tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Blev lige vækket af Lilly som skreg... og skreg og skreg og skreg! Nærmest ukontaktbar og stiv i hele kroppen i 25 lange minutter, indtil det ebbede ud i hæse klynk, og så pludselig, var hun vågen og "sig selv". :rolleyes Er det det man kalder night terrors? Har aldrig prøvet det så slemt, ku jo ikke finde ud af om hun havde ondt eller hvad. Og helt lige meget hvad vi gjorde, vi stod begge op og tændte lys, bar rundt med hende, prøvede at nusse og tale med hende og tændte til sidst for tv for at prøve at distrahere.

 

Pyh.... sidder lige og ser film nu, håber vi snart kan få lov at sove.

Det kunne godt lyde som natteangst. Min datter havde det meget da hun var yngre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mavekramper og kvalme <_< igen igen igen

Kan så åbenbart ikke tåle kaffe længere for det giver sindssyge smerter i mave/tarm området :( og mig der ææææælsker kaffe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i sin tid tænkte.. 16Gb på min iphone er da mere end rigeligt.. Nu kæmper jeg med at få slettet ting, så jeg kan få updateret den 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lige prøve at høre min mor hvad hun vil mene er bedst til blærebetændelser. Hun er noget mere inde i den alternative verden end jeg er, jeg er som oftest bare prøvekanin ;) Noget af det er dyrt, men man kan nogengange få elev-behandlinger til en billigere pris, hvis man vil det :)

Det må du da meget gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i sin tid tænkte.. 16Gb på min iphone er da mere end rigeligt.. Nu kæmper jeg med at få slettet ting, så jeg kan få updateret den

Samme problem her. Tsk! Tænk sig hvor lidt plads man havde på sin Nokia3210 :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme problem her. Tsk! Tænk sig hvor lidt plads man havde på sin Nokia3210 :p

Ja præcis :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i sin tid tænkte.. 16Gb på min iphone er da mere end rigeligt.. Nu kæmper jeg med at få slettet ting, så jeg kan få updateret den

:ditto

Alle de billeder og film :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Alle de billeder og film :P

Præcis mangler kun at få slettet/flyttet min fotostream nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal ikke opdatere hvis I har en 4s.

Den bliver ekstremt langsom af opdateringen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres råd om Night terror (kan ikke quote).

Jeg vil helt sikker prøve at blive i mørket og nusse. Men pyh håber ikke det sker ofte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh!! Min mand har i dag sagt, at fordi han ikke kan mærke mine smerter grundet bækkenløsning, så mener han at jeg piver og overdriver, når jeg kæmper med bl.a. at komme op af sofaen  :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh!! Min mand har i dag sagt, at fordi han ikke kan mærke mine smerter grundet bækkenløsning, så mener han at jeg piver og overdriver, når jeg kæmper med bl.a. at komme op af sofaen :gal

Kan du ikke give ham et los i kuglerne, og så sige at han piver og overdriver, når han kæmper for at komme op at stå igen, fordi du ikke kan mærke hans smerter??

Ej Sorry, men :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke give ham et los i kuglerne, og så sige at han piver og overdriver, når han kæmper for at komme op at stå igen, fordi du ikke kan mærke hans smerter??

Ej Sorry, men :gal

Hahaha, TAK!!!

 

Er det ikke langt ude sagt eller er det bare mig?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke give ham et los i kuglerne, og så sige at han piver og overdriver, når han kæmper for at komme op at stå igen, fordi du ikke kan mærke hans smerter??

Ej Sorry, men :gal

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så gik den ikke længere. Tabte min iPhone for Gud ved hvilken gang med skærmen først ned på vores klinker = skærm i tusind stykker :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh!! Min mand har i dag sagt, at fordi han ikke kan mærke mine smerter grundet bækkenløsning, så mener han at jeg piver og overdriver, når jeg kæmper med bl.a. at komme op af sofaen :gal

Jeg synes bestemt du skal elge troldemors råd! Hvad sker der for sådan en kommentar :gal

Så mener han måske hellere ikke at det gør ondt at føde for det kan han hellere ikke selv mærke? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt du skal elge troldemors råd! Hvad sker der for sådan en kommentar :gal

Så mener han måske hellere ikke at det gør ondt at føde for det kan han hellere ikke selv mærke? :blink

Ja, er det ikke noget lort at fyre af?! Han fik kun sagt det, fordi han selv var i dårligt humør og var rigtig presset, men jeg blev fandme stiktosset og virkelig ked af det.

 

Heldigvis er han taget hjem til sin kammerat indtil i morgen, ellers havde jeg nok taget godt imod Troldemors råd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke give ham et los i kuglerne, og så sige at han piver og overdriver, når han kæmper for at komme op at stå igen, fordi du ikke kan mærke hans smerter??

Ej Sorry, men :gal

 

Haha! Sådan! Det synes jeg bestemt lyder som et råd du sku følge...! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, er det ikke noget lort at fyre af?! Han fik kun sagt det, fordi han selv var i dårligt humør og var rigtig presset, men jeg blev fandme stiktosset og virkelig ked af det.

 

Heldigvis er han taget hjem til sin kammerat indtil i morgen, ellers havde jeg nok taget godt imod Troldemors råd!

 

Det kan jeg godt forstå - presset eller ej, så hav da lidt medfølelse! Så må vi håbe at han får lidt perspektiv på, mens han er hos kammeraten... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så gik den ikke længere. Tabte min iPhone for Gud ved hvilken gang med skærmen først ned på vores klinker = skærm i tusind stykker :-(

Ej ØVVV!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at Gud har givet jeg en lorte-krop, der ikke gider at blive gravid af sig selv, og når den så bliver gravid, så mister jeg bare... undskyld, lige nu er jeg bare  langt nede i kulkælderen...Men det ser nok bedre ud i morgen... øv hvor er jeg bare ked af det....  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at Gud har givet jeg en lorte-krop, der ikke gider at blive gravid af sig selv, og når den så bliver gravid, så mister jeg bare... undskyld, lige nu er jeg bare langt nede i kulkælderen...Men det ser nok bedre ud i morgen... øv hvor er jeg bare ked af det....

:kram :kram Søde, skal skal nok lykkedes, men kan godt forstå du er modløs :kiss Havde sådan håbet på en junibebs til jer :(

Nyd tiden med Torben i morgen med lækker mad og altid. Forkæl dig selv også fremad igen- også hepper jeg på en julibebs, de er også noget handel særligt :wub

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at Gud har givet jeg en lorte-krop, der ikke gider at blive gravid af sig selv, og når den så bliver gravid, så mister jeg bare... undskyld, lige nu er jeg bare langt nede i kulkælderen...Men det ser nok bedre ud i morgen... øv hvor er jeg bare ked af det....

Det er så uretfærdigt, Tina :kram Jeg hepper på juli-bebs, og jeg lover dig, de er fantastiske :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at Gud har givet jeg en lorte-krop, der ikke gider at blive gravid af sig selv, og når den så bliver gravid, så mister jeg bare... undskyld, lige nu er jeg bare  langt nede i kulkælderen...Men det ser nok bedre ud i morgen... øv hvor er jeg bare ked af det....  

 

:kram  jeg hepper på dig og din krop skal blive gravide og holde på baby  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh!! Min mand har i dag sagt, at fordi han ikke kan mærke mine smerter grundet bækkenløsning, så mener han at jeg piver og overdriver, når jeg kæmper med bl.a. at komme op af sofaen  :gal

Ej hvor tarveligt sagt ligegyldig hvor frustreret han selv er, er det da det mest latterlige 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.