tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg har fødselsdag i morgen... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg har fødselsdag i morgen...

Hvorfor i denne tråd? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor i denne tråd? :unsure

Fordi jeg er pisse bange for at ældes. 

Hamrende bange for at følge mine "forfædres" fodspor med kræft, dårligdom og ja.. generelt bare ikke godt. :(

Jeg er bange for ikke at kunne klarer mig selv - for at "visne".

Hvert år får jeg altid et mindre angst anfald inden min fødselsdag - fordi jeg er 1 år ældre.. Hvad er det sket i det år, hvad jeg gjort? 

Der er SÅ mange følelser og ting der skal bearbejdes og jeg kan ikke rumme det.

 

Desuden forbinder jeg min fødselsdag med dårlige oplevelser.

3 år i træk inviterede jeg til fødselsdags fest, og der kom ingen. :boo 

Nu er jeg stoppet, fordi jeg kan simpelthen ikke rumme tanken om den kæmpe skuffelse det føre med sig, hvis folk melder fra eller ikke dukker op.

 

Ja.. det er kompliceret... Jeg har det bare ikke godt med min fødselsdag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg er pisse bange for at ældes. 

Hamrende bange for at følge mine "forfædres" fodspor med kræft, dårligdom og ja.. generelt bare ikke godt. :(

Jeg er bange for ikke at kunne klarer mig selv - for at "visne".

Hvert år får jeg altid et mindre angst anfald inden min fødselsdag - fordi jeg er 1 år ældre.. Hvad er det sket i det år, hvad jeg gjort? 

Der er SÅ mange følelser og ting der skal bearbejdes og jeg kan ikke rumme det.

 

Desuden forbinder jeg min fødselsdag med dårlige oplevelser.

3 år i træk inviterede jeg til fødselsdags fest, og der kom ingen. :boo 

Nu er jeg stoppet, fordi jeg kan simpelthen ikke rumme tanken om den kæmpe skuffelse det føre med sig, hvis folk melder fra eller ikke dukker op.

 

Ja.. det er kompliceret... Jeg har det bare ikke godt med min fødselsdag :(

Jeg vil lige sende dig et KÆMPE :kram2 jeg håber J og dine børn gør dagen bedre end dine tanker er om dagen lige nu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt proppet i hovedet af en øv-situation på job :( :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvos ikke det kan blive til noget i denne weekend, så er det nu du planlægger og FASTlægger noget i næste weekend - bestiller tid til massage og tur på cafe bagefter med en veninde eller hvad du har brug for :kiss

Det er simpelthen nødvendigt at prioritere sig selv.. Basta! ;)

 

der er hermed bestilt tid til frisør på næste lørdag ;) :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt proppet i hovedet af en øv-situation på job :( :( :(

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt proppet i hovedet af en øv-situation på job :( :( :(

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige sende dig et KÆMPE :kram2 jeg håber J og dine børn gør dagen bedre end dine tanker er om dagen lige nu :kram2

Tak - det håber jeg også.

Vi skal ud og spise i morgen, hvis børnene selvfølgeligt er med på ideen :P

Så det bliver lidt "out of the box" i morgen.. Så må J og jeg spise noget med kanel, for at fejre mit 25. leveår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - det håber jeg også.

Vi skal ud og spise i morgen, hvis børnene selvfølgeligt er med på ideen :P

Så det bliver lidt "out of the box" i morgen.. Så må J og jeg spise noget med kanel, for at fejre mit 25. leveår :)

Hvor lyder det til at blive en hyggelig dag :yay kanal kan komme i mange varianter, så der kan I sikkert få noget lækkert :kram2

Edit: måske du skulle prøve at tænke på de gode ting der skal ske i dit kommende år, jeres børn bliver ældre og trive, I skal giftes osv. Så det bliver positivt og med lidt mere glæde, bare en støtanke :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er hermed bestilt tid til frisør på næste lørdag ;) :kram2

Det var godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Alene med børnene i aften fordi manden skal på Mash med arbejdet i aften. Jeg savner virkelig også at komme ud uden børn og bare være mig :( har ikke været uden børn i de sidste 8 mdr :(

Har du ikke en god veninde du kan lave en aftale med? Og så lade børnene blive hjemme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal ingen hemmelighed være at jeg tidligere har skåret meget i mig selv, men det gør mig altså virkelig ked af det, når man i over fem minuter bliver ved med at sige "ej, hvad er det der?", "har du været oppe at slås med katten?" "kom nu, fortæl hvad det er!" og efterfølgende begynder at gøre andre opmærksomme på arrene. Hvad fanden ligner det? Det er jo ikke ligefrem fordi jeg er stolt af at have gjort det, men jeg kan ikke skjule dem til evig tid og slet ikke til svømning. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal ingen hemmelighed være at jeg tidligere har skåret meget i mig selv, men det gør mig altså virkelig ked af det, når man i over fem minuter bliver ved med at sige "ej, hvad er det der?", "har du været oppe at slås med katten?" "kom nu, fortæl hvad det er!" og efterfølgende begynder at gøre andre opmærksomme på arrene. Hvad fanden ligner det? Det er jo ikke ligefrem fordi jeg er stolt af at have gjort det, men jeg kan ikke skjule dem til evig tid og slet ikke til svømning. :boo

