tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Snot i hele kraniet, stemme der er erstattet med en "growler", hovedpine og generel utilpashed! Vi skal til barnedåb i dag og jeg har virkelig glædet mig! Tror jeg arbejder mig igennem dagen på panodil (hvis vi da har nogen? :unsure ) og så kan vi tage lidt tidligt hjem hvis det går galt!

Hvis jeg havde skullet på arbejde havde jeg meldt mig syg, kan SLET ikke være noget for nogen i dag!

Årh det er bare øv, at det falder sammen med barnedåb! Håber du klarer dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det dårligt! :-(

Er du med på influenza/snot-vognen? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for din ærlighed

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det er bare øv, at det falder sammen med barnedåb! Håber du klarer dig :kram2

Tak! Men jeg tog lige min temp. 38 spot on så jeg bliver hjemme og sender mand og barn :boo øv altså!!! Men jeg kan jo ikke slæbe sygdom med til en barnedåb :( årh jeg er træt af det!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Men jeg tog lige min temp. 38 spot on så jeg bliver hjemme og sender mand og barn :boo øv altså!!! Men jeg kan jo ikke slæbe sygdom med til en barnedåb :( årh jeg er træt af det!!!

Det har jeg altså gjort engang. Jeg skulle stå fadder, så ville bare med. Panodil og en masse vand fik mig igennem dagen. God bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Men jeg tog lige min temp. 38 spot on så jeg bliver hjemme og sender mand og barn :boo øv altså!!! Men jeg kan jo ikke slæbe sygdom med til en barnedåb :( årh jeg er træt af det!!!

Kan du ikke ringe/skrive og spørge? Fortælle du har fået en virus, at du godt kan forstå hvis de ikke vil smittes, men at du rigtig gerne vil med - og du derfor ville høre om det var ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor jeg hader at kaste op på tom mave :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lidt der sker på BK når man surfer her time efter time, nat efter nat <_< (;))

Åh hvor jeg husker det.. Det er så flad :kram2 Håber du fik noget søvn kort tid efter :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vist fået et ekstra skud hormoner her i weekenden, er bare træt, sur og tager alting for nært.. Stakkels mand, alt hvad han gør er bare forkert :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg altså gjort engang. Jeg skulle stå fadder, så ville bare med. Panodil og en masse vand fik mig igennem dagen. God bedring.

Hvis jeg skulle stå fadder tror jeg også jeg havde gjort det! Om ikke andet så i kirken. Det er bare SÅ vigtigt for forældrene. Men nu er jeg "bare" gæst.

Kan du ikke ringe/skrive og spørge? Fortælle du har fået en virus, at du godt kan forstå hvis de ikke vil smittes, men at du rigtig gerne vil med - og du derfor ville høre om det var ok?

Jeg kunne ikke få fat på hende (travl dåbs morgen) så jeg traf beslutningen at blive hjemme. Vi havde en times kørsel og syntes det var bedre at jeg ofrede mig end at vi alle sammen skulle tidligt hjem, vi snakkede om at vi kunne komme i kirken og så tage hjem bagefter men det er jo festen bagefter hvor man får set sine gæster. Så nu er Anders og Mie i det mindste en del af dagen, og det betyder bare rigtig meget for hende.

Det er nok også det bedste at jeg blev hjemme for er ret overbevist om at jeg er ramt af en bølge fra børnehaven i den uge vi går ud af nu, har vi sendt 10 børn hjem med sygdom + de børn der ikke var der pga sygdom og 2 voksne der var syge. Så det er ikke overraskende! Frygtede mest opkasten, så føler mig alligevel lidt heldig, når nu jeg skulle rammes <_< men timingen er ringe :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor jeg hader at kaste op på tom mave :(

Det er bare det værste <_<

Jeg er begyndt at sikre mig at jeg altid har lidt vand i maven, f.eks. drikker jeg inden jeg stiger ud af sengen om morgen. Så er der i det mindste noget væske at kaste op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere utøj i køkkenskabet :prik :angry

Så forsvind dog!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere utøj i køkkenskabet :prik :angry

Så forsvind dog!!!

