tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det har bare været en lortedag :(

- negativ test i morges

- latterlig ballade med min arbejdscomputer hjemme i morges (hvilket jeg bare slet ikke havde overskud til pga ovenstående)

- svigermors sløje lasagne (som jeg virkelig havde glædet mig til at trøstespise) med 80% pasta

- sløj håndboldkamp

- dumme krop, der ikke har vist skyggen af blod HELE freaking dagen, så jeg liiige nåede at tænke 'måske alligevel...' for så kl. 19.42 at levere en lyserød skygge

- barn, der faldt i søvn i bilen og derfor stadig ikke sover. Og vi skal køre kl 09 i morgen, så vi kan ikke sove længe

Røvdag! :numse Har generelt ikke lyst til ikke at være hjemme denne weekend :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har bare været en lortedag :(

- negativ test i morges

- latterlig ballade med min arbejdscomputer hjemme i morges (hvilket jeg bare slet ikke havde overskud til pga ovenstående)

- svigermors sløje lasagne (som jeg virkelig havde glædet mig til at trøstespise) med 80% pasta

- sløj håndboldkamp

- dumme krop, der ikke har vist skyggen af blod HELE freaking dagen, så jeg liiige nåede at tænke 'måske alligevel...' for så kl. 19.42 at levere en lyserød skygge

- barn, der faldt i søvn i bilen og derfor stadig ikke sover. Og vi skal køre kl 09 i morgen, så vi kan ikke sove længe

Røvdag! :numse Har generelt ikke lyst til ikke at være hjemme denne weekend :(

Øv søde :(

Hvad skal i i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har bare været en lortedag :(

- negativ test i morges

- latterlig ballade med min arbejdscomputer hjemme i morges (hvilket jeg bare slet ikke havde overskud til pga ovenstående)

- svigermors sløje lasagne (som jeg virkelig havde glædet mig til at trøstespise) med 80% pasta

- sløj håndboldkamp

- dumme krop, der ikke har vist skyggen af blod HELE freaking dagen, så jeg liiige nåede at tænke 'måske alligevel...' for så kl. 19.42 at levere en lyserød skygge

- barn, der faldt i søvn i bilen og derfor stadig ikke sover. Og vi skal køre kl 09 i morgen, så vi kan ikke sove længe

Røvdag! :numse Har generelt ikke lyst til ikke at være hjemme denne weekend :(

Sikke en øv-dag! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Så har jeg også prøvet det: At kaste så voldsomt op, at jeg fik næseblod af det. Og i øvrigt mens jeg var i bad = nøgen og våd og rystende af kulde. Det er fanme et nyt lavpunkt, synes jeg :(

Det lyder godt nok ikke rart :unsure

Jeg håber det værste er overstået nu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Så har jeg også prøvet det: At kaste så voldsomt op, at jeg fik næseblod af det. Og i øvrigt mens jeg var i bad = nøgen og våd og rystende af kulde. Det er fanme et nyt lavpunkt, synes jeg :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak igen :tak Jeg kaster ikke mere op, og har det bedre, så håber at det var et ondt engangs tilfælde :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak igen :tak Jeg kaster ikke mere op, og har det bedre, så håber at det var et ondt engangs tilfælde :goodluck

Det var godt at du har det bedre.

Jeg får jævnligt lidt næseblod når jeg kaster op, da hele kroppen bliver så presset. Du er slet ikke ynkelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bare har så svært ved at genfinde troen på at vi skal få en baby... Ja, jeg piver efter kort tid, men helt seriøst? Jeg havde forventet at være gravid nu. Så forkælet og naiv er jeg, og så kan min skod-krop ikke engang finde ud af at lave ÆL...

Mon ikke alle håber på at blive gravide hurtigt?

I har ikke været i gang ret lang tid, du er allerede henvist til behandling, og går ud fra i dyrker regelmæssig sex. Mere kan du ikke gøre. Fyld heller din krop med noget positivt.

Og ja, din kommentar gjorde lidt ondt på mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At smide en masse nødder, guf mm ud fordi jeg fandt små dyr i en plade chokolade :prik "opkast-smiley"

Juleaften var det samme tur med alt melet.

Fatter ikke hvor de kommer fra?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At smide en masse nødder, guf mm ud fordi jeg fandt små dyr i en plade chokolade :prik "opkast-smiley"

Juleaften var det samme tur med alt melet.

Fatter ikke hvor de kommer fra?!?

De kan komme med melet. Vildt klamt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Så har jeg også prøvet det: At kaste så voldsomt op, at jeg fik næseblod af det. Og i øvrigt mens jeg var i bad = nøgen og våd og rystende af kulde. Det er fanme et nyt lavpunkt, synes jeg :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af :-( men jeg kan kun forestille mig at jeg må være en af dem du i perioder har lydt til at slå, og det er okay :kram

Ærligt, så ja.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er en idiot i dag!

