tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

ÅÅha, jeg kender det godt!

Er han kommet hjem? :kram2

Her er det sådan, at man må gerne være ude og føjte, men der er ingen der bare ligger brak hele den efterfølgende dag, med mindre det er aftalt at være ok på forhånd!

Ja han kom hjem kl 4.15. Han får hellere ikke lå til at lægge, men han kan bare være vildt svær at få op <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At vi endelig har haft "børnefri" lørdag til søndag og så er jeg bare syg og dårlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det arrangement manden og sønnen ska med til i dag ligger dybt åndssvagt i forhold til lur.

Gider ikke selv med for jeg gider ikke mine svigerforældre i dag og de ska med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feberramt tumling og mand + overnattende gæster der stadig sover i stuen. Føler mig lidt som fange i eget hjem når jeg ikke rigtig kan være nogen steder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer

Der er også fest i blokken her. Ikke i lejligheden lige under os men den ved siden af. Deres gæster råber og skriger på altanen/terrassen, så man ikke kan lukke et øje

 

Tak for det vinni! Heldigvis var jeg tilpas træt, til at jeg faldt hurtigt i søvn... 

Men træls for jer med den larm!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke aner hvornår Jonas kommer hjem fra polterabend. Jeg ved han skal have lov til at tage til polterabend men jeg hader ikke at vide hvor han er, hvad han laver og hvornår han er hjemme. Klokken er 3.40 og han er stadig ikke hjemme. Vi har også to børn der skal passes i morgen og jeg orker ikke en dag alene igen :( havde håbet han bare tænkte lidt at nu var de begyndt tidligt så kunne han også kommer lidt tidligere hjem. Har så meget lyst til at skrive til ham men vil hellere ikke være hende den sure. Men jeg hader det stadig! Især fordi jeg også har svært ved at sove når det er :(

 

Kan godt forstå at det må være hårdt når det er to dage alene med to børn - og specielt det med at du ikke ved hvor han er og hvornår han kommer hjem.

Men prøv så vidt muligt ikke at være alt for træt af ham eller sur - for så kan du jo med RIGTIG go samvittighed planlægge en weekend - eller nok nærmere en dag, hvor du bare kan hygge SELV -enten ved tage en shoppetur, en tur hjem til en veninde eller cafebesøg, biotur eller hvad det kan være.  :super 

Det tænker jeg i hvert fald når min mand er afsted til jagt eller andet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har alle tegn på at jeg er gravid! :o

Men vi har kun sexet én gang i denne cyklus, jeg er på p-piller, og skulle jeg være gravid er jeg kun 3+2... Har det som om jeg er 9 uger henne. Det giver ingen mening - og så ville det oven i løbet også bare være noget rigtig møg hvis jeg var gravid nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså din stakkel :( Stort kram :kram

(Er det i øvrigt ikke nyt at du har fået en kæreste? :loveyou)

 

 

Har ingen ord :kram :kram :kram

 

 

Åh, det gør mig ondt, søde! :( :kiss

 

Hvor er I søde. Tak for krammene.

 

LilleMi: Vi har desværre aldrig været kærester og graviditeten var så en følge af en hyggelig sommer sammen. Ikke just planlagt, men ikke desto mindre elsket. Heldigvis står vi sammen om det her og han er der til at støtte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har alle tegn på at jeg er gravid! :o

Men vi har kun sexet én gang i denne cyklus, jeg er på p-piller, og skulle jeg være gravid er jeg kun 3+2... Har det som om jeg er 9 uger henne. Det giver ingen mening - og så ville det oven i løbet også bare være noget rigtig møg hvis jeg var gravid nu!

:o Hvilke tegn?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare gerne ha lov til at råbe RØV!!!! :NUMSE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare gerne ha lov til at råbe RØV!!!! :NUMSE

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøøv... Har lige fundet ud af, at Lidl havde de der multipuder til 90 kr indtil IGÅR! Så gik jeg lige præcis glip af dem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå at det må være hårdt når det er to dage alene med to børn - og specielt det med at du ikke ved hvor han er og hvornår han kommer hjem.

Men prøv så vidt muligt ikke at være alt for træt af ham eller sur - for så kan du jo med RIGTIG go samvittighed planlægge en weekend - eller nok nærmere en dag, hvor du bare kan hygge SELV -enten ved tage en shoppetur, en tur hjem til en veninde eller cafebesøg, biotur eller hvad det kan være. :super

Det tænker jeg i hvert fald når min mand er afsted til jagt eller andet....

Han har heldigvis været ok i dag og ikke alt for fraværende :) i morges enten jeg med at stå op med Ronja og lade Liv blive i soveværelset med Jonas så da hun vågnede var han nødt til at stå op med hende og komme ned :D

Heldigvis lykkedes det også at få begge børn til at sove middagslur nogenlunde samtidig så vi voksne fik også sovet lidt :)

Så det blev ikke så slemt som frygtet og har faktisk været en hyggelig dag :)

Men du har ret i det med ikke at være sur og i at han "skylder" mig en dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rimelig træt af kompagniets planlægning - det er bare ingen hensyn taget til familierne derhjemme..

