tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At S er taget til Jylland i eftermiddags og har slet ikke givet besked om han er kommet godt derovre, tjekket om E og jeg har haft en god dag (hvilket vi har, leget, hygget og grinet super meget) og tager ikke telefonen! Det er mega :numse

Ej, det er da heller ikke fedt! :prik Hvad skal han i Jylland?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, det er da heller ikke fedt! :prik Hvad skal han i Jylland?

På jagt med hans familie :rolleyes

Jeg kunne bare ringe hjem til hans forældre og bede om at snakke med ham, men gider det ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På jagt med hans familie :rolleyes

Jeg kunne bare ringe hjem til hans forældre og bede om at snakke med ham, men gider det ikke :(

Det forstår jeg godt! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over hvad min læge kaldte en hormonknop nok er celleforandringer :( så har nu gået med det et halvt år ekstra, fordi hun mente det gik væk efter graviditeten. Pis og papir :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke over at jeg er en klaphat! Ej men altså helt seriøst.

 

Jeg er sådan en der vil sørge for at alle omkring mig har det godt, (så har jeg det også selv godt) . Problemet er nu at jeg skal være (endnu mere end før) blæksprutte hvis jeg skal gøre alle glade, og at gøre veninder/gæster/familie/mand glade nogle gange strider imod at tage hensyn til William. Altså jeg ville jo aldrig gøre noget som var decideret dårligt for ham, men jeg er bare en klaphat til at tage mere hensyn til de andre jeg er sammen med fordi Williams reaktion som regel ikke kommer umiddelbart. DUMT!

 

Men nu har jeg brokket mig over det, så nu skal jeg altså huske det. Og jeg starter lige med at huske det i morgen når vi skal til fødselsdag (som bare er så RØV i forhold til William, men vi bliver nød til at tage af sted), for jeg ved at der kommer til at være situationer hvor jeg skal vælge mellem at gøre min familie glad og at skærme/passe på William.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck hvor jeg hader uforudsete udgifter, altså!! Vi har bare haft så mange på det sidste, så al opsparing er væk. Vi har endda måtte tage et par afdragsfrie måneder på vores lån så vi har til julen. Men de penge er nærmst væk nu, pga. endnu flere uforudsete udgifter!! :( Theo skulle pludselig have ny seng og madras, og så var hunden ved dyrlæge i går. Fuck altså :( Vi er bare total rippet og har minus på næsten samtlige konti :( Og nåh ja - vi mangler stadig at købe stort set alle julegaver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck hvor jeg hader uforudsete udgifter, altså!! Vi har bare haft så mange på det sidste, så al opsparing er væk. Vi har endda måtte tage et par afdragsfrie måneder på vores lån så vi har til julen. Men de penge er nærmst væk nu, pga. endnu flere uforudsete udgifter!! :( Theo skulle pludselig have ny seng og madras, og så var hunden ved dyrlæge i går. Fuck altså :( Vi er bare total rippet og har minus på næsten samtlige konti :( Og nåh ja - vi mangler stadig at købe stort set alle julegaver.

Årh søde :kram2

Det er bare SLET ikke fedt at mangle penge! Men det er bare ikke til at forudse, at i pludselig skulle ud og købe ny seng eller, at hunden skulle til dyrlæge.

Og så at mangle penge lige op til jul, det er næsten det værste :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At S er taget til Jylland i eftermiddags og har slet ikke givet besked om han er kommet godt derovre, tjekket om E og jeg har haft en god dag (hvilket vi har, leget, hygget og grinet super meget) og tager ikke telefonen! Det er mega :numse

 

Ej jeg ville også være pissed :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh søde :kram2

Det er bare SLET ikke fedt at mangle penge! Men det er bare ikke til at forudse, at i pludselig skulle ud og købe ny seng eller, at hunden skulle til dyrlæge.

