tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

:kram Det er heldigt, du ikke er et dyr ;)

Ja :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil godt brokke mig over vores nye toastjern. Hvorfor H....! laver man toastjern, der er mindre end en standard skive toastbrød? :shooter

Vores toastjern havde modsatte fejl, det var også monster irriterende. Toastne blev slet ikke mast sammen i siderne, fordi den bare lå inde på midten <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores toastjern havde modsatte fejl, det var også monster irriterende. Toastne blev slet ikke mast sammen i siderne, fordi den bare lå inde på midten <_<

Det er godt nok heller ikke smart <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme, hovedpine og træthed... Nu siger jeg godnat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sne på vej :( Det er bare ikke spor sjovt, når man har arbejde med meget kørsel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast i bhv. Håber VIRKELIG jeg slipper!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har bare været en lortedag :(

- negativ test i morges

- latterlig ballade med min arbejdscomputer hjemme i morges (hvilket jeg bare slet ikke havde overskud til pga ovenstående)

- svigermors sløje lasagne (som jeg virkelig havde glædet mig til at trøstespise) med 80% pasta

- sløj håndboldkamp

- dumme krop, der ikke har vist skyggen af blod HELE freaking dagen, så jeg liiige nåede at tænke 'måske alligevel...' for så kl. 19.42 at levere en lyserød skygge

- barn, der faldt i søvn i bilen og derfor stadig ikke sover. Og vi skal køre kl 09 i morgen, så vi kan ikke sove længe

Røvdag! :numse Har generelt ikke lyst til ikke at være hjemme denne weekend :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har bare været en lortedag :(

- negativ test i morges

- latterlig ballade med min arbejdscomputer hjemme i morges (hvilket jeg bare slet ikke havde overskud til pga ovenstående)

- svigermors sløje lasagne (som jeg virkelig havde glædet mig til at trøstespise) med 80% pasta

- sløj håndboldkamp

- dumme krop, der ikke har vist skyggen af blod HELE freaking dagen, så jeg liiige nåede at tænke 'måske alligevel...' for så kl. 19.42 at levere en lyserød skygge

- barn, der faldt i søvn i bilen og derfor stadig ikke sover. Og vi skal køre kl 09 i morgen, så vi kan ikke sove længe

Røvdag! :numse Har generelt ikke lyst til ikke at være hjemme denne weekend :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har bare været en lortedag :(

- negativ test i morges

- latterlig ballade med min arbejdscomputer hjemme i morges (hvilket jeg bare slet ikke havde overskud til pga ovenstående)

- svigermors sløje lasagne (som jeg virkelig havde glædet mig til at trøstespise) med 80% pasta

- sløj håndboldkamp

- dumme krop, der ikke har vist skyggen af blod HELE freaking dagen, så jeg liiige nåede at tænke 'måske alligevel...' for så kl. 19.42 at levere en lyserød skygge

- barn, der faldt i søvn i bilen og derfor stadig ikke sover. Og vi skal køre kl 09 i morgen, så vi kan ikke sove længe

Røvdag! :numse Har generelt ikke lyst til ikke at være hjemme denne weekend :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sne på vej :( Det er bare ikke spor sjovt, når man har arbejde med meget kørsel :(

Enig. Men jeg har heldig hjemmearbejdsplads ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idiot x!!

Havde i dag en pige, der græd/tudede over at han har solgt den mobil han gav hende.

Grunden til han solgte den, var fordi det var storesøster aflagte, hvor storesøsteren havde fået en nyere og bedre, som altid.

Liva får altid Frejas aflagte ting. Hun var dengang såret over at få den gamle mobil som fødselsdagsgave og Freja så fik en anden.

Jeg kan virkelig godt følge hende, for det er ikke sjovt at det altid skal være sådan. Han burde ikke bare sælge den, for hun er jo kun 8. Men han er altid hård, hvis de siger ham imod eller virker bare lidt utilfreds.

Hun har fået min gamle nu, men den virker bare ikke ordentligt hele tiden, og den kan ikke få de spil som hun gerne vil have.

Hader ham så meget lige nu. Kan ikke engang skælde ham ud, for han er på 3 ugers ferie i Thailand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bare har så svært ved at genfinde troen på at vi skal få en baby... Ja, jeg piver efter kort tid, men helt seriøst? Jeg havde forventet at være gravid nu. Så forkælet og naiv er jeg, og så kan min skod-krop ikke engang finde ud af at lave ÆL...

