tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Storm vågner tidligere og tidligere, i dag kl. 4.20! :boo Nogle gode råd til at få ham til at sove lidt længere? Hvis han var frisk var det okay (tidligt, men okay.. ;)), men han er dødtræt!! Det er lige så han sejler! <_<

Vi er i samme båd :( vi har købt en foldemadras, så når ham vågner kl tidligt ligger vi os ind på værelset til ham. Så vil han tit gerne putte lidt hos os.

Hvis vi tager ham ind i vores seng står han op... Håber det er en kort fase ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søvnløshed :( har lige talt at jeg har 26 dage tilbage på job, hvis jeg kan finde nyt job pr 1. Maj. Mon ikke det er tegn til at finde noget nyt?

Jeg plejer ellers at elske mit job, men lige pt er det godt nok noget hø :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle betale porto <_< Det bliver jeg bare aldrig rigtig ok med :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle betale porto <_< Det bliver jeg bare aldrig rigtig ok med :rolleyes

Køber oftest de steder hvor de kører med fri fragt... jeg gider nemlig helst heller ikke at betale!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber oftest de steder hvor de kører med fri fragt... jeg gider nemlig helst heller ikke at betale!

Det gør jeg også, men når der så er en ting, jeg vil have, som jeg kun kan finde på en side, hvor man skal betale porto (eller købe for 400 kr mere :rolleyes) så sidder jeg jo i saksen :D

Det tossede er, at det er så billigt, så jeg egentlig synes at pris + porto havde været en fair pris for tingen. Det er bare det der med at betale 50 kr for "ingenting" (og det er det jo ikke... Men det føles sådan!), det har jeg sgu svært ved at abstrahere fra :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg også, men når der så er en ting, jeg vil have, som jeg kun kan finde på en side, hvor man skal betale porto (eller købe for 400 kr mere :rolleyes) så sidder jeg jo i saksen :D

Det tossede er, at det er så billigt, så jeg egentlig synes at pris + porto havde været en fair pris for tingen. Det er bare det der med at betale 50 kr for "ingenting" (og det er det jo ikke... Men det føles sådan!), det har jeg sgu svært ved at abstrahere fra :badgirl

Kan kun være enig! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har akut forværring af min astma, og har næsten ikke sovet i nat pga det. Min medicin har overhovedet ingen effekt, som den ellers normalt har :( Det er altså virkelig ubehageligt når man ikke kan trække vejret normalt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har akut forværring af min astma, og har næsten ikke sovet i nat pga det. Min medicin har overhovedet ingen effekt, som den ellers normalt har :( Det er altså virkelig ubehageligt når man ikke kan trække vejret normalt :boo

Puha det lyder væmmeligt :kram Er det ikke noget at ringe til vagtlægen med? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun være enig! :D

Hehe, men nu overgav jeg mig alligevel. Så har baby af at se nuttet ud i den kjole :sm (Det var den, som jeg havde fået misfarvet første gang, så jeg har faktisk betalt fragt for den to gange :prik)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådanne perioder har i også haft. Tror nok vi nogle gange har forsøgt at putte lidt senere, men egentlig tror jeg bare det er gået i sig selv igen. Intet er for evig - alt er en periode. :kram2

Vi har prøvet at putte senere, men det gjorde det kun værre, for han sov ikke længere, og var derfor endnu mere træt når han stod op... :rolleyes

Det er en fase, det er en fase, det er en fase! Men det er mega hårdt :kiss

Det må være mit mantra.. Tim skumlede da jeg sagde det til ham, men måtte fortælle ham, at børn altså har mange faser (det har Storm også haft, men man glemmer det jo når de er søde og nemme igen! :lol), og der ikke var andet at gøre end at stå det ud!

Vi er i samme båd :( vi har købt en foldemadras, så når ham vågner kl tidligt ligger vi os ind på værelset til ham. Så vil han tit gerne putte lidt hos os.

