tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Ja, er det ikke noget lort at fyre af?! Han fik kun sagt det, fordi han selv var i dårligt humør og var rigtig presset, men jeg blev fandme stiktosset og virkelig ked af det.

Heldigvis er han taget hjem til sin kammerat indtil i morgen, ellers havde jeg nok taget godt imod Troldemors råd!

Det ikke ok lige meget hvor presset han er! Håber han kommer krybende tilbage i morgen og giver en MEGET god undskyldning :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efterveer :(

Men mine drenge sover dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efterveer :(

Men mine drenge sover dejligt :)

De var godt nok også grumme hos mig her 2. gang :kram2

Dejligt drengene sover :kuller og endnu engang tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes det er snyd Noah altid vågner 17 gange på mine nætter og sover igennem når D har nætterne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De var godt nok også grumme hos mig her 2. gang :kram2

Dejligt drengene sover :kuller og endnu engang tillykke :balloons

Tak Lone. De er heldigvis gavmilde med smertestillende men har kun sovet et par timer.

Asger har sovet fra 23-1.30 og 2-7 og sover igen. Så vi klager bestemt ikke over ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uafklarethed! :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krop umuligt barn på anden dag :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksusproblem:

Er blevet inviteret til fødselsdag hos en veninde, som jeg er meget glad for, og desværre ikke ser så tit, fordi hun er flyttet langt væk.

Fødselsdagen ligger to timers kørsel væk. Hun har tilbudt, at jeg kan sove hos hende, men jeg duer bare VIRKELIG ikke til at sove hos andre. Men fire timers kørsel omkring en fest lyder heller ikke tillokkende (og SLET ikke, hvis jeg skulle være gravid! Hvis jeg er heldig, vil jeg være 6/7+ til den tid = lige deromkring, hvor jeg begyndte at kaste op, da jeg ventede Mar) Og fest i det hele taget lyder ikke tillokkende, hvis jeg skulle være nygravid og skal gå og skjule det. Faktisk er jeg generelt ikke så meget til fester med "unge". :blush Men det ER jo en kær veninde, og havde hun stadig boet i Aalborg 30 minutters gang fra mig, så var der ingen tvivl.

Ork :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare så skuffet over min familie.. Ikke mand og børn.. Men vores forældre.. Min søster..

Jeg ved at det er så egoistisk at have forventninger til andre.. Men lige nu.. Øv hvor er jeg skuffet.. Og ked af det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare så skuffet over min familie.. Ikke mand og børn.. Men vores forældre.. Min søster..

Jeg ved at det er så egoistisk at have forventninger til andre.. Men lige nu.. Øv hvor er jeg skuffet.. Og ked af det..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der vil overtage min mand og mit barn? :huh

Er træt af og irriteret på dem begge :(

God lørdag - eller noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nogen der vil overtage min mand og mit barn? :huh

Er træt af og irriteret på dem begge :(

God lørdag - eller noget...

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der vil overtage min mand og mit barn? :huh

Er træt af og irriteret på dem begge :(

God lørdag - eller noget...

Kan du ikke gå en tur og være lidt alene?

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der vil overtage min mand og mit barn? :huh

Er træt af og irriteret på dem begge :(

God lørdag - eller noget...

:kram Afsted på noget venindehygge med dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dementor mand :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig virkelig dårlig.

Min kæreste er kommet hjem fra kanotur fordi jeg har det så skidt... Er verdens største kælling og har den sødeste kæreste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooooork kan ikke slippe bekymringerne om noget lønbøvl, jeg er havnet i. :(

Har ved en fejl fået løn fra en arbejdsplads, som jeg ikke har været på i et halvt år. Pengene har jeg sat på en seperat konto, så jeg selvfølgelig kan betale dem tilbage, når der kommer et girokort på dem til den 1. Men er så bange for:

1. At det girokort er på lønnen FØR skat, og ikke på det beløb, jeg har fået på kontoen (altså efter skat). Jeg synes altså ikke at vi har råd til sådan en ekstraudgift i form af flere tusinde :unsure

2. Om det kan gå udover mine dagpenge eller vores delvise friplads til Mars dp, fordi der er gået en løn ind på min konto (som jeg jo så aldrig har haft ret til).

