tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At Elin igen holdt os vågen 2 stive timer i nat... fra kl 3 - 5 denne gang... stakkels Torben skulle op kl 5.... jeg kunne trods alt ligge mig igen.

Jeg blev nødt til at vække en sovende Elin - kl 8.20 sov hun stadig... så sov da når det er nat, kære pigebarn!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For h****** da også! Så brød min verden da lige sammen :boo opdager på vej hjem i bussen, at jeg har glemt mine nøgler, så nu sidder jeg på trappen i vores opgang og kan ikke komme ind :boo manden har heldigvis lovet at komme hjem fra det møde han er til i Århus. Men der går alligevel tre kvarter inden han er hjemme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For h****** da også! Så brød min verden da lige sammen :boo opdager på vej hjem i bussen, at jeg har glemt mine nøgler, så nu sidder jeg på trappen i vores opgang og kan ikke komme ind :boo manden har heldigvis lovet at komme hjem fra det møde han er til i Århus. Men der går alligevel tre kvarter inden han er hjemme :(

Æv! :prik

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er uvenner med manden og ked af det, og har for en sjælden gangs skyld ikke lyst til at snakke om det, og jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal komme "ud af det" uden at snakke om det :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for kram piger! :lovebk Jeg har desværre ikke rigtig lyst til overhovedet at sætte ord på, så har bare gemt mig under dynen hele formiddagen i stedet <_< Nu vil jeg slæbe mig selv afsted til mit aktiveringshalløj og så håber jeg, at der går hul på bylden i aften, og ellers går jeg tidligt i seng med en film. Bah!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for kram piger! :lovebk Jeg har desværre ikke rigtig lyst til overhovedet at sætte ord på, så har bare gemt mig under dynen hele formiddagen i stedet <_< Nu vil jeg slæbe mig selv afsted til mit aktiveringshalløj og så håber jeg, at der går hul på bylden i aften, og ellers går jeg tidligt i seng med en film. Bah!

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for kram piger! :lovebk Jeg har desværre ikke rigtig lyst til overhovedet at sætte ord på, så har bare gemt mig under dynen hele formiddagen i stedet <_< Nu vil jeg slæbe mig selv afsted til mit aktiveringshalløj og så håber jeg, at der går hul på bylden i aften, og ellers går jeg tidligt i seng med en film. Bah!

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dreng fra Carolines institution(Bh) har mistet sin far. Han faldt på cyklen, slog hovedet i asfalten og er død. Han havde cykelhjelm på. For helvede!!! :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Jeg ved slet ikke om du er til lidt mere alternative behandlinger (eller om du har prøvet det?) for jeg synes det lyder som om der er en ubalance i kroppen.

Jeg tænker noget a la zoneterapi, Body SDS, akupunktur, life wave plastre eller kraniosekral-terapi.

Jeg er sikker på din krop kan blive bedre til at bekæmpe blærebetændelserne. Den skal bare have lidt hjælp når du har overskud til det :kram2

 

Det er ikke fordi at jeg IKKE er til alternative metoder, men jeg aner bare intet om det :unsure ville ikke helt vide hvor og med hvad jeg skulle starte med og noget af det du nævner aner jeg ikke hvad er. Og så spiller økonomien også en rolle.. Det lyder lidt dyrt at prøve de ting af?

 

Mange tak for kram piger! :lovebk Jeg har desværre ikke rigtig lyst til overhovedet at sætte ord på, så har bare gemt mig under dynen hele formiddagen i stedet <_< Nu vil jeg slæbe mig selv afsted til mit aktiveringshalløj og så håber jeg, at der går hul på bylden i aften, og ellers går jeg tidligt i seng med en film. Bah!

 

:kram :kram

 

En dreng fra Carolines institution(Bh) har mistet sin far. Han faldt på cyklen, slog hovedet i asfalten og er død. Han havde cykelhjelm på. For helvede!!! :-(

Nej hvor er det tragisk og helt uforståeligt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dreng fra Carolines institution(Bh) har mistet sin far. Han faldt på cyklen, slog hovedet i asfalten og er død. Han havde cykelhjelm på. For helvede!!! :-(

Det var da forfærdeligt. Stakkels dreng der har mistet sin far.