Ej, det er da ikke særlig hensynsfuldt :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal ingen hemmelighed være at jeg tidligere har skåret meget i mig selv, men det gør mig altså virkelig ked af det, når man i over fem minuter bliver ved med at sige "ej, hvad er det der?", "har du været oppe at slås med katten?" "kom nu, fortæl hvad det er!" og efterfølgende begynder at gøre andre opmærksomme på arrene. Hvad fanden ligner det? Det er jo ikke ligefrem fordi jeg er stolt af at have gjort det, men jeg kan ikke skjule dem til evig tid og slet ikke til svømning. :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet syg :boo Har heldigvis "kun" kastet op en gang i nat, men havde det til gengæld så skidt, at jeg vækkede Brian, fordi jeg var bange for at besvime på vejen ud og hente en spand :( Er også helt svimmel og mærkelig nu. Badr.

Og udover at det er nederen at være syg, er det bare dobbelt op på nederen at være nødt til at melde sig syg fra job, og trippel nederen at have udsigt til at være syg i den weekend, hvor Mar skulle passes hos farmor, mens B og jeg skulle have vores første rigtige alene tid i 2015.

ØV!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forvent det. Medbring madpakke, musik, slik, blade, strikketøj, veninder, telefon eller hvad du end hygger dig med.

Jeg hader at komme for tidligt - af samme grund. Hvis det står til mig er jeg der højest 2 min i aftalt tidspunkt.

Når det er sagt er jeg fuldstændig enig med dig. Det er super åndssvagt med alt det ventetid alle vegne. :kram

Men de kan så gu' da i det mindste beklage, synes jeg! I stedet for at have den der "du må da forvente, vi ikke overholder vores aftale"-attitude. Vores har de "ret" til at blæse på min tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke en god veninde du kan lave en aftale med? Og så lade børnene blive hjemme?

Ikke om aftenen pga amning men skal se om jeg ikke kan finde en weekend at gøre det i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet syg :boo Har heldigvis "kun" kastet op en gang i nat, men havde det til gengæld så skidt, at jeg vækkede Brian, fordi jeg var bange for at besvime på vejen ud og hente en spand :( Er også helt svimmel og mærkelig nu. Badr.

Og udover at det er nederen at være syg, er det bare dobbelt op på nederen at være nødt til at melde sig syg fra job, og trippel nederen at have udsigt til at være syg i den weekend, hvor Mar skulle passes hos farmor, mens B og jeg skulle have vores første rigtige alene tid i 2015.

ØV!

Go bedring Mette :kiss håber det er en endagsfornøjelse, så du er frisk i weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet syg :boo Har heldigvis "kun" kastet op en gang i nat, men havde det til gengæld så skidt, at jeg vækkede Brian, fordi jeg var bange for at besvime på vejen ud og hente en spand :( Er også helt svimmel og mærkelig nu. Badr.

Og udover at det er nederen at være syg, er det bare dobbelt op på nederen at være nødt til at melde sig syg fra job, og trippel nederen at have udsigt til at være syg i den weekend, hvor Mar skulle passes hos farmor, mens B og jeg skulle have vores første rigtige alene tid i 2015.

ØV!

Jeg håber du kun er syg i dag, og klar til date med B i morgen :) rigtig god bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal ingen hemmelighed være at jeg tidligere har skåret meget i mig selv, men det gør mig altså virkelig ked af det, når man i over fem minuter bliver ved med at sige "ej, hvad er det der?", "har du været oppe at slås med katten?" "kom nu, fortæl hvad det er!" og efterfølgende begynder at gøre andre opmærksomme på arrene. Hvad fanden ligner det? Det er jo ikke ligefrem fordi jeg er stolt af at have gjort det, men jeg kan ikke skjule dem til evig tid og slet ikke til svømning. :boo

Wow. Så kan man da tale om elendig situationsfornemmelse. Ku du ikke lige skubbe hende i bassinet (måske sige at arene kom fra en kødædende orm som stortrives i klorvand...). Kram til dig; jeg tror vi alle har historier som vi gerne ser bliver i fortiden, og som andre slet ikke behøver at bringe på banen igen og igen. Sikke et fjols.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :lovebk Håber virkelig også, at det er hurtigt væk igen!

Kan ikke engang stene serier, for Mar er heller ikke heeeelt rask endnu. Så er tvangsindlagt til LEGO batman :rolleyes Og selvfølgelig er han frisk nok til at han slet ikke gider at sidde og putte med dyne. Bah! (ej det er selvfølgelig rigtig godt, at han er ved at blive rask! :) Bare moderat uoverskueligt idag :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor forelsker jeg mig altid i ting fra hm, når de IKKE har fri fragt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.