Og så at mangle penge lige op til jul, det er næsten det værste :(

Tak for kram! :kiss

Det er bare SÅ røv altså! Vi plejer ellers at have noget til at stå, men alt er røget fordi bilen har drillet, og vi har ikke kunnet nå at skrabe en ny opsparing sammen. Ih :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram! :kiss

Det er bare SÅ røv altså! Vi plejer ellers at have noget til at stå, men alt er røget fordi bilen har drillet, og vi har ikke kunnet nå at skrabe en ny opsparing sammen. Ih :(

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møghamrende sur, konstant ked af det pige, der liiiige synes hun skulle kyle tallerkenen på gulvet med mad. Heldigt hun har verdens bedste far, når nu dumme mor kom til at råbe af hende... Men jeg blev sgu så sur, især fordi hun gjorde det med vilje.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J og jeg taler bare totalt forbi hinanden i dag <_< og jeg MAGTER bare ike konflikt i dag og laaaaaaaange snakke :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over hvad min læge kaldte en hormonknop nok er celleforandringer :( så har nu gået med det et halvt år ekstra, fordi hun mente det gik væk efter graviditeten. Pis og papir :(

Det lyder godt nok ikke rart! :kram :kiss Skal du så opereres eller hvad er planen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FruLR:

Ja, regner med det skal fjernes i fuld narkose :( ikke lige det fedeste.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes efterhånden, at jeg bor i et lige lovligt festligt område <_< Der er snart høj musik og råb og skrål hver weekend, men når det kommer forskellige steder fra, synes jeg ikke rigtig at jeg kan tillade mig at klage eller bede dem dæmpe sig.

Be om hus i rolige omgivelser, tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes efterhånden, at jeg bor i et lige lovligt festligt område <_< Der er snart høj musik og råb og skrål hver weekend, men når det kommer forskellige steder fra, synes jeg ikke rigtig at jeg kan tillade mig at klage eller bede dem dæmpe sig.

Be om hus i rolige omgivelser, tak.

Bare vent, den dag I bor et roligt sted, skal du virkelig vænne dig til stilheden!! Her var der næsten for stille i starten efter at have boet i lejlighed... Og hvis jeg besøger nogle i lejlighed nu, synes jeg at det larmer helt vildt så snart der går nogen rundt ovenpå :D haha!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare vent, den dag I bor et roligt sted, skal du virkelig vænne dig til stilheden!! Her var der næsten for stille i starten efter at have boet i lejlighed... Og hvis jeg besøger nogle i lejlighed nu, synes jeg at det larmer helt vildt så snart der går nogen rundt ovenpå :D haha!!

Altså jeg kan da selv larme, hvis det bliver for stille :D Men i aften kunne jeg godt undvære alle de "WUUUUUUUUUHUUUUU!" udråb, der kommer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kan da selv larme, hvis det bliver for stille :D Men i aften kunne jeg godt undvære alle de "WUUUUUUUUUHUUUUU!" udråb, der kommer :rolleyes

Haha, ja okay!! Mest tænkte jeg på, når man skal sove ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FruLR:

Ja, regner med det skal fjernes i fuld narkose :( ikke lige det fedeste.

(null)

Hvor sidder det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over hvad min læge kaldte en hormonknop nok er celleforandringer :( så har nu gået med det et halvt år ekstra, fordi hun mente det gik væk efter graviditeten. Pis og papir :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes efterhånden, at jeg bor i et lige lovligt festligt område <_< Der er snart høj musik og råb og skrål hver weekend, men når det kommer forskellige steder fra, synes jeg ikke rigtig at jeg kan tillade mig at klage eller bede dem dæmpe sig.

Be om hus i rolige omgivelser, tak.

Hvor bor I henne af i Aalborg? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bor I henne af i Aalborg? :)

Vi bor i Vejgaard :) Så det er jo ikke fordi vi bor ovenpå gaden ;) Men har en "livlig" underbo + nabo + genbo ;) Og jeg har det sådan, at de skal have lov til at feste (og i hvert fald ikke feste mindre bare fordi en af de andre larmede forrige weekend), meeeeen jeg kunne godt drømme om lidt mere ro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor i Vejgaard :) Så det er jo ikke fordi vi bor ovenpå gaden ;) Men har en "livlig" underbo + nabo + genbo ;) Og jeg har det sådan, at de skal have lov til at feste (og i hvert fald ikke feste mindre bare fordi en af de andre larmede forrige weekend), meeeeen jeg kunne godt drømme om lidt mere ro :)

Det forstår jeg godt :) ej, jeg har altid tænkt Vejgård som mega roligt ;) sådan et familieområde :) og bedre end øst, hvor vi bor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt :) ej, jeg har altid tænkt Vejgård som mega roligt ;) sådan et familieområde :) og bedre end øst, hvor vi bor ;)

Jamen det er det måske også, jeg ønsker mig bare MERE ro :blush Ej, det er lidt både og, synes jeg. Der bor mange familier og ældre og andre stille og rolige mennesker her. Men der er også et par vilde fest-typer. Men jo jo, det kan da godt være, at det er roligere end Øst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.