tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

:Kram

:Kram

:kram

Tak. :kram2

Og tak til jer, der sendte kram tidligere :lovebk

Den her uge skal bare overstås. Nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det godt nok skidt :( Og Brian ser det slet ikke :(

:kram2 :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det godt nok skidt :( Og Brian ser det slet ikke :(

Der er nok ikke andet for end at fortælle ham det... :unsure På hvad jeg var hørt dig fortælle, så lyder han som en helt-i-orden-mand, så mon ikke han reagerer fint, hvis han lige får et heads-up :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det lyder da godt nok som hormoner. Stakkels dig. Det er vildt træls, man kan sagtens se udefra at man er helt utrolig urimelig, men man er helt ligeglad fordi man bare er så sur, frustreret og ked af det.

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møg - synd for dig. Nu ved jeg ikke, om der er en anden tråd om hvad du er ked af og har det skidt over, men er det noget du kan fortælle ham om?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

... Kan ikke sove.. TYPISK..

 

Tror det er fordi jeg skal op og se familien i morgen. Har ikke talt med dem siden alt det nytårsaften.. Vi skal jo op og se baby i Århus.. Og da jeg sagde Århus, begyndte Camille at tale om hun savnede mormor :( Min mor skrev og spurgte om ikke vi kom derud og spiste aftensmad.. Så det gør vi.. Det er heldigvis kun få timer, og udelukkende for Camilles skyld. Men håber da vi måske kan få talt lidt, og få afklaret tingene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nok ikke andet for end at fortælle ham det... :unsure På hvad jeg var hørt dig fortælle, så lyder han som en helt-i-orden-mand, så mon ikke han reagerer fint, hvis han lige får et heads-up :)

Der er slet ikke noget galt med ham, og ja, jeg kunne bare sige det, men han er så begravet i eksamen (og mange huslige ting, som jeg ikke har magtet) at jeg ikke vil byrde ham med mere. Så det er ikke ment som en "dumme mand" brok, men mere "fuck, vi er pressede og jeg savner min mand" brok. Men ja, det kunne jeg vist også have gjort mere tydeligt :rolleyes Er bare så træææææt. :(

Er virkelig fristet til at melde mig syg fra job idag, men synes også det vil være SÅ træls "allerede" at have sygedage i så kort en ansættelse, og jeg er jo ikke bræk-syg eller sådan noget. Det skal bare snart være weekend :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det lyder da godt nok som hormoner. Stakkels dig. Det er vildt træls, man kan sagtens se udefra at man er helt utrolig urimelig, men man er helt ligeglad fordi man bare er så sur, frustreret og ked af det.

:kram

Hov ved ikke om den her var til mig også (nu du har quote problemer). Jeg tror ikke det er hormoner som sådan, mere bare for meget om ørerne og at jeg har brug for et par ekstra kram, men hverken orkede at spørge, tage eller give. Men vi skal bare igennem den her uge, så bliver det godt igen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ved ikke om den her var til mig også (nu du har quote problemer). Jeg tror ikke det er hormoner som sådan, mere bare for meget om ørerne og at jeg har brug for et par ekstra kram, men hverken orkede at spørge, tage eller give. Men vi skal bare igennem den her uge, så bliver det godt igen... :)

Jeg orker fint at give dig masser af kram!

:kiss :kram2 :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg orker fint at give dig masser af kram!

:kiss :kram2 :kiss :kram2

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand som stresser fra morgenen af, fordi jeg (som først fik hænder fri kl 1.30) glemte at ligge tøj frem til Luna... og dermed farer frem og tilbage mellem fortvivlet L med tårer i øjnene, fordi alting skal foregå så hurtigt og soveværelset med tøj...

Jeg HADER at han ikke kan tage en dyb indånding og tage den bare lidt med ro, i sådanne situationer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søvnløshed og en kæreste der snorker helt vildt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åndssvage læger som bare ruller øjne af en, og mener at det er helt normalt for et barn under 2 at hoste konstant i 3 mdr, "ligesom alle de andre"

Gider virkelig ikke det tlf konsultation længere, for de siger altid at man skal se tiden an.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg sidder herhjemme mens Ronja er på akutmodtagelsen :(

At Liv er super snottet og små hoster :(

At vi ikke kommer til babysvømning i dag pga ovenstående :(

At jeg bare er mega træt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg sidder og tuder uden grund...

Jeg kan mærke at jeg ikke er mig selv - at der er noget der har overtaget alt kontrol over følelserne.

Og så kører jeg bare i ring, fordi det irriterer mig, at jeg er irriteret - osv. :rolleyes :boo

Jeg er så skide træt af at ha' det sådan her.

Det går IKKE godt sammen med: stresset mand, tumling med tigerspring og pige med halm i ørerne.. 

 

Igår råbte jeg af børnene, fordi M tudbrølede da hun ikke fik sin vilje og L blev forskrækket :boo

For satan, hvor jeg glæder mig til at J kommer til Aarhus og arbejde og har en arbejdsdag, der gør at han kan afleverer børn eller hente.

I 2 uger har jeg stået op, afleveret og hentet alene, hver dag - og stået med hus og hjem alene, indtil J kom hjem til aftensmaden.

