tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg har lige skrevet til dem. Og på mandag ringer jeg til sygehuset.. Mon de er til at tale med..

Det er bare Sådan noget der gør jeg ikke vil låne min bil ud :(

Hvis ikke de betaler, så hænger vi vel på den? :( og nej, det er nogen min kæreste har afskrevet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor er jeg i dårlig humør her til aften :boo

Jeg har hele denne måned, levet VIRKELIG økonomisk! Har skåret ned på mit colaforbrug(jeg er på omkring en dåse om dagen, hvor jeg for en måned siden udelukkende drak cola! Var virkelig afhængig!!)

Udover det, har jeg droppet ALT slik, og jeg har ikke købt en masse unødvendige ting til Camille - faktisk har jeg kun købt et vendespil i denne måned!

Udover det, har jeg fremfor at tage hende med ud til ting der koster penge, taget ud på "gratis glæder", og taget madpakke med.

Alt sammen fordi vores økonomi er rigtig stram.. Og jeg har været slem til at købe en masse tøj og legetøj til Camille, spise masser af slik og drikke cola!

Min kæreste brokkede sig enormt over det..(fælles økonomi!) i dag siger jeg så at jeg faktisk er stolt af mig selv, og at jeg tror på jeg kan fortsætte! Hvad er hans lortesvar?!

"Ja, du har jo ikke haft noget valg så det jo ikke så svært!"

Nå hr. Jeg ryger 20 smøger om dagen og drikker en kande kaffe! Jeg glæder mig til du næste måned ikke har råd til de ting; for så har JEG to kr mig at sige det ikke er svært, for du har jo ikke haft et valg!

Fjols er han!!! Tsk! Havde faktisk brug for lige at få et skulderklap, og et "godt kæmpet"... :( piv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg i dårlig humør her til aften :boo

Jeg har hele denne måned, levet VIRKELIG økonomisk! Har skåret ned på mit colaforbrug(jeg er på omkring en dåse om dagen, hvor jeg for en måned siden udelukkende drak cola! Var virkelig afhængig!!)

Udover det, har jeg droppet ALT slik, og jeg har ikke købt en masse unødvendige ting til Camille - faktisk har jeg kun købt et vendespil i denne måned!

Udover det, har jeg fremfor at tage hende med ud til ting der koster penge, taget ud på "gratis glæder", og taget madpakke med.

Alt sammen fordi vores økonomi er rigtig stram.. Og jeg har været slem til at købe en masse tøj og legetøj til Camille, spise masser af slik og drikke cola!

Min kæreste brokkede sig enormt over det..(fælles økonomi!) i dag siger jeg så at jeg faktisk er stolt af mig selv, og at jeg tror på jeg kan fortsætte! Hvad er hans lortesvar?!

"Ja, du har jo ikke haft noget valg så det jo ikke så svært!"

Nå hr. Jeg ryger 20 smøger om dagen og drikker en kande kaffe! Jeg glæder mig til du næste måned ikke har råd til de ting; for så har JEG to kr mig at sige det ikke er svært, for du har jo ikke haft et valg!

Fjols er han!!! Tsk! Havde faktisk brug for lige at få et skulderklap, og et "godt kæmpet"... :( piv.

Hvis det tæller, så synes JEG at det er skidegodt klaret :kram2 :respekt

Og den kæreste må hellere droppe smøgerne, dem har han vist ikke råd til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det tæller, så synes JEG at det er skidegodt klaret :kram2 :respekt

Og den kæreste må hellere droppe smøgerne, dem har han vist ikke råd til ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.. Det betyder faktisk noget! Jeg var virkelig stolt! Er startet på arbejde, så det havde jo være virkelig let at falde i og købe en pose snolder på vej hjem, og smide mig i sofaen med en cola..

Og jeg har madlede, kvalme og ondt i ryggen så har bare været ynkelig... Så havde virkelig brug for han lige anerkendte at jeg da forsøger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er da ikke en i orden arbejdsfordeling! :o :prik

Kan du ikke sparke lidt til ham og sige han skal komme ind i kampen?!

Jeg fik ham heldigvis igang til sidst :D nu er han igang med at lægge gulv på 1. Salen - det er jo også et meget normalt tidspunkt at gå i gang med sådan noget på :rolleyes

Men hey, så er der da chance for at det når at være færdig inden jul, hvis han fortsætter i samme (snegle)tempo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bwaaaarh, har ædt ALT for meget slik og popcorn og drukket ALT for meget cola. Hvorfor er det lige, jeg ikke kan stoppe igen, når jeg først er startet? :rolleyes :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lægge søvnløs og tænke over alt det min mor har sagt idag. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kamp vi tager for at få det skide penicillin i Elliot.. Han vil bare ikke æde det, og han er jo ligesom for lille til at fatte konceptet bestikkelse! Vi har prøvet i æblemos, flødebolleskum og petit danone, men han nægter… Så det bliver tvunget i ham, og det er så forfærdeligt! :( Jeg ved snart ikke hvad vi skal gøre  :boo  :boo  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kamp vi tager for at få det skide penicillin i Elliot.. Han vil bare ikke æde det, og han er jo ligesom for lille til at fatte konceptet bestikkelse! Vi har prøvet i æblemos, flødebolleskum og petit danone, men han nægter… Så det bliver tvunget i ham, og det er så forfærdeligt! :( Jeg ved snart ikke hvad vi skal gøre :boo :boo :boo

