tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Min morgensure mand, der siger jeg kan sove mere, men udstråler med alt hvad han har, at han på ingen måde synes det er fedt at stå op. Anna reagerer med det samme ved at skrige endnu mere - så har man virkelig lyst til at sove videre og det er i hvert fald ikke længere en dejlig ting :prik :(

Min mand, var præcis lige sådan i sidste weekend!! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Børnesår og at vi alle er ramt af forkølelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min svigerfar er så træls. Vi skal købe julegaver til pigerne for ham, men han vil have bonerne, så han kan tjekke.

At han mener at pixie skal have for dobbelt så meget som de andre to fordi hun er "ægte".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vinnus, hvad pokker et da det for en holdning? Og helt ærligt, at han vil tjekke bonnerne... Så må han da selv lette måsen og løbe gaver!

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min svigerinde lige selv meldte sig som fadder til Noah overfor min mand, der ikke kan sige nej. Vi havde ellers faddere på plads, men nu får han så en mere... Så en gudmor og fire faddere. Jesus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min svigerfar er så træls. Vi skal købe julegaver til pigerne for ham, men han vil have bonerne, så han kan tjekke.

At han mener at pixie skal have for dobbelt så meget som de andre to fordi hun er "ægte".

Gud hvor er det emsigt :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor er det emsigt :blink

Ha - det var også det første ord der faldt mig ind! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En eller anden... skyd mig... kæft en lortedag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En eller anden... skyd mig... kæft en lortedag

Jeg vil hellere give en kæmpe krammer

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En eller anden... skyd mig... kæft en lortedag

Ny dag imorgen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En eller anden... skyd mig... kæft en lortedag

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En eller anden... skyd mig... kæft en lortedag

:kram

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min svigerinde lige selv meldte sig som fadder til Noah overfor min mand, der ikke kan sige nej. Vi havde ellers faddere på plads, men nu får han så en mere... Så en gudmor og fire faddere. Jesus!

Den var ikk gået her - havde bedt min mand om at få sagt nej til det. Der ville jeg være ligeglad med hvor dårlig han var til at sige nej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gerne brokke mig over, at skulle købe ny pusletaske, da vores ene kat har tisset i den vi har nu, i protest over maden  :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte morgen :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte morgen :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

1000 tak for kram piger - og helt sikkert, i dag er allerede bedre, er fx vågnet uden hverken ondt, feber eller kvalme.

 

Det har bare været så pis frustrerende, oven i at ha det hæsligt, at min ellers normalt dejligt og støttende kæreste har haft svært ved at forstå at jeg bare var for syg til noget og at det var hans tur til at trække læsset og sørge for pigerne, at jeg ikke lige ku se efter Lilly en time mens jeg sad med en brækspand og rente på toilettet hver 10. min, og at han altså var nødt til at sørge for at små sultne mennesker fik mad før ham selv osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var ikk gået her - havde bedt min mand om at få sagt nej til det. Der ville jeg være ligeglad med hvor dårlig han var til at sige nej!

 

Var også temmelig målløs da hun kom og fortalte at D havde sagt ja til at hun skulle være fadder. Hun er ganske flink, der er slet ikke noget der, men synes da det er en mærkelig opførelse :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte morgen :(

 

 

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er så skide gnaven uden helt at kunne sætte ord på hvorfor... Har en af de der dage hvor jeg synes ALT går imod mig, uden egentlig at have ret meget at have det i...

:kram :kram

I morgen er meget bedre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er så skide gnaven uden helt at kunne sætte ord på hvorfor... Har en af de der dage hvor jeg synes ALT går imod mig, uden egentlig at have ret meget at have det i...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er så skide gnaven uden helt at kunne sætte ord på hvorfor... Har en af de der dage hvor jeg synes ALT går imod mig, uden egentlig at have ret meget at have det i...

De dage har man bare ind i mellem.. Jeg plejer at advare Tim om at jeg er urimelig den dag, og så må han leve med det! ;)

Massevis af kram til dig! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.