tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

................................ (<- jeg tør ikke skrive det højt jeg tænker, men det er brok af værste skuffe)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke falde i søvn. Er sur på min chef, så kan ikke slappe ordentlig af/give slip. Hader når tankerne bliver ved med at køre <_<

 

Øv: Håber du fik sovet lidt alligevel. Det er så irriterende ikke at kunne sove pga tanker der vælter rundt i ens hoved. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde. Blev blev bare lige ramt på min mors vegne. For hun er altså ikke helt forfærdelig eller noget. Hun er guld værd. Klog, veluddannet, smuk og alt muligt positivt. Det hænder bare, at hun indimellem er så optaget af sin egen elendighed, at hun ikke lige i farten kommer frem til, at det ikke er alle hun skal klare sig til..

:kiss Jeg kender det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde. Blev blev bare lige ramt på min mors vegne. For hun er altså ikke helt forfærdelig eller noget. Hun er guld værd. Klog, veluddannet, smuk og alt muligt positivt. Det hænder bare, at hun indimellem er så optaget af sin egen elendighed, at hun ikke lige i farten kommer frem til, at det ikke er alle hun skal klare sig til..

Jeg trækker i så fald sammenligningen med min svigerinde tilbage.. Hun er nemlig bare frygtelig!

Dejligt med en dejlig mor! Det fortjener du! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde. Blev blev bare lige ramt på min mors vegne. For hun er altså ikke helt forfærdelig eller noget. Hun er guld værd. Klog, veluddannet, smuk og alt muligt positivt. Det hænder bare, at hun indimellem er så optaget af sin egen elendighed, at hun ikke lige i farten kommer frem til, at det ikke er alle hun skal klare sig til..

Man må gerne selv trash talke sin familie, men gør andre det, bliver man stødt ;) Sådan er reglerne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må gerne selv trash talke sin familie, men gør andre det, bliver man stødt ;) Sådan er reglerne :D

True :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ligger i sengen og har ondt i haleben og underliv (symfyse?) :( Frygter lidt, at mit bækken ikke er så vild med alt det kørsel, jeg har :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sende J hen hvor peberet gror. Ondsvage mand der kommer hjem for at hjælpe, men SLET IKKE hjælper og faktisk gør det hele værre. Lige nu hader jeg ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i sengen og har ondt i haleben og underliv (symfyse?) :( Frygter lidt, at mit bækken ikke er så vild med alt det kørsel, jeg har :unsure

Øv :kram Det er også det kørsel der driller mig. Specielt turen hjem er grum. Der spænder alt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram Det er også det kørsel der driller mig. Specielt turen hjem er grum. Der spænder alt :(

Samme her. Det er heldigvis min første dag, hvor det rigtig har været rigtig træls, men er liiiiiidt træt af det alligevel :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her. Det er heldigvis min første dag, hvor det rigtig har været rigtig træls, men er liiiiiidt træt af det alligevel :unsure

Det er træls og chancen for det bliver bedre er jo nok ikke så stor.

Min plan er fra i næste uge skal jeg have hjemmearbejdsdag hver onsdag. Det må de acceptere hvis ikke det skal ende i sygemelding ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sende J hen hvor peberet gror. Ondsvage mand der kommer hjem for at hjælpe, men SLET IKKE hjælper og faktisk gør det hele værre. Lige nu hader jeg ham!

Søde dig! Kæmpe :kram har du lyst til at dele?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mega sure mand :prik Han er blevet forvist til sofaen - det tror jeg faktisk aldrig jeg har gjort før, men jeg gider ikke sove i samme seng som ham i nat og høre at han brokker sig over at han vågner fordi E klynker i søvne, hoster eller hvad han ellers vågner af :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mega sure mand :prik Han er blevet forvist til sofaen - det tror jeg faktisk aldrig jeg har gjort før, men jeg gider ikke sove i samme seng som ham i nat og høre at han brokker sig over at han vågner fordi E klynker i søvne, hoster eller hvad han ellers vågner af :(

:prik til ham

Har sgu lyst til at give min egen det samme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skændes med manden fra morgenstunden af :unsure det er bare så hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Akut bronkitis, tror jeg.. :( Må hellere komme en tur til lægen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg trænger til at sove..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke har sovet fra 1-5 i nat pga hoste ! :( og forrige nat holdt datteren os vågen.... Trænger til SØVN!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha :(

I tirsdags sagde min kæreste han skulle hente en overraskelse til mig om aften.

Da han kom tilbage havde han min søster med! Har ikke set hende siden jul, da hun jo bor i Holland.

Dejlig overraskelse - MEEEEEN... Havde ikke fået ryddet ordentligt op, Camille kom onsdag, og jeg er bare GRAVID TRÆT!!! Så det har resulteret i at jeg er helt smadret nu.. Jeg har ikke fået sovet nok, og jeg har lavet alt for meget da det jo forpligter at have overnattende gæster.. Normalt sover jeg det meste af dagen når Camille er i dagpleje, men har fx shoppet i går.. Er helt ødelagt!

Hun tager hjem til vores forældre i dag, og tager Camille med.. Men jeg kan ikke slappe af for vi skal på weekend ved kærestens familie som holder stor fødselsdag :( og søndag kommer Camille og min søster igen til tirsdag...

Min søster er god til at lege med Camille, men det er som om min kæreste så har meldt sig helt ud og INTET så deltager i eller laver, så jeg står med de praktiske ting... Jeg er helt udkørt.. Fuldstændig.. Jeg er heller ikke god til overraskelser, så mentalt er jeg også sådan i beredskab.. Puha..

Det er jo en fantastisk ting, men hvor ville jeg ønske min kæreste havde hintet vi skulle have ryddet op og gjort rent inden, og at vi måske ikke havde haft Camille alle dagene og at vi ikke skulle på weekend... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke at være syg. En ting er, at det var min sidste uge i salgsafdelingen men i morgen skal jeg til Ladies Night med veninder!! Og det er 100 år siden sidst at jeg har været i byen med dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik til ham

Har sgu lyst til at give min egen det samme!

:kram til dig

S er bare stadig mega sur. Tog på arbejde uden at sige noget, Edith blev så ked over at far bare var taget afsted uden at sige farvel - hun sagde "far glemmer mig" og "far ik lege med mig", da hun opdagede det :(

Og han gider ikke svare på mine sms'er.. :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til dig

S er bare stadig mega sur. Tog på arbejde uden at sige noget, Edith blev så ked over at far bare var taget afsted uden at sige farvel - hun sagde "far glemmer mig" og "far ik lege med mig", da hun opdagede det :(

Og han gider ikke svare på mine sms'er.. :angry

Ej det kan han da ikke være bekendt over for lille E !!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det kan han da ikke være bekendt over for lille E !!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til hans forsvar sov hun så stadig da han kørte, men jeg vidste ikke om han var hjemme eller kørt, så jeg stod og kaldte på ham og E troede han ikke gad komme :( Det var mega synd for hende..

Men han kunne da lige have sagt noget til mig, så jeg vidste det og kunne have sagt det i stedet for at stå og kalde på ham..

Hvad er han så sur over? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.