Han kan godt blive rask uden, det tager bare længere tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min mens vil ikke starte - jeg gider ikke mere limbo!! :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kan godt blive rask uden, det tager bare længere tid

 

Njah.. Lægen sagde at det ikke bare lige forsvandt af sig selv? Men under alle omstændigheder, så har han været hjemme i næsten 14 dage - vi kan ikke blive ved med at tage fri.. :( Vi har fået noget andet penicillin nu, som vi håber han lidt bedre kan lide.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kan godt blive rask uden, det tager bare længere tid

Ah den holder ikk helt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens vil ikke starte - jeg gider ikke mere limbo!! :prik :(

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En sløj Simon der valgte at tage en lur på 30 min. Øv, jeg havde også glædet mig til at ligge en time og manden er ude hos en kammerat og se f1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er åbenbart på vej til at blive forkølet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er forkølet <_< og har sandpapir i halsen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til de småsyge, det er en lumsk årstid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far mener at Thea er forkælet... Seriøst, pigen er 1,5 år! Hun KAN ikke være forkælet, hun kan kun give udtryk for at der er noget hun ikke vil/noget hun er uenig med mig i ved, at skælde ud eller blive ked af det!

Hvor er det bare typisk min far, at være så dømmende og bedrevidende... Ifølge ham skal vi lade være med at give Thea alt hvad hun peger på - problemet er bare, at det får hun i forvejen ikke! Klaptorsk altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far mener at Thea er forkælet... Seriøst, pigen er 1,5 år! Hun KAN ikke være forkælet, hun kan kun give udtryk for at der er noget hun ikke vil/noget hun er uenig med mig i ved, at skælde ud eller blive ked af det!

Hvor er det bare typisk min far, at være så dømmende og bedrevidende... Ifølge ham skal vi lade være med at give Thea alt hvad hun peger på - problemet er bare, at det får hun i forvejen ikke! Klaptorsk altså...

Jøsses! der er virkelig nogle forældre der burde klappe i, og læse et par bøger, hvis de vil agumentere for deres børns gøren med børnebærnene!

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håndværkere i hjemmet. Misforstå mig ikke, jeg er glad for, at de kommer og fikser sagerne, men jeg bliver aldrig fan af at have fremmede indendørs på den måde.

Og så savner jeg vores gamle gårdmand, der var så super hyggelig og snakkede med Mar og viste ham værktøjet, og så var det helt ok, at han var her og fiksede noget. Den nye er venlig nok, og de gør jo deres arbejde, men argh hvor jeg glæder mig til at de går igen.

Og så kom de endda tidligere end jeg havde regnet med (vi havde ikke aftalt klokkeslet, jeg troede bare ikke, at de var ude så hurtigt :blush) så hvem stod i nattøj (= uden bukser) og morgenhår, da de kom? Det gjorde jeg :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er åbenbart på vej til at blive forkølet <_<

Jeg har heldigvis ikke rigtig fået det værre siden i går, men har omvendt heller ikke fået det bedre, så jeg snotter og har det træls i min hals og kan næsten ikke overskue at skulle gå knap 5 km, når jeg skal hente Maja i eftermiddag, fordi manden ikke kunne tage sig sammen til at stå op før kl. var over 9 og dermed ikke nåede sin bus på arbejde og måtte tage bilen i stedet for - efter han vel og mærket havde givet mig et møgfald for at handle ind efter jeg havde afleveret Maja i DP, for det havde jeg ikke informeret ham om, at jeg ville gøre på det tidspunkt. :boo kan bare fornemme det bliver en god dag :boo og nøj hvor føler jeg mig ynkelig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kamp vi tager for at få det skide penicillin i Elliot.. Han vil bare ikke æde det, og han er jo ligesom for lille til at fatte konceptet bestikkelse! Vi har prøvet i æblemos, flødebolleskum og petit danone, men han nægter… Så det bliver tvunget i ham, og det er så forfærdeligt! :( Jeg ved snart ikke hvad vi skal gøre :boo :boo :boo

Vi prøvede det samme med Anabella. Danone i sig selv var ik nok, men med danone og 1/2-1 tsk sukker i, så gled det ned. Hun skulle have det tre gange om dagen i 10 dage tror jeg og jeg nægtede at tvinge hende..

Håber det lykkedes!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis ikke rigtig fået det værre siden i går, men har omvendt heller ikke fået det bedre, så jeg snotter og har det træls i min hals og kan næsten ikke overskue at skulle gå knap 5 km, når jeg skal hente Maja i eftermiddag, fordi manden ikke kunne tage sig sammen til at stå op før kl. var over 9 og dermed ikke nåede sin bus på arbejde og måtte tage bilen i stedet for - efter han vel og mærket havde givet mig et møgfald for at handle ind efter jeg havde afleveret Maja i DP, for det havde jeg ikke informeret ham om, at jeg ville gøre på det tidspunkt. :boo kan bare fornemme det bliver en god dag :boo og nøj hvor føler jeg mig ynkelig :(

Ej, kunne han ikke lige have lettet :numse for det.. :gal

Jeg kan ikke engang hjælpe, jeg er standby til et opkald fra min mor, den er helt gal med ham oldefar! Og M. Er lige hentet fordi hun kastede op i aftes, men havde det fint i morges. Så hun kom afsted nogle timer og hentet tidligt.

Ellers kunne jeg da have slået forbi :kiss

Hen på sofaen med dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.