tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Bare :boo og <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det godt nok skidt :( Og Brian ser det slet ikke :(

:kiss god bedring.. Og pas på dig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerførst stort :kram

Jeg kan ikke blive enig med mig selv om du ønsker råd til det her, men jeg vover alligevel pelsen

Jeg gør det fordi vi gennem en del år har været virkelig hårdt presset og stadig er (se evt. Under fortroligt forum). Og jeg har stået og står stadig meget alene med 3 børn. Aflevering, hentning, madlavning, hus, køre til og fra aktiviteter, fødselsdage.. Mv.

Der hvor jeg mærkede at hverdagen "bed" mig i røven var når jeg havde en forventning om at min mand kom hjem fra arbejde til tiden (hvilket han ALDRIG gør) og ville hjælpe... Der dukkede alle frustrationerne op, jeg kunne knap rumme en time ekstra alene.. Og jeg har været ved at knække tusind gange...

Men.. Da jeg valgte at ændre min indstilling til at jeg skulle klare det selv, uden forventning om at han kom hjem til tiden, så skete der en eller anden ændring - som var positiv.. Jeg oplevede ikke helt på samme måde, den der udmattelse, men nærmere en styrke til at klare det selv da jeg var indstillet på at klare det selv.. Jeg håber det giver lidt mening..

Og når du får ro på dig selv.. Så oplever børnene roen i dig, så falder de selv til ro og reagerer ikke så meget (her tænker jeg på din sætning med M som har halm i ørerne)

Så når de mærker roen i os forældre, så spejler ungerne sig i det.. (Men det er jeg sikker på at du godt ved) :)

:kiss

Det du skriver kan jeg virkelig nikke genkendende til!

Jeg er meget ofte alene med mine pseudotvillinge piger, jeg er på barsel og har samtidig hjemmepasset den ældste siden hun stoppede hos hendes dagplejemor i december.

Jeg er ofte alene med dem fra min mand tager på job mandag morgen og til han kommer hjem torsdag aften. De uger er ikke specielt hårde at komme igennem, for der har jeg tilrettelagt min tid efter der og jeg er indstillet på at jeg skal klare det hele selv.

Men de uger hvor min mand kommer hjem hver dag, og jeg måske forventer at han er hjemme ved 17-18 tiden, der er det sindssygt slemt hvis han så først kommer hjem klokken 19! Det er altid de dage, som jeg føler er allerværst, og det giver jo ikke rigtig nogen mening, for det burde være lettere når han jo kommer hjem og hjælper med at putte pigerne og rydde op!

Så jeg tror helt sikkert også på, at det har noget med ens forventninger og "indstilling" at gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besvarelser. Jeg håber (og er ret sikker) på, at det er pga. Pms... Mit humør er en stor pærevælling, selv for mig. Hvilket er ret unormalt, da jeg er ret god til at kontrollerer mig selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stalkeren er tilbage :boo

arh... men helt ærligt?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Skal du ikke have noget hjælp til håndtering af det stress? Det blusser jo op hos dig, så der må da være hjælp at hente :kiss

Tjoh men jeg ved det er midlertidigt pga arbejdet og det stopper højst sandsynligt efter uge 5. Så jeg skal jo "bare" holde ud!

Jobbet ER stressende der er mange der har knækket halsen i den institution og det er ikke fordi folk er sure og ledelsen er urimelig! Det er for få resourcer til for mange opgaver! Ex. Havde jeg 3,5 timers arbejde igår og jeg havde TRAVLT (løb rundt med sved på panden for at nå det)!!! Jeg har så ikke pause i de 3,5 timer og normalt skal man finde tid til det. Det er strukturen i huset der er speciel for stedet som for mig er UMULIG at finde mig til rette i. Nogle kan sagtens og syntes det er det fedeste, andre (som mig) har brug for mere ro.

En af mine kollegaer fortalte igår hvordan hun vågnede om natten med høj puls og lavede lister med hvad hun skulle huske dagen efter. Og så er folk konstant syge. Ikke sundt arbejds miljø!

Jeg bliver påvirket mere fordi det fra tidligere vælter lidt ind over mig. Jeg er der jo kun et sted mellem 2,5 og 8 timer og de næste uger max 4 timer så det kommer ikke til at køre mig ned, men jeg skal IKKE arbejde der som andet end vikar!

Mht det andet er det jo i og med at jeg er på arbejdspladsen at det fylder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stalkeren er tilbage :boo

arh... men helt ærligt?!?!

Meld ham til politiet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det ikke herinde, der var snak om lån af toiletter i supermarkeder?

I dag fik Theo lov til at låne personaletoilettet i Lidl :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det ikke herinde, der var snak om lån af toiletter i supermarkeder?

I dag fik Theo lov til at låne personaletoilettet i Lidl :super

Fantastisk!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med opkastsygt barn :boo

1. Kæft det er synd :(

2. Føler altså lidt, at det er vores skyld :(

3. Farvel søvn... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med opkastsygt barn :boo

1. Kæft det er synd :(

2. Føler altså lidt, at det er vores skyld :(

3. Farvel søvn... :(

Hvordan kan det være jeres skyld? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være jeres skyld? :unsure

Fordi vi har fået lavet os en alt for stresset uge. Tænker på, om det har påvirket ham og dermed hans immunforsvar :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt og aldeles smadret i mit hoved og hele kroppen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det ikke herinde, der var snak om lån af toiletter i supermarkeder?

I dag fik Theo lov til at låne personaletoilettet i Lidl :super

Det var Anabella der ik måtte i rema

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:mam Jeg har spist en hel pakke romkager og er meget, meget dårlig . Samtidig har jeg lyst til ost og flødeskum med ekstra vanilje. :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville have haft Test dag i dag hvis mens ikke var kommet og havde virkelig håbet den var positiv så det kunne blive en fantastisk fødselsdagsgave til min mand... men nææææh nej... blødte så meget for bare en uge siden så ingen grund til at tage test... og nu i vildrede om hvad jeg skal give manden i fødselsdagsgave.... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg bare TRÆT... Det helt vildt...!! Kan næsten ikke holde øjnene åbne og har sovet det meste af formiddagen!!!!

Ih altså..! Håber Camille er med på en hyggedag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over vores nye toastjern. Hvorfor H....! laver man toastjern, der er mindre end en standard skive toastbrød? :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over vores nye toastjern. Hvorfor H....! laver man toastjern, der er mindre end en standard skive toastbrød? :shooter

:O Dét er sgu ikke gennemtænkt! Jeg var blevet max irriteret for laver gerne toast af sandwich-brød som er endnu større (når jeg en sjælden gang laver toast).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:O Dét er sgu ikke gennemtænkt! Jeg var blevet max irriteret for laver gerne toast af sandwich-brød som er endnu større (når jeg en sjælden gang laver toast).

Det ville du i hvert fald godt kunne droppe i det her jern :rolleyes Det er mega irriterende. Den maser ens toast og osten flygter ud alle vegne, selvom jeg ikke putter ret meget i :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig sløj... Hvis jeg var er dyr var jeg helt sikkert blevet aflivet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over vores nye toastjern. Hvorfor H....! laver man toastjern, der er mindre end en standard skive toastbrød? :shooter

vi har samme problem med vores :( også at osten render ud over det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig sløj... Hvis jeg var er dyr var jeg helt sikkert blevet aflivet!

:kram Det er heldigt, du ikke er et dyr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har samme problem med vores :( også at osten render ud over det hele.

Så irriterende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.