Du skal rengøre skabene med klor-vand og smide alt hvad du har, som har været i nærheden af dem, ud. 

De kan æde sig igennem stort set alt og lever himmelsk i lukkede og mørke rum - specielt når der er føde for dem.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i shoppehumør, men det er min konto ikke rigtig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i shoppehumør, men det er min konto ikke rigtig <_<

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i shoppehumør, men det er min konto ikke rigtig <_<

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg endelig ved at være kommet over en gang bihule pandehule ting og så får jeg ondt i halsen :prik Vil det dog aldrig ende...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere utøj i køkkenskabet :prik :angry

Så forsvind dog!!!

Åh vi havde også i lejligheden - FØJ det var klamt! Jeg troede jeg havde fået det hele men de vandrede simpelthen inde bag det hele, der hvor man ikke rigtig kan komme til. Det tog 100 år og ALT røg ud, bare tanken om at de KUNNE have rørt noget :puke blev dem kvit ved hyppig rengøring og TÆTSLUTTEDE bøtter til mel, kerner, sukker og alt det andet man gemmer i sine skuffer.

Da vi flyttede fandt jeg døde melorme i skabe der aldrig har været kolonial varer i, sådan helt inde bagved :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ nervøs i dag. Mit hjerte hamrer afsted, min mave ulmer og jeg kan slet ikke koncentrerer mig. ARGHHH!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ nervøs i dag. Mit hjerte hamrer afsted, min mave ulmer og jeg kan slet ikke koncentrerer mig. ARGHHH!!!!

Dybe vejrtrækninger! Det er snart overstået :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere utøj i køkkenskabet :prik :angry

Så forsvind dog!!!

 

 

Du skal rengøre skabene med klor-vand og smide alt hvad du har, som har været i nærheden af dem, ud. 

De kan æde sig igennem stort set alt og lever himmelsk i lukkede og mørke rum - specielt når der er føde for dem.

:)

 

Har du googlet, hvordan du nemmest kommer af med dem?

 

Jeg har ikke selv sat mig ind i det - men mener at huske at man ikke må bruge vand til rengøringen, da de trives i fugt. Måske sprit eller andet organisk er bedre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du googlet, hvordan du nemmest kommer af med dem?

Jeg har ikke selv sat mig ind i det - men mener at huske at man ikke må bruge vand til rengøringen, da de trives i fugt. Måske sprit eller andet organisk er bedre?

Næh, det har jeg ikke. Denne gang har manden støvsuget skabet.

Håber de er væk nu.

Tak for råd fra jer alle :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens-smerter (f*cking 5,5 uge efter fødslen :prik) og svigerne <_< = dårlig kombi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du googlet, hvordan du nemmest kommer af med dem?

 

Jeg har ikke selv sat mig ind i det - men mener at huske at man ikke må bruge vand til rengøringen, da de trives i fugt. Måske sprit eller andet organisk er bedre?

Klor er ætsende på bakterier, såvidt jeg husker :unsure - og hvis der tørres godt efter med et tørt viskestykke, vil "dyrene" ikke ha' andet at trives i, end overfladen. :) 

 

Mine forældre døjede med det i sommers, og jeg tømte deres skabe fuldstændigt - ren-gjorde dem i klorvand 1 gang om dagen i en uge.

Dernæst lod jeg dem stå tomme i yderligere et par dage - da jeg "vendte tilbage" til dem, var skabene helt tomme - jeg støvsuge dem dog alligevel, og godt inde i hjørnerne og kanterne og så kom tingene på plads igen. Madvarer kom i beholdere med tætsluttende låg og de har ikke været der siden :)

Det virkede for dem, men jeg ved jo ikke om det vil virke for Tumle :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.