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For h****** da også! Så brød min verden da lige sammen :boo opdager på vej hjem i bussen, at jeg har glemt mine nøgler, så nu sidder jeg på trappen i vores opgang og kan ikke komme ind :boo manden har heldigvis lovet at komme hjem fra det møde han er til i Århus. Men der går alligevel tre kvarter inden han er hjemme :(

:( RØV!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da forfærdeligt. Stakkels dreng der har mistet sin far.

:Kram

Ja, jeg synes det er så sørgeligt og forfærdeligt! :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skoldkopper.... Lige hvad der manglede, når manden er i Paris indtil fredag aften. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ha' diarre og skulle gå ca. 6 km. med det + forbi tonsvis af legepladser, med en pige der bestemt ikke forstår et nej i ulvetimen. 
Det endte da også med at jeg måtte gå 500 m. med bukser der var pruttet til :( Slet ikke pinligt vel? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ha' diarre og skulle gå ca. 6 km. med det + forbi tonsvis af legepladser, med en pige der bestemt ikke forstår et nej i ulvetimen.

Det endte da også med at jeg måtte gå 500 m. med bukser der var pruttet til :( Slet ikke pinligt vel?

Eeeej :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møg dag :( Møg mor (altså mig) der tænker mere på hvad andre tænker, end min drengs behov. Total skod dag altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til alle :kram

Hvorfor er det lige jeg ALTID får så skide ondt i lænden når jeg får mens? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mavekramper og kvalme :(

Har bare ikke tid til at være syg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til alle herinde :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot er stadig syg.. Han var lige frisk i weekenden, men fik feber igen mandag eftermiddag. Her til morgen sagde termometeret 39,6, så jeg fik ringet til lægen, som gerne ville se ham kl. 12.. Jeg OOOOORKER ikke mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Logan, nu med feber og plaget af tænder. Så meget at han måtte sove imellem J og mig for at finde ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Puuuuuha, er så træt at jeg næsten ryster. Skal vist i seng samme tid som Mar idag (som om, jeg får taget mig sammen til det :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Logan er så ramt af de tænder.. Puttede ham klokken 14.00 til hans 4. (!!!) lur i dag, siden klokken 6.00 i morges. Han sover normalt kun 2 lurer. 
Han faldt også ud af hans tremmeseng i morges, den stakkel. Så han har et pænt rødt mærke i panden, men der er ingen forskel på pupiler og han virkede ikke påvirket af slaget efterfølgende. 
Jeg har dog stadig ondt af den lille skid. Han har så ondt i sin lille mund. Han vil ikke rigtigt spise noget der skal tygges, han vil egentligt kun ha' flasken og så spontant skriger han imens fingrene eller legetøjet kører rundt i munden på ham. Åh, hvor jeg håber at det er tænder, men jeg ved virkeligt ikke om det er det, for jeg må hverken mærke efter eller se :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Logan er så ramt af de tænder.. Puttede ham klokken 14.00 til hans 4. (!!!) lur i dag, siden klokken 6.00 i morges. Han sover normalt kun 2 lurer. 

Han faldt også ud af hans tremmeseng i morges, den stakkel. Så han har et pænt rødt mærke i panden, men der er ingen forskel på pupiler og han virkede ikke påvirket af slaget efterfølgende. 

Jeg har dog stadig ondt af den lille skid. Han har så ondt i sin lille mund. Han vil ikke rigtigt spise noget der skal tygges, han vil egentligt kun ha' flasken og så spontant skriger han imens fingrene eller legetøjet kører rundt i munden på ham. Åh, hvor jeg håber at det er tænder, men jeg ved virkeligt ikke om det er det, for jeg må hverken mærke efter eller se :(

 

Årh det er så synd :( :kram2 Elliot er også virkelig ramt når han får tænder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.