tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Vil gerne råbe 1000 x RØV over min lorte-krop!!!! :numse :GAL

Nu er der gået 3 uger siden min fødsel, jeg har stadig blærebetændelse, jeg har lige været til udskrabning pga moderkagerester i livmoderen og jeg har stadig ONDT!! :gal Kan ikke holde til at stå op/gå for meget, bliver svimmel, sover næsten ikke... ugh hvor er jeg TRÆT af det!!

Og som ekstra salt i såret er vi lige blevet enige om at droppe at komme ud at rejse. Vi skulle have købt en afbudsrejse nu her, som vi har haft planlagt i månedsvis, men tør ikke tage afsted nu, hvis jeg ikke når at få det bedre! Havde glædet mig SÅ meget, men nu må jeg vente til næste år :boo

Åndssvage dumme krop, hvorfor kan du ikke bare fungere?!!

Åhh søde Mette! :kram :kram :kram

Det er da også bare alt for uretfærdigt at du skal blive ved med at have ondt. Har du overvejet tranebærjuice/piller? det kunne måske give det sidste til at det kunne gå væk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh søde Mette! :kram :kram :kram

Det er da også bare alt for uretfærdigt at du skal blive ved med at have ondt. Har du overvejet tranebærjuice/piller? det kunne måske give det sidste til at det kunne gå væk?

Drikker allerede tranebærsaft :( Det har jeg gjort i flere år nu (netop fordi jeg nemt får blærebetændelse).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå kan ikke quote i Explorer, og Google Chrome er pludselig holdt op med at virke, bah teknik

 

Kram til Vinnus, håber alligevel det blir lettere at håndtere med tiden.

 

Kram til Mette A og rigtig god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Røv sygdom altså... Lilly har det bedre efter 8 dage med feber + 3 dage med pjevs, men jeg er stadig i tvivl om hun er rask "nok" til vug, hun spiser ikke som hun plejer og er stadig snottet...

 

Min kæreste har anden runde sygdom, den frygtede Man Flu og kan bestemt ikke noget

 

Nu er jeg så blevet syg med får i halsen og hoster hvis jeg ligger ned og hoved som føles som pakket ind i vat. Det har jeg jo bare slet ikke tid til altså!

 

Og min mor skal til opfølgningssamtale på hospitalet fredag, jeg har slet ikke set hende siden operationen og nu tør jeg ikke se hende af frygt for at smitte med noget af alt det her lort vi har i huset. Der SKAL bare være godt nyt til den samtale.

 

:booKLYNK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne råbe 1000 x RØV over min lorte-krop!!!! :numse :GAL

Nu er der gået 3 uger siden min fødsel, jeg har stadig blærebetændelse, jeg har lige været til udskrabning pga moderkagerester i livmoderen og jeg har stadig ONDT!! :gal Kan ikke holde til at stå op/gå for meget, bliver svimmel, sover næsten ikke... ugh hvor er jeg TRÆT af det!!

Og som ekstra salt i såret er vi lige blevet enige om at droppe at komme ud at rejse. Vi skulle have købt en afbudsrejse nu her, som vi har haft planlagt i månedsvis, men tør ikke tage afsted nu, hvis jeg ikke når at få det bedre! Havde glædet mig SÅ meget, men nu må jeg vente til næste år :boo

Åndssvage dumme krop, hvorfor kan du ikke bare fungere?!!

Det er vist på sin plads. Råb du bare rigtig højt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drikker allerede tranebærsaft :( Det har jeg gjort i flere år nu (netop fordi jeg nemt får blærebetændelse).

Øv! kan de for pokker ikke give dig noget penicilin som har lidt mere sikker virkning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! kan de for pokker ikke give dig noget penicilin som har lidt mere sikker virkning?

Tror desværre ikke det er det som er problemet, hvis det dog bare kunne løses så "nemt". Men dyrkningerne viser følsomhed mod det jeg får, så problemet er snarere at bakterierne bare vender tilbage så snart jeg stopper med at tage pillerne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne råbe 1000 x RØV over min lorte-krop!!!! :numse :GAL

Nu er der gået 3 uger siden min fødsel, jeg har stadig blærebetændelse, jeg har lige været til udskrabning pga moderkagerester i livmoderen og jeg har stadig ONDT!! :gal Kan ikke holde til at stå op/gå for meget, bliver svimmel, sover næsten ikke... ugh hvor er jeg TRÆT af det!!

Og som ekstra salt i såret er vi lige blevet enige om at droppe at komme ud at rejse. Vi skulle have købt en afbudsrejse nu her, som vi har haft planlagt i månedsvis, men tør ikke tage afsted nu, hvis jeg ikke når at få det bedre! Havde glædet mig SÅ meget, men nu må jeg vente til næste år :boo

Åndssvage dumme krop, hvorfor kan du ikke bare fungere?!!