Hvis vi tager ham ind i vores seng står han op... Håber det er en kort fase ;)

Vi har faktisk en foldemadras på hans værelse, som vi har brugt når han var syg.. Tager I ham så over på madrassen til jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søvnløshed :( har lige talt at jeg har 26 dage tilbage på job, hvis jeg kan finde nyt job pr 1. Maj. Mon ikke det er tegn til at finde noget nyt?

Jeg plejer ellers at elske mit job, men lige pt er det godt nok noget hø :(

Synes det lyder som om det er på tide at komme videre.. Eller i hvert fald at kigge lidt efter noget nyt! :kram2 :kiss Hvad er det du laver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet at putte senere, men det gjorde det kun værre, for han sov ikke længere, og var derfor endnu mere træt når han stod op... :rolleyes

Det må være mit mantra.. Tim skumlede da jeg sagde det til ham, men måtte fortælle ham, at børn altså har mange faser (det har Storm også haft, men man glemmer det jo når de er søde og nemme igen! :lol), og der ikke var andet at gøre end at stå det ud!

Vi har faktisk en foldemadras på hans værelse, som vi har brugt når han var syg.. Tager I ham så over på madrassen til jer?

På skodnætterne hvor han vågner mange gange, får vi ham til at sove i egen seng, og sover selv på madrassen.

Vågner han bare tidligt tager vi ham ned og putter. Så går han lidt rundt og putter også lidt.

Om det er "korrekt" aner jeg ikke, men det er det der virker her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det lyder som om det er på tide at komme videre.. Eller i hvert fald at kigge lidt efter noget nyt! :kram2 :kiss Hvad er det du laver?

Jeg er teamleder. Kan ikke helt få tingene til at hænge sammen med tumling og være væk hjemmefra ca 10 timer om dagen. Og samtidig føle jeg ikke leverer nok timer på job alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det lyder væmmeligt :kram Er det ikke noget at ringe til vagtlægen med? :unsure

Har snakket med vagtlægen og har fået en tid 10.30, så håber jeg at de kan udrette mirakler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snakket med vagtlægen og har fået en tid 10.30, så håber jeg at de kan udrette mirakler :)

Det lyder godt, håber de kan hjælpe :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På skodnætterne hvor han vågner mange gange, får vi ham til at sove i egen seng, og sover selv på madrassen.

Vågner han bare tidligt tager vi ham ned og putter. Så går han lidt rundt og putter også lidt.

Om det er "korrekt" aner jeg ikke, men det er det der virker her ;)

Hvis bare det virker, så er jeg ligeglad om det er korrekt! :D

Jeg er teamleder. Kan ikke helt få tingene til at hænge sammen med tumling og være væk hjemmefra ca 10 timer om dagen. Og samtidig føle jeg ikke leverer nok timer på job alligevel.

Ungerne har vist den dårlige samvittighed med ud fra livmoderen.. <_< Du kan da i hvert fald se dig omkring, hvad der er af muligheder derude!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ikke brok, men ked af det hed. Jeg er så skruk at det gør ondt helt ind i hjertet. :boo

Fordi jeg ved at jeg aldrig får flere børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over mine håndboldbukser :p de er for små

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbeltsidet lungebetændelse....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbeltsidet lungebetændelse....

Puh! God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbeltsidet lungebetændelse....

Wauw ikke noget at sige til du har det skidt. God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor overraskes svigerne hver gang over at vores børn sover til middag mellem 12-14/15 stykker, når de kommer herom!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor overraskes svigerne hver gang over at vores børn sover til middag mellem 12-14/15 stykker, når de kommer herom!

Her er det ikke lur men spisetider, der konstant kommer bag på svigermor. Hun ved vi spiser kl 18 hver dag og alligevel var hun helt i chok over at hun ringede midt i maden, da hun ringede kl 18.10 den anden dag.

Og så præsterer hun alligevel at spørge om vi kan komme på Skype med Freja. Øh nej, men om ca en halv time så kan vi nok godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over folk der sender ønskesedler ud hvor der ikke er et eneste ønske der kan købes inden for det gennem flere år fastsatte gavebudget...

Det nytter jo for pokker ikke noget at ønske sig Georg Jensen smykker og sengetøj i egyptisk silke når budgettet er 500 kr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.