Jeg har været syg det meste af ugen, men har alligevel været den der skulle hente/aflevere, købe ind, lave mad og putte David om aftenen. I går aftes gik jeg tidligt i seng, og vi havde aftalt at jeg skulle have lov at være alene hjemme i dag, så jeg forhåbentligt kunne blive frisk. Imens skulle David og M på hyggelig tur. Da David vågnede i morges blev jeg bedt om at tage ham, men sagde nej. Jeg havde det stadig rigtig skidt. M stod modvilligt op med ham og gik i stuen. Efter ca 30 min blev jeg vækket af David som var gået tilbage i soveværelset. M lå og sov i stuen <_< Han var åbenbart først gået i seng kl 1.30, og regnede med at kunne sove længe i dag, fordi jeg var gået tidligt i seng - det var i hvert fald hans egne ord. Da David skulle puttes til middagslur (som efterhånden er noget af en kamp) lagde M sig til at sove. Efter halvanden time gav jeg op, og var efterhånden ret knotten og frustreret (på M). Har nu fået at vide at jeg skal lade være med at være så sur hele tiden, fordi det er synd for David. Har lyst til at køre min vej, og lade M være alene med det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvis hun fik den i fødselsdagsgave, hvorfor så sælge den nu...? :huh

Aner det ikke. Det har åbenbart gået hende meget på, og har fyldt en del. Han gav hende den først i november efter Frejas fødselsdag (Liva har i september, men fik det at vide dengang og skulle derfor vente) Han solgte den vist kort tid efter han gav den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner det ikke. Det har åbenbart gået hende meget på, og har fyldt en del. Han gav hende den først i november efter Frejas fødselsdag (Liva har i september, men fik det at vide dengang og skulle derfor vente) Han solgte den vist kort tid efter han gav den.

IDIOT :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er en idiot i dag!

Jeg har været syg det meste af ugen, men har alligevel været den der skulle hente/aflevere, købe ind, lave mad og putte David om aftenen. I går aftes gik jeg tidligt i seng, og vi havde aftalt at jeg skulle have lov at være alene hjemme i dag, så jeg forhåbentligt kunne blive frisk. Imens skulle David og M på hyggelig tur. Da David vågnede i morges blev jeg bedt om at tage ham, men sagde nej. Jeg havde det stadig rigtig skidt. M stod modvilligt op med ham og gik i stuen. Efter ca 30 min blev jeg vækket af David som var gået tilbage i soveværelset. M lå og sov i stuen <_< Han var åbenbart først gået i seng kl 1.30, og regnede med at kunne sove længe i dag, fordi jeg var gået tidligt i seng - det var i hvert fald hans egne ord. Da David skulle puttes til middagslur (som efterhånden er noget af en kamp) lagde M sig til at sove. Efter halvanden time gav jeg op, og var efterhånden ret knotten og frustreret (på M). Har nu fået at vide at jeg skal lade være med at være så sur hele tiden, fordi det er synd for David. Har lyst til at køre min vej, og lade M være alene med det hele!

Mænd :O Men så typisk <_<

En mor er mor 24/7, far er indimellem priviligeret og er kun far når det passer <_<

Stort :kram og god bedring til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor :( <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd :O Men så typisk <_<

En mor er mor 24/7, far er indimellem priviligeret og er kun far når det passer <_<

Stort :kram og god bedring til dig :kram2

Det gælder heldigvis ikke alle mænd :)

Men øv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

En alt for lang lutealfase - DPO15 og det er først NU, der er rigtig blod! Så vil jeg altså hellere have pletblødning i 1-2 dage fra DPO12!

Jeg skal liiige nå at håbe og så bliver jeg så ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En alt for lang lutealfase - DPO15 og det er først NU, der er rigtig blod! Så vil jeg altså hellere have pletblødning i 1-2 dage fra DPO12!

Jeg skal liiige nå at håbe og så bliver jeg så ked af det :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bare har så svært ved at genfinde troen på at vi skal få en baby... Ja, jeg piver efter kort tid, men helt seriøst? Jeg havde forventet at være gravid nu. Så forkælet og naiv er jeg, og så kan min skod-krop ikke engang finde ud af at lave ÆL...

:kram kan godt forstå dig! Men jeg har fundet ud af at det er bedre når chancen ikke er der og man derfor VED at lige nu er det ihvertfald fald ikke! Skuffelsen er der stadig men slet slet ikke i samme dur som når man tror den er der og ENDNU være når man bliver gravid og kroppen ikke kan holde på det.

Jeg vil hellere som nu gå og vente på mens fordi jeg ved den ikke er der, end håbe og frygte i en stor pære vælling!!! Men håb og frygt er ligesom nødvendigt for at få vores højeste ønske opfyldt.

At blive gravid er jo ikke bare et ønske men en drift i enhver kvinde, det er biologisk nødvendigt for artens overlevelse og det BURDE være nemt og lige til for alle! Så når det hele bliver et projekt så er det sku noget lort!!!

Jeg forsøger virkelig at fylde mine dage med alt andet end ÆL tests og baby making, det hjælper ikke en dyt at tænke mere på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig nedtrykt over mens :( Og jeg frygter endnu en 6ugers cyklus. Ventetiden er bare sååååå lang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig nedtrykt over mens :( Og jeg frygter endnu en 6ugers cyklus. Ventetiden er bare sååååå lang!

Håber din cyklus bliver kortere denne gang :kram2

Du har ikke pco vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oldemor!!!

Hiver hårdt i min datter og prøver generelt at få mine børns opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.