tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Great! Nu med to syge børn...

:kram

God bedring til dem begge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

til alle med sygdom....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

God bedring til dem begge :kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det er bare ikke til at spøge med.. puha..

Bestemt ikke. Man bliver en zombie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som gravid hormonella bombe skal man ikke læse om stakkels mor der føder smuk baby, som ingen vejrtrækning har og ikke kan genoplives :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som gravid hormonella bombe skal man ikke læse om stakkels mor der føder smuk baby, som ingen vejrtrækning har og ikke kan genoplives :boo :boo :boo

 

Forfærdelig historie :(

 

:kram til dig! Og tillykke med spiren i maven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det en herinde???

Nej det er på slyngebarn... Jeg kan sende et link til dig på fb hvis du vil have det? Det er bare så trist :( og det værste er, at hvis bare babyen var kommet ud 10 minutter før, så havde den overlevet :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forfærdelig historie :(

 

:kram til dig! Og tillykke med spiren i maven :loveshower

Det er VIRKELG forfærdeligt :( tænk at tage ind på sygehuset for at føde, og så komme hjem uden baby :(

Og tusind tak!! :D :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over min ryg og nakke :( Det gør ondt og det summer og jeg synes egentlig ikke at jeg har hverken tid eller råd til at tage til kiropraktoren før min planlagte tid i midt december <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også gerne brokke mig over at mit digitalkamera er blevet væk <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var et andet barn der havde bidt David i låret i vuggestuen i dag :angry

Pædagogen som fortalte mig det, var ikke super stolt over situationen. Heldigvis er der ikke bidt hul, men der er tydelige mærker efter et tandsæt. Min stakkels lille mus.

:kram :kram

:angry nogle børn :angry

Vi har også fundet ud af, at M. Bliver kanøflet i DP så snart DP ikke er indenfor synsvide!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over min ryg og nakke :( Det gør ondt og det summer og jeg synes egentlig ikke at jeg har hverken tid eller råd til at tage til kiropraktoren før min planlagte tid i midt december <_<

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for at være lysvågen midt om natten :wacko jeg VED jo jeg blir helt ved siden af mig selv i morgen, ih! :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over 3. Søvnløs nat.

Har været meeega snottet og jeg kan bare ikke sove ved at trække vejret igennem munden :(

Gider ikke mere :boo vil bare gerne sove 1 nat.. 8 timers sammenhængende søvn, er det for meget at forlange? :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg ikke kunne sove da jeg gik i seng igen efter halvanden time oppe bed Mie!!! Jeg er TRÆT men jeg KUNNE ikke sove! Så jeg har været oppe siden 4.45 <_< hvordan jeg kommer igennem dagen aner jeg ikke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er på slyngebarn... Jeg kan sende et link til dig på fb hvis du vil have det? Det er bare så trist :( og det værste er, at hvis bare babyen var kommet ud 10 minutter før, så havde den overlevet :'(

Vil du sende et link i pm til mig ? hvor er det bare forfærdelig :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over 3. Søvnløs nat.

Har været meeega snottet og jeg kan bare ikke sove ved at trække vejret igennem munden :(

Gider ikke mere :boo vil bare gerne sove 1 nat.. 8 timers sammenhængende søvn, er det for meget at forlange? :boo

Åhh ja, otte timers sammenhængende søvn.. Det er ni måneder siden jeg sidst har prøvet det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er langt til Esbjerg, hvor min søde man ligger på hospitalet lige nu. :( Han kom ind i går med traumekald i går aftes, fordi han havde fået en PMV (pansret mandskabsvogn) i hovedet - eller, en luge på en. Men altså, kæmpe metal plade. Han blev CT skannet med det samme, og er heldigvis helt frikendt for blødning i hjernen og nakkeskader. Men øv hvor jeg synes det er træls ikke at være hos ham! :( Han bliver udskrevet snart og kommer så hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er langt til Esbjerg, hvor min søde man ligger på hospitalet lige nu. :( Han kom ind i går med traumekald i går aftes, fordi han havde fået en PMV (pansret mandskabsvogn) i hovedet - eller, en luge på en. Men altså, kæmpe metal plade. Han blev CT skannet med det samme, og er heldigvis helt frikendt for blødning i hjernen og nakkeskader. Men øv hvor jeg synes det er træls ikke at være hos ham! :( Han bliver udskrevet snart og kommer så hjem.

:kram :kram :kram Puha det lyder ikke godt! Men godt at der ikke er blødning i hjernen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er langt til Esbjerg, hvor min søde man ligger på hospitalet lige nu. :( Han kom ind i går med traumekald i går aftes, fordi han havde fået en PMV (pansret mandskabsvogn) i hovedet - eller, en luge på en. Men altså, kæmpe metal plade. Han blev CT skannet med det samme, og er heldigvis helt frikendt for blødning i hjernen og nakkeskader. Men øv hvor jeg synes det er træls ikke at være hos ham! :( Han bliver udskrevet snart og kommer så hjem.

Håber at du snart får ham hjem. Rigtig god bedring med ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er langt til Esbjerg, hvor min søde man ligger på hospitalet lige nu. :( Han kom ind i går med traumekald i går aftes, fordi han havde fået en PMV (pansret mandskabsvogn) i hovedet - eller, en luge på en. Men altså, kæmpe metal plade. Han blev CT skannet med det samme, og er heldigvis helt frikendt for blødning i hjernen og nakkeskader. Men øv hvor jeg synes det er træls ikke at være hos ham! :( Han bliver udskrevet snart og kommer så hjem.

Sikke noget møg. :kram2   Godt han blev frikendt for blødning og nakkeskader. Det må have været noget af et chok for dig at blive ringet op om :( hvornår fik du det at vide?

var han i Oksbøl, siden han kom til Esbjerg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du sende et link i pm til mig ? hvor er det bare forfærdelig :'(

 

Jo selvfølgelig, sender et link med det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru- Nielsen - ( kan ikke quote) Det var ubehageligt, godt der ikke er sket noget. Godt du får ham hjem snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er langt til Esbjerg, hvor min søde man ligger på hospitalet lige nu. :( Han kom ind i går med traumekald i går aftes, fordi han havde fået en PMV (pansret mandskabsvogn) i hovedet - eller, en luge på en. Men altså, kæmpe metal plade. Han blev CT skannet med det samme, og er heldigvis helt frikendt for blødning i hjernen og nakkeskader. Men øv hvor jeg synes det er træls ikke at være hos ham! :( Han bliver udskrevet snart og kommer så hjem.

Øv! :prik

Masser af kran til dig.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er langt til Esbjerg, hvor min søde man ligger på hospitalet lige nu. :( Han kom ind i går med traumekald i går aftes, fordi han havde fået en PMV (pansret mandskabsvogn) i hovedet - eller, en luge på en. Men altså, kæmpe metal plade. Han blev CT skannet med det samme, og er heldigvis helt frikendt for blødning i hjernen og nakkeskader. Men øv hvor jeg synes det er træls ikke at være hos ham! :( Han bliver udskrevet snart og kommer så hjem.

:kram Godt der ikke er sket ham noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.