Masser af :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det muligt at være så træt og stadig have svært ved at sove? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået på cola afvænning.. Drak omkring 1/2-1 liter om dagen.. Har ikke drukket i 1-2 dage.. Men nøj en hovedpine!!! Håber snart den går væk.. Intet kan tage den desværre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det muligt at være så træt og stadig have svært ved at sove? :(

:kram Åh hvor jeg kender det! :(

Det er noget af det mest frustrerende. Gid jeg kendte en mirakelløsning.

:kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har bare været en lortedag :(

- negativ test i morges

- latterlig ballade med min arbejdscomputer hjemme i morges (hvilket jeg bare slet ikke havde overskud til pga ovenstående)

- svigermors sløje lasagne (som jeg virkelig havde glædet mig til at trøstespise) med 80% pasta

- sløj håndboldkamp

- dumme krop, der ikke har vist skyggen af blod HELE freaking dagen, så jeg liiige nåede at tænke 'måske alligevel...' for så kl. 19.42 at levere en lyserød skygge

- barn, der faldt i søvn i bilen og derfor stadig ikke sover. Og vi skal køre kl 09 i morgen, så vi kan ikke sove længe

Røvdag! :numse Har generelt ikke lyst til ikke at være hjemme denne weekend :(

:kram Håber i morgen (i dag, lørdag) bliver bedre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idiot x!!

Havde i dag en pige, der græd/tudede over at han har solgt den mobil han gav hende.

Grunden til han solgte den, var fordi det var storesøster aflagte, hvor storesøsteren havde fået en nyere og bedre, som altid.

Liva får altid Frejas aflagte ting. Hun var dengang såret over at få den gamle mobil som fødselsdagsgave og Freja så fik en anden.

Jeg kan virkelig godt følge hende, for det er ikke sjovt at det altid skal være sådan. Han burde ikke bare sælge den, for hun er jo kun 8. Men han er altid hård, hvis de siger ham imod eller virker bare lidt utilfreds.

Hun har fået min gamle nu, men den virker bare ikke ordentligt hele tiden, og den kan ikke få de spil som hun gerne vil have.

Hader ham så meget lige nu. Kan ikke engang skælde ham ud, for han er på 3 ugers ferie i Thailand

Men hvis hun fik den i fødselsdagsgave, hvorfor så sælge den nu...? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bare har så svært ved at genfinde troen på at vi skal få en baby... Ja, jeg piver efter kort tid, men helt seriøst? Jeg havde forventet at være gravid nu. Så forkælet og naiv er jeg, og så kan min skod-krop ikke engang finde ud af at lave ÆL...

:kram

I er nogle stykker, som jeg har udset mig til en fabelagtig terminsgruppe liiiiiige om lidt :kiss

Jeg kan godt forstå, at du er ked og frustreret, selvom jeg er en af dem, der har hængt i suppedasen betydeligt længere. Det eneste, der er at sig for, at det ikke er såååå længe, I har været i gang, er, at jeres odds stadig ikke er så ringe :) Jeg havde håbet på et meget lettere forløb for dig, men jeg er ikke i tvivl om, at I nok skal få en baby mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået på cola afvænning.. Drak omkring 1/2-1 liter om dagen.. Har ikke drukket i 1-2 dage.. Men nøj en hovedpine!!! Håber snart den går væk.. Intet kan tage den desværre...

:kram Men flot at du tager skridtet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Så har jeg også prøvet det: At kaste så voldsomt op, at jeg fik næseblod af det. Og i øvrigt mens jeg var i bad = nøgen og våd og rystende af kulde. Det er fanme et nyt lavpunkt, synes jeg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Så har jeg også prøvet det: At kaste så voldsomt op, at jeg fik næseblod af det. Og i øvrigt mens jeg var i bad = nøgen og våd og rystende af kulde. Det er fanme et nyt lavpunkt, synes jeg :(

Ej søde pige :kram2 det lyder godt nok ubehageligt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Så har jeg også prøvet det: At kaste så voldsomt op, at jeg fik næseblod af det. Og i øvrigt mens jeg var i bad = nøgen og våd og rystende af kulde. Det er fanme et nyt lavpunkt, synes jeg :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Så har jeg også prøvet det: At kaste så voldsomt op, at jeg fik næseblod af det. Og i øvrigt mens jeg var i bad = nøgen og våd og rystende af kulde. Det er fanme et nyt lavpunkt, synes jeg :(

:kram hæsligt... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok vokdsomt søde BBM :(

:kram

:Kram

Og dig som sådan havde gået og glædet dig til weekend! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger! :lovebk Der var jeg godt nok et meget lille menneske :( Heldigvis har jeg det ikke helt af h til nu, men jeg er godt nok heller ikke på toppen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.