Denne uge har A været væk tirsdag til torsdag og i næste uge er han væk mandag til fredag og det samme gør sig gældende ugen efter. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o Hvilke tegn?!

- Absurd kvalme, værre end min graviditet med David (vågnede faktisk af det i nat og måtte en tur ud og sidde foran kummen i små 10 min før jeg igen havde ro til at gå i seng - med en spand ved min side).

- Nærmest sygelig træthed, hele dagen.

- Oppustet mave om aftenen, så jeg må knappe mine bukser op, selvom jeg har tabt mig 9 kg på de sidste to måneder og er begyndt at gå med bælte for at holde bukserne oppe.

- Mine bryster er ømme.

- Madlede - tingene smager bare underligt.

- Uforklarlig trang til alt med eddike, præcis som da jeg var gravid.

Det eneste jeg mangler er udeblevnes mens og en positiv test ;)

Men vil jo på ingen måde kunne få en positiv test nu, hvis det er... Så må bare krydse fingre for mens i slutningen af ugen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke aner hvornår Jonas kommer hjem fra polterabend. Jeg ved han skal have lov til at tage til polterabend men jeg hader ikke at vide hvor han er, hvad han laver og hvornår han er hjemme. Klokken er 3.40 og han er stadig ikke hjemme. Vi har også to børn der skal passes i morgen og jeg orker ikke en dag alene igen :( havde håbet han bare tænkte lidt at nu var de begyndt tidligt så kunne han også kommer lidt tidligere hjem. Har så meget lyst til at skrive til ham men vil hellere ikke være hende den sure. Men jeg hader det stadig! Især fordi jeg også har svært ved at sove når det er :(

Det forstår jeg godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde. Tak for krammene.

LilleMi: Vi har desværre aldrig været kærester og graviditeten var så en følge af en hyggelig sommer sammen. Ikke just planlagt, men ikke desto mindre elsket. Heldigvis står vi sammen om det her og han er der til at støtte.

Dejligt at han er der for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare SLET ikke klar til en ny uge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader simpelthen når vi ikke er hjemme om aftenen. Det der med at tage direkte hjem og putte er simpelthen noget HØ! William sover stadig ikke - og virker ikke til at være tæt på. Jeg har altså også brug for lige at sidde lidt selv og lade op til en ny uge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader simpelthen når vi ikke er hjemme om aftenen. Det der med at tage direkte hjem og putte er simpelthen noget HØ! William sover stadig ikke - og virker ikke til at være tæt på. Jeg har altså også brug for lige at sidde lidt selv og lade op til en ny uge :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Absurd kvalme, værre end min graviditet med David (vågnede faktisk af det i nat og måtte en tur ud og sidde foran kummen i små 10 min før jeg igen havde ro til at gå i seng - med en spand ved min side).

- Nærmest sygelig træthed, hele dagen.

- Oppustet mave om aftenen, så jeg må knappe mine bukser op, selvom jeg har tabt mig 9 kg på de sidste to måneder og er begyndt at gå med bælte for at holde bukserne oppe.

- Mine bryster er ømme.

- Madlede - tingene smager bare underligt.

- Uforklarlig trang til alt med eddike, præcis som da jeg var gravid.

Det eneste jeg mangler er udeblevnes mens og en positiv test ;)

Men vil jo på ingen måde kunne få en positiv test nu, hvis det er... Så må bare krydse fingre for mens i slutningen af ugen!

Spændende - det lyder jo helt klart som graviditetssymptomer, men hepper da også for mens  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov unger sov! Har været vågen siden kl 02.37 og nu er det snart lige meget med, at gå i seng igen.. Johan bliver ved med, at kalde efter sin far og Bella Gry tror hun er færdig med at sove!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er syg. Gruer for at ringe til arbejdsgiver. Hun bliver altid sur. Endnu værre, har smidt mine nøgler væk. Til hus og bil :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er syg. Gruer for at ringe til arbejdsgiver. Hun bliver altid sur. Endnu værre, har smidt mine nøgler væk. Til hus og bil :-(

Hvad bilder hun sig ind? <_< :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Absurd kvalme, værre end min graviditet med David (vågnede faktisk af det i nat og måtte en tur ud og sidde foran kummen i små 10 min før jeg igen havde ro til at gå i seng - med en spand ved min side).

- Nærmest sygelig træthed, hele dagen.

- Oppustet mave om aftenen, så jeg må knappe mine bukser op, selvom jeg har tabt mig 9 kg på de sidste to måneder og er begyndt at gå med bælte for at holde bukserne oppe.

- Mine bryster er ømme.

- Madlede - tingene smager bare underligt.

- Uforklarlig trang til alt med eddike, præcis som da jeg var gravid.

Det eneste jeg mangler er udeblevnes mens og en positiv test ;)

Men vil jo på ingen måde kunne få en positiv test nu, hvis det er... Så må bare krydse fingre for mens i slutningen af ugen!

Det lyder graviditetsagtigt. Jeg hepper på mens til dig - det er sjældent det vi hepper på herinde.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.