Nogen, der har trøstende ord/viden? :HUUG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Dementormand mor :boo :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Be om flere timer i døgnet, tak!

Fordi jeg i dag har prioriteret at fjerne mos og ukrudt fra fliserne, er jeg nu kommet bagud med alle de daglige gøremål :(

Mangler både opvask, at gøre flasker rene, vasketøj, at gøre rent OG vi har ikke fået aftensmad endnu...og jeg er kun 1/4 færdig med fliserne... Gaaaah! Hader at tiden går så hurtigt! Og Dennis har intet lavet hele dagen. Han var et smut i Stark i formiddags, men ellers har han bare dovnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Be om flere timer i døgnet, tak!

Fordi jeg i dag har prioriteret at fjerne mos og ukrudt fra fliserne, er jeg nu kommet bagud med alle de daglige gøremål :(

Mangler både opvask, at gøre flasker rene, vasketøj, at gøre rent OG vi har ikke fået aftensmad endnu...og jeg er kun 1/4 færdig med fliserne... Gaaaah! Hader at tiden går så hurtigt! Og Dennis har intet lavet hele dagen. Han var et smut i Stark i formiddags, men ellers har han bare dovnet

Ej, det er da ikke en i orden arbejdsfordeling! :o :prik

Kan du ikke sparke lidt til ham og sige han skal komme ind i kampen?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh!

I december måned lånte vi vores bil ud, fordi vores venner skulle på sygehuset med deres dreng.

De fik en p-bøde.

Den hørte vi intet om, før der pludselig lå en rykker!

Vi skrev til dem, og spurgte - de havde glemt det!

Vi sendte regningen, og de lovede at betale.

Vi fik efter 2 måneder nr. 2 rykker... Vi ringede og de lovede igen at betale...

Nu har vi fået rykker nr. 3!!!!!

Jeg er PISSE SUR! Vores økonomi er pisse stram, og vi har ikke en krone i overskud, så ville virkelig ønske de fra start havde sagt de ikke vil betale... Så vi kunne have nøjes med at betale det halve af hva vi så skal nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh!

I december måned lånte vi vores bil ud, fordi vores venner skulle på sygehuset med deres dreng.

De fik en p-bøde.

Den hørte vi intet om, før der pludselig lå en rykker!

Vi skrev til dem, og spurgte - de havde glemt det!

Vi sendte regningen, og de lovede at betale.

Vi fik efter 2 måneder nr. 2 rykker... Vi ringede og de lovede igen at betale...

Nu har vi fået rykker nr. 3!!!!!

Jeg er PISSE SUR! Vores økonomi er pisse stram, og vi har ikke en krone i overskud, så ville virkelig ønske de fra start havde sagt de ikke vil betale... Så vi kunne have nøjes med at betale det halve af hva vi så skal nu :boo

Den skal I da aldrig nogensinde betale!!! :blink Det er satme nogen sløje venner, hvis de forventer I ender med at betale den og de ville godt nok ikke være mine venner ret meget længere! Og det ville jeg ikke være bleg for at fortælle dem! Utaknemmelige møgerter! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh!

I december måned lånte vi vores bil ud, fordi vores venner skulle på sygehuset med deres dreng.

De fik en p-bøde.

Den hørte vi intet om, før der pludselig lå en rykker!

Vi skrev til dem, og spurgte - de havde glemt det!

Vi sendte regningen, og de lovede at betale.

Vi fik efter 2 måneder nr. 2 rykker... Vi ringede og de lovede igen at betale...

Nu har vi fået rykker nr. 3!!!!!

Jeg er PISSE SUR! Vores økonomi er pisse stram, og vi har ikke en krone i overskud, så ville virkelig ønske de fra start havde sagt de ikke vil betale... Så vi kunne have nøjes med at betale det halve af hva vi så skal nu :boo

Det er godt nok dårlig stil. Sådan kan man da ikke behandle venner! Håber du får fortalt dem det så de forstår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.