tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At min mand åbenbart mener at mine lænde/balle smerter, går væk når jeg kommer lidt længere hen i graviditeten...

Godt han vil være optimistisk, men jeg har brug for han er realistisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Melder mig i klubben med sure mænd. Ej men så hårdt er det vel ikke at sku være alene med sit barn en halv dag?! Mens jeg er ude med Mathilde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kørt på arbejde, ca 35 min, for så at kaste op da jeg, for at kører hjem igen. Shit så er 35 min mega lang tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt hvad der er gået i mændene i dag... Min blev dog lidt bedre efter at have fået tre timers lur, men ikke bedre end at der ingen anerkendelse var for det, og så skulle Simon hentes så ingen lurbtil mig. Men nu er her endelig ro herhjemme og manden er smuttet på arbejde så nu skal jeg have varm kakao med flødeskum inden jeg også skal i seng. Vi ses i morgen til en bedre dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er tilfældet, så kræver det vist sin helt egen tråd! :lol

:D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min svigermor blander sig i mit baby udstyrs indkøb og at jeg nu er tvangsindlagt til at skulle ned og glo på en barnevogn, som jeg ingen interesse har i.

også har hun endda lånt den med hjem!

Jeg vil gerne selv kigge og vælge for hunnen da!!

Utroligt at kæresten ikke har fattet at jeg synes det er for meget at hun blander sig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min svigermor blander sig i mit baby udstyrs indkøb og at jeg nu er tvangsindlagt til at skulle ned og glo på en barnevogn, som jeg ingen interesse har i.

også har hun endda lånt den med hjem!

Jeg vil gerne selv kigge og vælge for hunnen da!!

Utroligt at kæresten ikke har fattet at jeg synes det er for meget at hun blander sig..

Husk at hun bare glæder sig såååå meget til at blive farmor og vil jer det bedste - på sin måde, som kan være besværlig at sluge. Håber du kan ta en (eller flere) snakke med din kæreste og få ham til at sige fra, for dit og svigermors forholds skyld.

:kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at hun bare glæder sig såååå meget til at blive farmor og vil jer det bedste - på sin måde, som kan være besværlig at sluge. Håber du kan ta en (eller flere) snakke med din kæreste og få ham til at sige fra, for dit og svigermors forholds skyld.

:kram2

Tak for kram :)

Det ved jeg godt, men føler at hun stjæler min glæde og gør at jeg føler at det er hende der skal ha barnet og ikke mig/os

Snakken med kæresten kommer skam imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsinkelser! Der er forsinkelser ALLE steder! Hos jm, på hospitaler, hos læger, ALLE steder! Man laver en aftale, man er der til tiden og så kan man ellers få lov at sidde og vente! Alle mulige bandeord!!! Hvis man selv kommer 2 min. for sent, får man sure bemærkninger og bliver behandlet dårligt. Sådan er det alle offentlige steder. Flere bandeord!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand åbenbart mener at mine lænde/balle smerter, går væk når jeg kommer lidt længere hen i graviditeten...

Godt han vil være optimistisk, men jeg har brug for han er realistisk.

Jeg kan godt følge din tankegang men i begge mine graviditeter blev det faktisk bedre da jeg kom hen mod slutningen af graviditeten. Så et lille håb er det måske :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt hvad der er gået i mændene i dag... Min blev dog lidt bedre efter at have fået tre timers lur, men ikke bedre end at der ingen anerkendelse var for det, og så skulle Simon hentes så ingen lurbtil mig. Men nu er her endelig ro herhjemme og manden er smuttet på arbejde så nu skal jeg have varm kakao med flødeskum inden jeg også skal i seng. Vi ses i morgen til en bedre dag!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsinkelser! Der er forsinkelser ALLE steder! Hos jm, på hospitaler, hos læger, ALLE steder! Man laver en aftale, man er der til tiden og så kan man ellers få lov at sidde og vente! Alle mulige bandeord!!! Hvis man selv kommer 2 min. for sent, får man sure bemærkninger og bliver behandlet dårligt. Sådan er det alle offentlige steder. Flere bandeord!!

Forvent det. Medbring madpakke, musik, slik, blade, strikketøj, veninder, telefon eller hvad du end hygger dig med.

 

Jeg hader at komme for tidligt - af samme grund. Hvis det står til mig er jeg der højest 2 min i aftalt tidspunkt.

 

Når det er sagt er jeg fuldstændig enig med dig. Det er super åndssvagt med alt det ventetid alle vegne. :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke mere, jeg er træt og vil hjem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ha friiiiiiiiiii

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke mere, jeg er træt og vil hjem :(

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mim frokost sushi aftale med min søster, dom har været aftalt længe og som jeg virkelig havde glædet mig til, aflyste hun 8 minutter før mit tog kørte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alene med børnene i aften fordi manden skal på Mash med arbejdet i aften. Jeg savner virkelig også at komme ud uden børn og bare være mig :( har ikke været uden børn i de sidste 8 mdr :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alene med børnene i aften fordi manden skal på Mash med arbejdet i aften. Jeg savner virkelig også at komme ud uden børn og bare være mig :( har ikke været uden børn i de sidste 8 mdr :(

Kan jeg godt forstå. Jeg glæder mig til at skal se dirty dancing i Aarhus sammen med Jans mor og to søstre. Og svigermor har betalt billetterne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig influenza ramt. Nu installeret på svigernes sofa til min mand kommer hjem i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alene med børnene i aften fordi manden skal på Mash med arbejdet i aften. Jeg savner virkelig også at komme ud uden børn og bare være mig :( har ikke været uden børn i de sidste 8 mdr :(

 

Det forstår jeg godt! Kan du ikke finde på noget at lave en aften? Eller en dag, hvis det er bedre i forhold til amning :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt! Kan du ikke finde på noget at lave en aften? Eller en dag, hvis det er bedre i forhold til amning :kiss

:ditto :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaaaav, kom til at bakke ind i/rejse mig op i en reol på job, så har fået en ridse i lænden lige ved trussekanten. For fanden, det gør naller :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg godt forstå. Jeg glæder mig til at skal se dirty dancing i Aarhus sammen med Jans mor og to søstre. Og svigermor har betalt billetterne :)

 

 

Det forstår jeg godt! Kan du ikke finde på noget at lave en aften? Eller en dag, hvis det er bedre i forhold til amning :kiss

 

 

:ditto :kram2

 

Tak for forståelse og kram :kram 

 

Aftenen er et problem stadig for Liv vil bare ikke tage flasken - hverken med med mme eller mm. Jeg vil rigtig gerne lave noget i løbet af en af dagene i weekenden, men der er bare så mange andre planer. Men jeg må og skal snart prioriterer mig selv for jeg kan mærke det går mig mere og mere på :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lur nægtende, vand kastende skrig tumling der får mig til at føle mig hjælpeløs som mor! Sku da godt jeg ikke har en teenager rendende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forståelse og kram :kram

Aftenen er et problem stadig for Liv vil bare ikke tage flasken - hverken med med mme eller mm. Jeg vil rigtig gerne lave noget i løbet af en af dagene i weekenden, men der er bare så mange andre planer. Men jeg må og skal snart prioriterer mig selv for jeg kan mærke det går mig mere og mere på :(

Hvos ikke det kan blive til noget i denne weekend, så er det nu du planlægger og FASTlægger noget i næste weekend - bestiller tid til massage og tur på cafe bagefter med en veninde eller hvad du har brug for :kiss

Det er simpelthen nødvendigt at prioritere sig selv.. Basta! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.