyggelig dag og weekend når han kommer hjem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking feber, Led hovedpine, ondt i halsen! Skal være rask til i morgen!' SKAL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, altså! Det er jo sødt nok, men han kunne jo så have skrevet dig en besked, så du vidste det, når du stod op. Jeg ville godt nok synes det var mærkeligt at stå op og ikke vide om manden var hjemme eller ej :unsure

Håber I får en hyggelig dag og weekend når han kommer hjem :kram2

Ja eller lige sagt, jeg kan sagtens falde i søvn igen, selvom han lige vækkede mig for at sige farvel.. <_< Men han henter Edith tidligt og så må de to lige kramme lidt ekstra idag :) Han blev ret ked, da jeg sagde hvad hun havde sagt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ad og øv!

har lige kastet op.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor! Jeg er så pisse træt af hendes sygdom. Jeg ved godt, hun ikke kan gøre for det, men det går fandme ud over alle os andre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ad og øv!

har lige kastet op.. :(

God Bedring Sara, håber snart du er ovenpå igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God Bedring Sara, håber snart du er ovenpå igen..

Tak... 3 x :puke og dårlig mave... :(

virkelig træls når man har ammebaby der til og med er sindsygt utilfreds her om aftenen.

jeg vil bare gerne sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Spock" er død :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Spock" er død :(

Som trekkie, en trist nyhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som trekkie, en trist nyhed

Er godt nok chokeret over, hvor lidt omtale det har fået i medierne indtil videre :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syge børn, der sover dårligt eller slet ikke sover... :shooter :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er godt nok chokeret over, hvor lidt omtale det har fået i medierne indtil videre :(

Tror jeg har mange Trekkie-venner, for min facebook er helt oversvømmet med det.. :blink

Husker ham dog selv bedst som William Bell i Fringe.. Jeg blev aldrig fanget af Star Trek.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er godt nok chokeret over, hvor lidt omtale det har fået i medierne indtil videre :(

Jeg så det på Ekstrabladet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg har mange Trekkie-venner, for min facebook er helt oversvømmet med det.. :blink Jeg blev aldrig fanget af Star Trek.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er godt nok chokeret over, hvor lidt omtale det har fået i medierne indtil videre :(

Jeg fandt ud af det via venner på fb . Det er så trist.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm vågner tidligere og tidligere, i dag kl. 4.20! :boo Nogle gode råd til at få ham til at sove lidt længere? Hvis han var frisk var det okay (tidligt, men okay.. ;)), men han er dødtræt!! Det er lige så han sejler! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm vågner tidligere og tidligere, i dag kl. 4.20! :boo Nogle gode råd til at få ham til at sove lidt længere? Hvis han var frisk var det okay (tidligt, men okay.. ;)), men han er dødtræt!! Det er lige så han sejlet! <_<

Sådanne perioder har i også haft. Tror nok vi nogle gange har forsøgt at putte lidt senere, men egentlig tror jeg bare det er gået i sig selv igen. Intet er for evig - alt er en periode. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja eller lige sagt, jeg kan sagtens falde i søvn igen, selvom han lige vækkede mig for at sige farvel.. <_< Men han henter Edith tidligt og så må de to lige kramme lidt ekstra idag :) Han blev ret ked, da jeg sagde hvad hun havde sagt..

Nååhr edith :biglove :boo det var synd - men heldigvis meget ulig Svend :kram2 og det var jo heldigvis ikke hans mening.., (men jeg var også blevet tosset)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm vågner tidligere og tidligere, i dag kl. 4.20! :boo Nogle gode råd til at få ham til at sove lidt længere? Hvis han var frisk var det okay (tidligt, men okay.. ;)), men han er dødtræt!! Det er lige så han sejler! <_<

Det er en fase, det er en fase, det er en fase! Men det er mega hårdt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååhr edith :biglove :boo det var synd - men heldigvis meget ulig Svend :kram2 og det var jo heldigvis ikke hans mening.., (men jeg var også blevet tosset)

Ja, det var vist bare en brain fart! Idag har han været væk fra frokost og helt til hun skulle i seng og hun har saaaavnet ham :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var vist bare en brain fart! Idag har han været væk fra frokost og helt til hun skulle i seng og hun har saaaavnet ham :wub

Nåhr :biglove far er for alvor også kommet ind i varmen herhjemme :loveshower til stor glæde for os alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.