tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Intet at lave på arbejde og har det skidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender det så meget, og sender 1.000 virtuelle kram! :kram2

Tak!! :kiss Det er bare så Skide frustrerende. Jeg har jo efterhånden lært, at det er sådan jeg er/har det. Måske jeg skal til sørge for at have fri om madsgen efter en begivenhedsrig weekend.

Denne har også bare været ekstrem.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru-Nielsen: :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg da lige brugt 70 minutter på at få William til at sove middagslur.

Jeg troede ellers det ville gå nemt, jeg nåede endda at smide mig på sofaen med frokost og strikketøj, men næ nej om han ville sove! Han har bare af at sove længe så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt med så mange kram!

Synes det er længe siden, jeg sidst har haft så dårlig i nat og dag. Snakkede med A for en times tid siden. Var frustreret over jeg ikke kunne holde koncentrationen til at rydde op i køkkenet. :( hvor er det dog åndssvagt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!! :kiss Det er bare så Skide frustrerende. Jeg har jo efterhånden lært, at det er sådan jeg er/har det. Måske jeg skal til sørge for at have fri om madsgen efter en begivenhedsrig weekend.

Denne har også bare været ekstrem.. :(

Jeg havde en af de der dage i går, hvor det slog mig (igen!), at det her går ikke over! Det er sådan jeg er/har det.. Blev skide sur! :D

Nyd din hjemmedag, og forkæl dig selv groft! Du fortjener det.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En nat med kun 2-3 timers søvn. Jeg hader, at min krop og mit sind er så smadret efter en begivenhedsrig weekend. Jeg kunne ikke sove, fik kvalme, uro i benene. Kiggede på uret sidste gang omkring kl. 3. Vækkeuret ringede kl. 5.10..

Jeg er hjemme i dag. Jeg hader det - det hele :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger og :kram til de andre natte"ravne" og smerte ramte!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over kattehår, katte bræk og katte tis :prik de fælder som ind i H... Normalt men i den her varme er det EKSTREMT!!!!

Og så har den ældste af vores katte brugt måtten som kattebakke :gal (jeg ved det er ham for jeg har fanget ham i det en gang før) og så hemse jeg tørret bræk op IGEN IGEN IGEN fordi den unge ikke kan begrænse madindtaget og æder alt for hurtigt så det kommer op igen! i dag er kattenes fremtid i mit hjem godt nok truet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en af de der dage i går, hvor det slog mig (igen!), at det her går ikke over! Det er sådan jeg er/har det.. Blev skide sur! :D

Nyd din hjemmedag, og forkæl dig selv groft! Du fortjener det.. :kram2

Det er da bare utroligt at man nærmest glemmer det :o

Jeg har lavet noget så ligegyldigt som at spille Super Mario Galaxy i dag - perfekt! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 dage med 3-5 times usammenhængende søvn.. Og det kan ses!! Sov børn, sov!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 dage med 3-5 times usammenhængende søvn.. Og det kan ses!! Sov børn, sov!!

:kram

Håber at det snart bliver bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lit irriteret over jeg har været så meget alene med børnene i dag. Har både hentet og afleveret, sidder med Liv Det meste af aftenen fordi hun ikke lige vil lægge selv og nu øver manden med bandet og jeg er i gang med at putte Ronja. Jeg kan så hører at Liv også gerne snart vil have opmærksomhed igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da bare utroligt at man nærmest glemmer det :o

Jeg har lavet noget så ligegyldigt som at spille Super Mario Galaxy i dag - perfekt! :p

Vi kan jo ikke gå og svælge i det konstant, så ville vi da blive tossede! :lol (Mere end i forvejen mener jeg.. ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pis - hovedpine og kvalme og generel utilpashed!!! Dårlig kombi!!! Det er vist ikke graviditets gener - men god gammeldags sygdom :(

Pis føler ærlig talt lidt at jeg svigter mit team hvis jeg bliver hjemme, de er kun 3 - men kan da overhovedet ikke fungere på arbejde :( Årh men møj dilemma!!!

Panodil fungerer bare ikke på mig og det er det eneste jeg må tage (i hvert fald som findes i lejligheden).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pis - hovedpine og kvalme og generel utilpashed!!! Dårlig kombi!!! Det er vist ikke graviditets gener - men god gammeldags sygdom :(

Pis føler ærlig talt lidt at jeg svigter mit team hvis jeg bliver hjemme, de er kun 3 - men kan da overhovedet ikke fungere på arbejde :( Årh men møj dilemma!!!

Panodil fungerer bare ikke på mig og det er det eneste jeg må tage (i hvert fald som findes i lejligheden).

God bedring  :kiss Du har ikke valgt at have det sådan, så den dårlige samvittighed må ud til højre. Håber det hjælper at hvile

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring :kiss Du har ikke valgt at have det sådan, så den dårlige samvittighed må ud til højre. Håber det hjælper at hvile

Tak :kiss ringede mig syg og er nu indstaleret på sofaen med fjernbetjening, saftevand og en kat der spinner!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pis - hovedpine og kvalme og generel utilpashed!!! Dårlig kombi!!! Det er vist ikke graviditets gener - men god gammeldags sygdom :(

Pis føler ærlig talt lidt at jeg svigter mit team hvis jeg bliver hjemme, de er kun 3 - men kan da overhovedet ikke fungere på arbejde :( Årh men møj dilemma!!!

Panodil fungerer bare ikke på mig og det er det eneste jeg må tage (i hvert fald som findes i lejligheden).

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss ringede mig syg og er nu indstaleret på sofaen med fjernbetjening, saftevand og en kat der spinner!

 

Rigtig god plan!

Dejigt med lidt Maja tid.

 

Rigtig god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go bedring Maja! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss ringede mig syg og er nu indstaleret på sofaen med fjernbetjening, saftevand og en kat der spinner!

de katte skal vist også til at vise deres nytte  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg tumling som har overbrækket min seng, mig, sofaen og sig selv mm 4 gange nu  :(

 

1 dag i vug efter ferien, og så er hun syg!? Den vuggestue er bare ikke sund nej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg tumling som har overbrækket min seng, mig, sofaen og sig selv mm 4 gange nu :(

1 dag i vug efter ferien, og så er hun syg!? Den vuggestue er bare ikke sund nej.

Måske havde dp være bedre for hende - tænker bare mindre smitte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu med blod igen og en læge der ikke har telefon tid efter kl 12.30 :prik hvad gør jeg så???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu med blod igen og en læge der ikke har telefon tid efter kl 12.30 :prik hvad gør jeg så???

Har de ikke en akut telefon. Når jeg har brugt den en gang eller to er det sekretæren der tager den og de vurderer jo om de vil se dig som i alle andre situationer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.