tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Når man er for træt, depri og apatisk til at lave mad og derfor ikke får spist og som konsekvens bliver endnu mere træt, depri og apatisk -_- Kom nu tilbage energi og optimisme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Voldsomlyst til cola.. En ting er jeg ikke har drukket det i flere dage (afvænning).. men vi har ikke RÅD til en cola. Tsk!

Nu vil jeg bare gerne det bliver torsdag, så jeg kan få mine penge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sne :( normalt elsker jeg sne, men er gennemkold efter have gået rundt i to timer for at Immanuel kunne sove lidt. Nu håber jeg når at få varmen inden han vågner op til dåd!

Og han vågnede da jeg havde postet det :boo jeg er træt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er minus på kontoen på trods af børnepenge i dag.... Øv hvor jeg bare synes vi sparer alle steder, og det løber stadig ikke rundt :( Tror ikke helt jeg stoler på det budget vi lagde sammen med banken i forhold til mig på su.... Der er bare minus hele tiden, og jeg HADER når der er minus!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er begge uden lak :P

6DtIGeN.jpg

tUMLzDR.jpg

Jeg er mest til de brune, de er lettere at holde pæne og snavs er mindre tydeligt.

Men de sølv er også fine!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er begge uden lak :P

6DtIGeN.jpg

tUMLzDR.jpg

Arh det var vinterstøvler. De er vist alle uden lak. Jeg ville vælge sølv. Men det har Silke Elia også haft i år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er minus på kontoen på trods af børnepenge i dag.... Øv hvor jeg bare synes vi sparer alle steder, og det løber stadig ikke rundt :( Tror ikke helt jeg stoler på det budget vi lagde sammen med banken i forhold til mig på su.... Der er bare minus hele tiden, og jeg HADER når der er minus!!

Øv :( Måske I skulle snakke med dem igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i et mærkeligt humør.. ØV.. Har bare lyst til at smide mig på sofaen, slappe af og drikke COLA, og glo intetsigende tv.. Jeg kunne sagtens smide mig..Menså er det alligevel somom jeg ikke GIDER :( ihhh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh det var vinterstøvler. De er vist alle uden lak. Jeg ville vælge sølv. Men det har Silke Elia også haft i år ;)

  

Jeg er mest til de brune, de er lettere at holde pæne og snavs er mindre tydeligt.

Men de sølv er også fine!!!

hehe i er heller ikke enige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også vælge brun - tror de passer til det meste, og holder sig pæne længst tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også vælge brun - tror de passer til det meste, og holder sig pæne længst tid :)

De er vist også Ks favorit. Egentlig også ok, da hun får en lilla jakke til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith har dem der i sølv.. Jeg synes, stadig hendes er pæne, og jeg synes det passer til alt af hendes tøj, til gengæld synes jeg ikke det brune var helt så pænt til alt hendes lilla tøj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith har dem der i sølv.. Jeg synes, stadig hendes er pæne, og jeg synes det passer til alt af hendes tøj, til gengæld synes jeg ikke det brune var helt så pænt til alt hendes lilla tøj ;)

Hehe det er jo ikke lige det samme som de andre siger ;)

Synes begge dele går til det meste, sølv er nok bedst til lyse farver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sølv er måske også mere "piget".. Ej jeg er også i tvivl.. Brun tænker jeg er praktisk, og med det jeg har set Pixie i, passer godt til hendes tøj/jeres stil..

På den anden side, er de lyse med til at understrege det tøset.. Hm.. Jeg kan bedst lide de sølv - men ville nok vælge praktisk og tage de brune.. Men når det så bliver sagt de sølv holder sig fine.. Hmm..

GODT det ikke er mig der skal vælge!!!! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det er jo ikke lige det samme som de andre siger ;)

Synes begge dele går til det meste, sølv er nok bedst til lyse farver.

Jeg havde samme overvejelser, men Edith valgte selv sølv ;) Så behøvede jeg ikke bryde min hjerne med det :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sølv er måske også mere "piget".. Ej jeg er også i tvivl.. Brun tænker jeg er praktisk, og med det jeg har set Pixie i, passer godt til hendes tøj/jeres stil..

På den anden side, er de lyse med til at understrege det tøset.

Enig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det er jo ikke lige det samme som de andre siger ;)

Synes begge dele går til det meste, sølv er nok bedst til lyse farver.

Har du valgt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sølv er måske også mere "piget".. Ej jeg er også i tvivl.. Brun tænker jeg er praktisk, og med det jeg har set Pixie i, passer godt til hendes tøj/jeres stil..

På den anden side, er de lyse med til at understrege det tøset.. Hm.. Jeg kan bedst lide de sølv - men ville nok vælge praktisk og tage de brune.. Men når det så bliver sagt de sølv holder sig fine.. Hmm..

GODT det ikke er mig der skal vælge!!!! :p

Jeg tog de brune. Og har allerede fået mail om at de er sendt :O

K fik besluttet sig til praktiske brune, da de kostede 20 kr mindre end de andre. Mænd altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde samme overvejelser, men Edith valgte selv sølv ;) Så behøvede jeg ikke bryde min hjerne med det :lol

Pixie vælger ikke så meget indtil nu, så vi prøver praktiske et år til. Det kommer hurtigt nok at de vil vælge selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du valgt?

Jeps vi gik med det praktiske.

K sagde at han mente de brune var bedst, for han ville ikke selv gå i sølvstøvler :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps vi gik med det praktiske.

K sagde at han mente de brune var bedst, for han ville ikke selv gå i sølvstøvler :lol

God pointe :D det ville jeg heller ikke :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Måske I skulle snakke med dem igen

Tak for svar :kiss

Ja, vi må have fat i dem igen.... Det duer bare ikke at der ikke er totalt styr på det, det stresser mig alt for meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps vi gik med det praktiske.

K sagde at han mente de brune var bedst, for han ville ikke selv gå i sølvstøvler :lol

Sølv er nu lige så praktisk som brun :P theas vinterstøvler er sølv, selvom hun bruger dem hver dag ser de stadig ud som nye, og de der aldrig beskidte ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :kiss

Ja, vi må have fat i dem igen.... Det duer bare ikke at der ikke er totalt styr på det, det stresser mig alt for meget...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sølv er nu lige så praktisk som brun :P theas vinterstøvler er sølv, selvom hun bruger dem hver dag ser de stadig ud som nye, og de der aldrig beskidte ud :D

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.