 

Jeg sover af helvedes til, får ikke ro.. kan ikke falde i søvn og bliver holdt vågen af Js snorken, så jeg er udkørt, både mentalt og fysisk :boo

Jeg er TRÆT, pms-syg (håber jeg) og pisse frustreret..  :huug 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle herinde... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er kaldt på arbejde 2 timer før planlagt så nu får jeg ikke købt dåbsgave i dag!

At jeg ikke har råd til at sige nej til at komme på arbejde

At arbejdet stresser og jeg får velkendte symptomer på mild stress allerede

At jeg ikke har fået svar fra jobkonsulenten i forhold til hvordan jeg forholder mig til 4 ugers praktik når jeg har timer på ubestemt tid

At mit hoved stresser over alt det her fordi jeg ikke kan gøre noget ved nogen af tingene :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare :boo og <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg sidder herhjemme mens Ronja er på akutmodtagelsen :(

At Liv er super snottet og små hoster :(

At vi ikke kommer til babysvømning i dag pga ovenstående :(

At jeg bare er mega træt :(

Hva sker der med Ronja?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva sker der med Ronja?

:ditto det lyder slemt :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er kaldt på arbejde 2 timer før planlagt så nu får jeg ikke købt dåbsgave i dag!

At jeg ikke har råd til at sige nej til at komme på arbejde

At arbejdet stresser og jeg får velkendte symptomer på mild stress allerede

At jeg ikke har fået svar fra jobkonsulenten i forhold til hvordan jeg forholder mig til 4 ugers praktik når jeg har timer på ubestemt tid

At mit hoved stresser over alt det her fordi jeg ikke kan gøre noget ved nogen af tingene :prik

:kram

Skal du ikke have noget hjælp til håndtering af det stress? Det blusser jo op hos dig, så der må da være hjælp at hente :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva sker der med Ronja?

:ditto det lyder slemt :(

:kram2

Hun var faldet i bh i går og ville ikke rigtig bruge højre arm hverken i går eller her til morgen så ringede til 1813 det sendte hende på Glostrup.

Hun har et meget lille brud ved albuen og har nu armen i gips.

Det var bare rigtig Øv at sidde herhjemme og ikke vide hvad der skete, men skulle jo være hjemme ved Liv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg sidder og tuder uden grund...

Jeg kan mærke at jeg ikke er mig selv - at der er noget der har overtaget alt kontrol over følelserne.

Og så kører jeg bare i ring, fordi det irriterer mig, at jeg er irriteret - osv. :rolleyes :boo

Jeg er så skide træt af at ha' det sådan her.

Det går IKKE godt sammen med: stresset mand, tumling med tigerspring og pige med halm i ørerne.. 

 

Igår råbte jeg af børnene, fordi M tudbrølede da hun ikke fik sin vilje og L blev forskrækket :boo

For satan, hvor jeg glæder mig til at J kommer til Aarhus og arbejde og har en arbejdsdag, der gør at han kan afleverer børn eller hente.

I 2 uger har jeg stået op, afleveret og hentet alene, hver dag - og stået med hus og hjem alene, indtil J kom hjem til aftensmaden.

 

Jeg sover af helvedes til, får ikke ro.. kan ikke falde i søvn og bliver holdt vågen af Js snorken, så jeg er udkørt, både mentalt og fysisk :boo

Jeg er TRÆT, pms-syg (håber jeg) og pisse frustreret..  :huug 

Allerførst stort :kram

Jeg kan ikke blive enig med mig selv om du ønsker råd til det her, men jeg vover alligevel pelsen

Jeg gør det fordi vi gennem en del år har været virkelig hårdt presset og stadig er (se evt. Under fortroligt forum). Og jeg har stået og står stadig meget alene med 3 børn. Aflevering, hentning, madlavning, hus, køre til og fra aktiviteter, fødselsdage.. Mv.

Der hvor jeg mærkede at hverdagen "bed" mig i røven var når jeg havde en forventning om at min mand kom hjem fra arbejde til tiden (hvilket han ALDRIG gør) og ville hjælpe... Der dukkede alle frustrationerne op, jeg kunne knap rumme en time ekstra alene.. Og jeg har været ved at knække tusind gange...

Men.. Da jeg valgte at ændre min indstilling til at jeg skulle klare det selv, uden forventning om at han kom hjem til tiden, så skete der en eller anden ændring - som var positiv.. Jeg oplevede ikke helt på samme måde, den der udmattelse, men nærmere en styrke til at klare det selv da jeg var indstillet på at klare det selv.. Jeg håber det giver lidt mening..

Og når du får ro på dig selv.. Så oplever børnene roen i dig, så falder de selv til ro og reagerer ikke så meget (her tænker jeg på din sætning med M som har halm i ørerne)

Så når de mærker roen i os forældre, så spejler ungerne sig i det.. (Men det er jeg sikker på at du godt ved) :)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun var faldet i bh i går og ville ikke rigtig bruge højre arm hverken i går eller her til morgen så ringede til 1813 det sendte hende på Glostrup.

Hun har et meget lille brud ved albuen og har nu armen i gips.

Det var bare rigtig Øv at sidde herhjemme og ikke vide hvad der skete, men skulle jo være hjemme ved Liv.

Åh lille pus... Rigtig god bedring med hende... Og kæmpe :kram til mor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.