tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Min bedste veninde flytter måske til Fredericia.. Det er fandme langt væk :( :huug :bye :boo

To timer i bil ser jeg ikk som langt væk - hvis det er strækningen Ålborg-Fredericia.

Men forstår dig godt - ingen af mine tætte veninder bor tæt på mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At min morfar HAR kræft! :boo ikke den måde han skulle herfra på - men det bliver det :boo

Vi venter bare på svar på hvilken form det er. Men han kommer under ingen omstændigheder til at overleve det så vidt jeg har forstået på min mor. Det er mere et spørgsmål om tid!

 

:kram2 :kram2 :kram2 Det er bare en PIS sygdom! :(

 

Jeg ved godt det ikke er det samme når man bor lige rundt om hjørnet, men man kan heldigvis sagtens bevare de rigtig gode venskaber også med langt imellem.

Men det er en tilvænning, mine veninder havde ihvertfald en overgangs periode som ikke var helt nem da vi flyttede 1000 km væk, men vi har fundet andre gode måder at ses på og prioritere alle hinanden når vi har mulighed.

Men jeg ved godt det ikke er nemt :kram

 

Nej, det er ikke det samme, men vores venskab skal skam nok holde til det - det er jeg ikke i tvivl om. Det skal bare modificeres lidt. Det jeg er mest ked af, er at vi var kommet endnu tættere på hinanden efter vi fik børn, står faddere til hinandens børn og har set hinanden hver eller hveranden uge. Det kommer ikke ligefrem til at ske når de flytter.. :( 

 

To timer i bil ser jeg ikk som langt væk - hvis det er strækningen Ålborg-Fredericia.

Men forstår dig godt - ingen af mine tætte veninder bor tæt på mig.

 

Jeg synes det er rigtig langt væk. Det tager 2 timer og 20 min at køre derned fra Aabybro, og det synes jeg er længe. Især fordi vi er vant til at ses tit og impulsivt og bare lige til frokost eller kaffe. Når de flytter bliver det jo nok hele weekender, når vi skal ses, og det er skam også fint nok - det er bare noget andet. Jeg kommer til at savne hende rigtig meget. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min morfar HAR kræft! :boo ikke den måde han skulle herfra på - men det bliver det :boo

Vi venter bare på svar på hvilken form det er. Men han kommer under ingen omstændigheder til at overleve det så vidt jeg har forstået på min mor. Det er mere et spørgsmål om tid!

 

Åh Maja :kram :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bedste veninde flytter måske til Fredericia.. Det er fandme langt væk :( :huug  :bye  :boo

 

Øv, det kan jeg godt forstå du er rigtig ked af!! Det er bare noget helt særligt at have sådan en veninde "man lige smutter forbi". Jeg håber i finder en anden måde at være veninder på, og selvfølgelig gør i det, selv om det vil blive hårdt i starten :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min morfar HAR kræft! :boo ikke den måde han skulle herfra på - men det bliver det :boo

Vi venter bare på svar på hvilken form det er. Men han kommer under ingen omstændigheder til at overleve det så vidt jeg har forstået på min mor. Det er mere et spørgsmål om tid!

:kram2 :kiss

Det er jeg ked af at høre søde!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Maja :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min morfar HAR kræft! :boo ikke den måde han skulle herfra på - men det bliver det :boo

Vi venter bare på svar på hvilken form det er. Men han kommer under ingen omstændigheder til at overleve det så vidt jeg har forstået på min mor. Det er mere et spørgsmål om tid!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ÆRLIGT! Nu har jeg trøstet og nusset og distraheret en MEGA sur dreng, der insisterede på is, rosiner og bananer LIGE inden aftensmad.

Og hvad gør manden så? Han giver ham da lige nogle cornflakes at snacke på :rolleyes :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ÆRLIGT! Nu har jeg trøstet og nusset og distraheret en MEGA sur dreng, der insisterede på is, rosiner og bananer LIGE inden aftensmad.

Og hvad gør manden så? Han giver ham da lige nogle cornflakes at snacke på :rolleyes :prik

Altså... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger!!! Er mere påvirket end jeg troede eftersom vi vidste at det nok var det. Det er bare så definitivt!

Lige nu tænker jeg mest på min mor.

Jeg har ikke et nært forhold til min mor men der er ingen tvivl om at hun betragter mig som den stærke for i krise situationer er det altid først når hun snakker med mig hun bryder sammen. Denne gang var ingen undtagelse. Igår var min mor med på sygehuset og få beskeden, hun tog med min mormor over til kræftens bekæmpelse OG hun skulle være budbringer til alle søskende og høre deres reaktioner og trøste. Men først da hun sagde det til mig i dag brød hun HELT sammen :boo det er sku hårdt!!! Selvom jeg har hovedet opad og fornuften med mig og er rimelig i kontrol følelses mæssig så er det barsk at se sin mor krakelere!!!

Jeg syntes godt nok det er hårdt nok for min mor bare nyheden i sig selv. Og for at det ikke er løgn havde de indbrud for 14 dage siden og 2 dage i træk er der blevet flyttet rundt på nogle havenisser for at tjekke om nogen er hjemme (de er på camping men er hjemme indimellem og min søster kører forbi 2 gange dagligt) så det slås hun med oveni :prik

Min morfar er LETTET - jeg tror bare han ønsker at få fred! Han har været meget opfarende og direkte modbydelig overfor min mormor det sidste halve år og det håber vi er slut nu. Ellers er der trods alt rigtig meget hjælp at hente nu der er diagnose på.

min far har heldigvis fortalt den dårlige nyhed til to af mine søstre så det lettede godt nok min mor! Han var også med igår.

