tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Min ene storesøster er bare altid på tværs, og det irriterer mig grænseløst!

Vi er tre søstre som har børn med fødselsdage i februar (+storesøster, mellemsøster og svoger har også fødselsdag i februar). Jeg forslog så at vi lagde børnefødselsdagene sammen og holdte det i et legeland for hele familien, men det gider den ene søster ikke, men samtidig gider hun ikke direkte sige at hun ikke vil men kommer med alle mulige lamme undskyldninger! Så er det fodkoldt i legelandet vi forslog, så er hun sikker på at den anden søster ikke vil pga ditten og datten og så er hun sikker på at hendes søn bliver helt knust hvis de ikke holder det hjemme. Fair nok hvis han virkelig ville blive ked af det, men jeg har nu aldrig hørt om et barn der blev ked af at have en sjov dag i legeland med alle fætre og kusiner og endda få gaver og fødselsdagssang.

Det betyder så at vi igen i år skal til fødselsdag hver eneste weekend i februar, og vores børn får ikke den oplevelse sammen, som jeg ellers virkelig gerne ville have at de fik. Jeg synes virkelig det er ærgerligt. Og jeg mister lysten til at vi selv inviterede allesammen på fødselsdag i legeland, når det åbenbart er så stort er peoblem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber din cyklus bliver kortere denne gang :kram2

Du har ikke pco vel?

Tak søde, også mig :)

Ikke så vidt jeg ved. Jeg er aldrig blevet testet dog. Men jeg havde ikke så lange cyklus før MAen og jo heller ikke svært ved at blive gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ene storesøster er bare altid på tværs, og det irriterer mig grænseløst!

Vi er tre søstre som har børn med fødselsdage i februar (+storesøster, mellemsøster og svoger har også fødselsdag i februar). Jeg forslog så at vi lagde børnefødselsdagene sammen og holdte det i et legeland for hele familien, men det gider den ene søster ikke, men samtidig gider hun ikke direkte sige at hun ikke vil men kommer med alle mulige lamme undskyldninger! Så er det fodkoldt i legelandet vi forslog, så er hun sikker på at den anden søster ikke vil pga ditten og datten og så er hun sikker på at hendes søn bliver helt knust hvis de ikke holder det hjemme. Fair nok hvis han virkelig ville blive ked af det, men jeg har nu aldrig hørt om et barn der blev ked af at have en sjov dag i legeland med alle fætre og kusiner og endda få gaver og fødselsdagssang.

Det betyder så at vi igen i år skal til fødselsdag hver eneste weekend i februar, og vores børn får ikke den oplevelse sammen, som jeg ellers virkelig gerne ville have at de fik. Jeg synes virkelig det er ærgerligt. Og jeg mister lysten til at vi selv inviterede allesammen på fødselsdag i legeland, når det åbenbart er så stort er peoblem.

Kan dig og den anden søster ikke bare holde jeres børns fødselsdage i legeland - så bliver hendes søn jo ikke knust, og så må hun tage ekstra tykke sokker på den dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde, også mig :)

Ikke så vidt jeg ved. Jeg er aldrig blevet testet dog. Men jeg havde ikke så lange cyklus før MAen og jo heller ikke svært ved at blive gravid.

Så er det nok den, der stadig driller <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd :O Men så typisk <_<

En mor er mor 24/7, far er indimellem priviligeret og er kun far når det passer <_<

Stort :kram og god bedring til dig :kram2

Tak for kram. Har fået det bedre nu, og M har vist indset at han ikke var så smart i sin adfærd - han har i hver fald puttet i aften :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gælder heldigvis ikke alle mænd :)

Men øv :kram2

Heldigvis ikke :) Meeeen.. Problematikken høres da ofte herinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Har fået det bedre nu, og M har vist indset at han ikke var så smart i sin adfærd - han har i hver fald puttet i aften :o

Sådan skal det være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har følelsen af at dagen har været mega lort, er trist, ked og sur - men i virkeligheden har det været en god dag. Jeg kan bare ikke finde glæden lige nu ved alt det sjove og hyggelige der er sket :boo

Det hjalp heller ikke, at Edith tog næsten 2 timer om at falde i søvn!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mit hoved er så spasser-dumt til matematik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min dumme krop ikke kan finde ud af at starte den blødning. Jeg hader det her limbo, hvor jeg venter på at vente på ny! :prik :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min dumme krop ikke kan finde ud af at starte den blødning. Jeg hader det her limbo, hvor jeg venter på at vente på ny! :prik :boo

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mit hoved er så spasser-dumt til matematik :(

Brug for hjælp til noget bestemt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt men kan ikke sove...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brug for hjælp til noget bestemt?

Egentligt ikke. Jeg skal bare "tænde" for knappen til at huske, hvordan man regner, men det går langsommere end jeg gerne vil ha' det :rolleyes

og så bliver jeg skide sur og tvær <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby som kun vil sove max 30-45 minutter ad gangen og tager mellem 2-3 timer om at få til at sove igen.

For helvede jeg er ved at være brugt. Så sov dog barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby som kun vil sove max 30-45 minutter ad gangen og tager mellem 2-3 timer om at få til at sove igen.

For helvede jeg er ved at være brugt. Så sov dog barn.

Kæmpe :kram Det forstår jeg godt du er!

Vi har kun prøvet det lidt herhjemme (fx som i dag) og det slider!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor, der er verdens dårligste taber og en endnu dårligere vinder <_<

(heldigvis tabte hun og jeg hoverede IKKE, for hun minder mig om hvor mega latterligt det er!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor, der er verdens dårligste taber og en endnu dårligere vinder <_<

(heldigvis tabte hun og jeg hoverede IKKE, for hun minder mig om hvor mega latterligt det er!)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lidt der sker på BK når man surfer her time efter time, nat efter nat <_< (;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe :kram Det forstår jeg godt du er!

Vi har kun prøvet det lidt herhjemme (fx som i dag) og det slider!

Øv kram retur til dig også. (Må altså få lært de koder engang).

Ser ud til (anti jinx) at sutten måske er ved at gøre sit indtog og nu gerne vil accepteres og kan give lidt ro.

Tror desuden vi har besøg af Tigeren pt.

Men håber hun vil sove lidt længere stræk nu - og at jeg så også kan falde i søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egentligt ikke. Jeg skal bare "tænde" for knappen til at huske, hvordan man regner, men det går langsommere end jeg gerne vil ha' det :rolleyes

og så bliver jeg skide sur og tvær <_<

Du skriver bare hvis du skal have hjælp(siger matematiklæreren)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Roskildesyge hvem har da opfundet det og hvorfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågen ... Ih!! Sov så!!

Og cola afhængighed. Kan mærke uroen i min krop, og tror det er fordi den mangler det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snot i hele kraniet, stemme der er erstattet med en "growler", hovedpine og generel utilpashed! Vi skal til barnedåb i dag og jeg har virkelig glædet mig! Tror jeg arbejder mig igennem dagen på panodil (hvis vi da har nogen? :unsure ) og så kan vi tage lidt tidligt hjem hvis det går galt!

Hvis jeg havde skullet på arbejde havde jeg meldt mig syg, kan SLET ikke være noget for nogen i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.