Årh :kram2 Mette! Det er også meget du må kæmpe med på engang :( Håber det snart vender og går den anden vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre ikke det er det som er problemet, hvis det dog bare kunne løses så "nemt". Men dyrkningerne viser følsomhed mod det jeg får, så problemet er snarere at bakterierne bare vender tilbage så snart jeg stopper med at tage pillerne :(

Ej, hvor frustrerende! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre ikke det er det som er problemet, hvis det dog bare kunne løses så "nemt". Men dyrkningerne viser følsomhed mod det jeg får, så problemet er snarere at bakterierne bare vender tilbage så snart jeg stopper med at tage pillerne :(

:kram

Jeg ved slet ikke om du er til lidt mere alternative behandlinger (eller om du har prøvet det?) for jeg synes det lyder som om der er en ubalance i kroppen.

Jeg tænker noget a la zoneterapi, Body SDS, akupunktur, life wave plastre eller kraniosekral-terapi.

Jeg er sikker på din krop kan blive bedre til at bekæmpe blærebetændelserne. Den skal bare have lidt hjælp når du har overskud til det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige for 10 min siden er blevet temmelig overbevist om at jeg IKKE står med en positiv test i weekenden..... håber ikke at det overskygger vores semi-spontane kæreste weekend...øv bøv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er dødtræt, men ikke kan sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er græsenke indtil sent fredag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er uvenner med manden og ked af det, og har for en sjælden gangs skyld ikke lyst til at snakke om det, og jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal komme "ud af det" uden at snakke om det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt af mit arbejde!!!!

Sidste uge havde jeg misforstået hvordan man meldte sig syg. Jeg havde fået at vide jeg skulle gøre det til N. Ringer til skolen og taler med sekretæren, som siger hvis jeg skal have fat i ham før 8, skal jeg skrive en besked. Det gør jeg så.

Man skulle så ringe, på et nummer jeg fik efterfølgende.

I denne uge har N ferie, og man skal ringe til lederen.

Har forsøgt at ringe til skolen en time nu.. Logger ind på intra, og ser han har sat mig på hele dagen som vikar.. Ihhh!!!

Nu har jeg sendt en lidt bidsk mail. Både til ham, og en mail til sekretæren om at hun skal sige jeg er syg!

Jeg har skrevet det ikke kan passe jeg ikke får informationerne så jeg oveni migræne skal bruge en time på at melde mig syg, for nu at sidde med dårlig samvittighed!! Det er altså ikke okay...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er uvenner med manden og ked af det, og har for en sjælden gangs skyld ikke lyst til at snakke om det, og jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal komme "ud af det" uden at snakke om det :(

:kram

Håber du får hul på det snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TinaKP, BBM, Myliona, Bolsin og Mor-i-Bayeren:

kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er uvenner med manden og ked af det, og har for en sjælden gangs skyld ikke lyst til at snakke om det, og jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal komme "ud af det" uden at snakke om det :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er uvenner med manden og ked af det, og har for en sjælden gangs skyld ikke lyst til at snakke om det, og jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal komme "ud af det" uden at snakke om det :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er uvenner med manden og ked af det, og har for en sjælden gangs skyld ikke lyst til at snakke om det, og jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal komme "ud af det" uden at snakke om det :(

Åh, ddet er dræbende, at være uvenner med manden :(

Jeg hhåber du finder en vej id

Vi lytter gerne og ellers har vi masser af :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er uvenner med manden og ked af det, og har for en sjælden gangs skyld ikke lyst til at snakke om det, og jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal komme "ud af det" uden at snakke om det :(

 

:kram  :kram  :kram 

Var det noget, som du kunne have brug for at dele med BK panelet? For vi er her, hvis du har brug for det.... 

Og ellers håber jeg at du for lyst til at snakke med Brian om det på et tidspunkt... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er dødtræt, men ikke kan sove :(

:kram

Kender det alt for godt... det er svært hvis man er blevet overtræt... nok det samme der nogen gange gør sig gældende for vores kære børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt af mit arbejde!!!!

Sidste uge havde jeg misforstået hvordan man meldte sig syg. Jeg havde fået at vide jeg skulle gøre det til N. Ringer til skolen og taler med sekretæren, som siger hvis jeg skal have fat i ham før 8, skal jeg skrive en besked. Det gør jeg så.

Man skulle så ringe, på et nummer jeg fik efterfølgende.

I denne uge har N ferie, og man skal ringe til lederen.

Har forsøgt at ringe til skolen en time nu.. Logger ind på intra, og ser han har sat mig på hele dagen som vikar.. Ihhh!!!

Nu har jeg sendt en lidt bidsk mail. Både til ham, og en mail til sekretæren om at hun skal sige jeg er syg!

Jeg har skrevet det ikke kan passe jeg ikke får informationerne så jeg oveni migræne skal bruge en time på at melde mig syg, for nu at sidde med dårlig samvittighed!! Det er altså ikke okay...

:kram  :kram 

Du skal ikke have dårlig samvittighed over at være syg, men kan godt forstå dig... håber at det hele går i orden - og at du trods at kan pleje din syge krop - uden dårlig samvittighed....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er græsenke indtil sent fredag :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TinaKP, BBM, Myliona, Bolsin og Mor-i-Bayeren:

kæmpe :kram

 

Tak for det søde Sara!  :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.