Tak fordi jeg lige måtte læsse af!!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg magter simpelthen ikke verden for tiden.. Synes ondskaben oftere og oftere viser sit modbydelige ansigt, jeg kan ikke engang se nyhederne længere! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg magter simpelthen ikke verden for tiden.. Synes ondskaben oftere og oftere viser sit modbydelige ansigt, jeg kan ikke engang se nyhederne længere! :boo

:kram2

Jeg kender det, og har droppet nyhederne for en stund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg magter simpelthen ikke verden for tiden.. Synes ondskaben oftere og oftere viser sit modbydelige ansigt, jeg kan ikke engang se nyhederne længere! :boo

:kram Jeg har forlængst droppet af se nyhederne. Jeg læser på tekst-tv. Total morfar-agtigt, men så kan man holde sig opdateret uden at blive helt deprimeret :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Jeg kender det, og har droppet nyhederne for en stund.

:kram Jeg har forlængst droppet af se nyhederne. Jeg læser på tekst-tv. Total morfar-agtigt, men så kan man holde sig opdateret uden at blive helt deprimeret :kram2

Jeg er også stor tekst-tv fan, og har altid været det! Bliver mobbet groft ganske hyppigt pga. det.. ;)

Jeg forstår bare ikke at man kan handle direkte ondt! En ting er tankeløshed eller idealisme, men ondskab?? :unsure Sad og tudede i formiddags da Storm sov, jeg kan slet ikke ha' det! Måske jeg er blevet mere opmærksom på sådan nogle ting, efter jeg er blevet mor, men jeg synes aldrig at verden har været så modbydelig, som den er nu!!! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker snart ikke mere :boo Immanuel vil kun mig, have mit bryst i munden konstant. Jeg trænger til mig tid uden dårlig samvittighed. Trænger til søvn. Havde lige brug for luft !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker snart ikke mere :boo Immanuel vil kun mig, have mit bryst i munden konstant. Jeg trænger til mig tid uden dårlig samvittighed. Trænger til søvn. Havde lige brug for luft !

Kan du ikke amme liggende? Så kan du da i det mindste blunde imens?

Og kan han finde ro i barnevogn ell? For så kunne far måske gå med ham, mens du hvilede.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for, at min mobil allerede har mistet 7% strøm her til morgen? :o :prik Jeg har ellers slukket alle programmer (undtagen bk ;)) men har godt nok stadig den der lille "pil" oppe i højre hjørne ved batteritælleren - kan det have noget at sige? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker snart ikke mere :boo Immanuel vil kun mig, have mit bryst i munden konstant. Jeg trænger til mig tid uden dårlig samvittighed. Trænger til søvn. Havde lige brug for luft !

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg magter simpelthen ikke verden for tiden.. Synes ondskaben oftere og oftere viser sit modbydelige ansigt, jeg kan ikke engang se nyhederne længere! :boo

Har det på fuldstændig samme måde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger!!! Er mere påvirket end jeg troede eftersom vi vidste at det nok var det. Det er bare så definitivt!

Lige nu tænker jeg mest på min mor.

Jeg har ikke et nært forhold til min mor men der er ingen tvivl om at hun betragter mig som den stærke for i krise situationer er det altid først når hun snakker med mig hun bryder sammen. Denne gang var ingen undtagelse. Igår var min mor med på sygehuset og få beskeden, hun tog med min mormor over til kræftens bekæmpelse OG hun skulle være budbringer til alle søskende og høre deres reaktioner og trøste. Men først da hun sagde det til mig i dag brød hun HELT sammen :boo det er sku hårdt!!! Selvom jeg har hovedet opad og fornuften med mig og er rimelig i kontrol følelses mæssig så er det barsk at se sin mor krakelere!!!

Jeg syntes godt nok det er hårdt nok for min mor bare nyheden i sig selv. Og for at det ikke er løgn havde de indbrud for 14 dage siden og 2 dage i træk er der blevet flyttet rundt på nogle havenisser for at tjekke om nogen er hjemme (de er på camping men er hjemme indimellem og min søster kører forbi 2 gange dagligt) så det slås hun med oveni :prik

Min morfar er LETTET - jeg tror bare han ønsker at få fred! Han har været meget opfarende og direkte modbydelig overfor min mormor det sidste halve år og det håber vi er slut nu. Ellers er der trods alt rigtig meget hjælp at hente nu der er diagnose på.

min far har heldigvis fortalt den dårlige nyhed til to af mine søstre så det lettede godt nok min mor! Han var også med igår.

Tak fordi jeg lige måtte læsse af!!! :kiss

Kææææmpe kram Majs :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for, at min mobil allerede har mistet 7% strøm her til morgen? :o :prik Jeg har ellers slukket alle programmer (undtagen bk ;)) men har godt nok stadig den der lille "pil" oppe i højre hjørne ved batteritælleren - kan det have noget at sige? :unsure

Kan du smide et billede op af "pilen" ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du smide et billede op af "pilen" ??

Er det "laderpilen"? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker snart ikke mere :boo Immanuel vil kun mig, have mit bryst i munden konstant. Jeg trænger til mig tid uden dårlig samvittighed. Trænger til søvn. Havde lige brug for luft !

Lyder til at han bruger dig som sut.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke amme liggende? Så kan du da i det mindste blunde imens?

Og kan han finde ro i barnevogn ell? For så kunne far måske gå med ham, mens du hvilede.

:kram

Ammer stort set kun liggende, det kan han bedst lide. Men nej, barnevognen betyder skrig og skrål og tænker jeg ikke er sundt :unsure hvor meget må de egentlig græde( er så bange for at hjerneskade ham, hvis han ikke føler sig hørt) :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder til at han bruger dig som sut.

Det gør han i høj grad også, men det er også det eneste, der stopper gråden, så tænker at det er bedst :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.