tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Har ikke sover :( Liv bytter rundt på dag og nat, så i går sov hun det meste af dagen og i nat har hun været vågen. Vi kom først i seng omkring kl 1.30 fordi hun ikke ville give op tidligere. Hun vågnede så igen et par timer senere og var vågen 1,5 time. Nåede lige at sove lidt inden Ronja vågnede kl 5.50 :( nu er Ronja sendt i bh og jeg ville gerne sove men kan høre Liv nok snart vågner <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jern tabletter :gal har allerede mavebøvl :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking varme på kontoret. Jeg sejler rundt og har det elendigt pga. det.

+ Savner barn + mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg rækker en hånd ud, men bliver totalt ignoreret. Ikke engang en afvisning eller forklaring kommer der, men en direkte ignorering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg rækker en hånd ud, men bliver totalt ignoreret. Ikke engang en afvisning eller forklaring kommer der, men en direkte ignorering.

:kram det er SKIDE ubehageligt!!! Man føler sig som lusen på rotten under gulvbrædderne i sådan en situation!!! Men nu ved vi heldigvis bedre!!! Du er en skøn person og hvem end der ignorerede dig for hvad end det kan være har snydt sig selv godt og grundig!!! :kiss du VED vi holder af dig søde!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mormor :prik syntes hun er det strengeste og mest manipulerende væsen der ENDNU engang har formået at få min mors selvtillid banket langt ned under gulvbrædderne!!! OG Ødelagt min moster ferie!!!! Øv altså har SÅ ondt af min mor! Hun kan bare SLET ikke gøre sig fri af sin mors spind og jeg har virkelig ondt helt ind i hjertekuglen over det!

Min morfar er MEGET syg muligvis kræft - de får svar i dag - min mormors måde at bearbejde det er at ringe sine børn op på skift og skælde dem ud for ikke at være der (selvom min mor har været der 7 gange på 14 dage) og fortælle hvor skuffet hun er og st de bare ikke kan være dem selv bekendt! Nå ja og at min mor har et arbejde "det er da bare GODT for så har du jo noget at gå op i" (sagt med en stemme som en pisk) Og så kan man måske sagtens som udenforstående sige "det er hendes måde st håndtere sorgen på" men hvad så med min mor og hendes søskende? De sørger jo OGSÅ og nu får de så oven i købet skyldfølelse over at have et liv at passe, deres egne familier og min moster der bare TRÆNGER til at slippe det hele og stikke af i 14 dage overvejede seriøst at aflyse ferien! Det fik min mor heldigvis overtalt hende til ikke at gøre!

Og hvis det her så bare var en engangs forestilling - men nej det er hendes personlighed! Alle syntes min mormor er sådan en hyggelig dame - if they only knew!!!

Anders kalder hende en kælling - jeg modsiger det ikke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mormor :prik syntes hun er det strengeste og mest manipulerende væsen der ENDNU engang har formået at få min mors selvtillid banket langt ned under gulvbrædderne!!! OG Ødelagt min moster ferie!!!! Øv altså har SÅ ondt af min mor! Hun kan bare SLET ikke gøre sig fri af sin mors spind og jeg har virkelig ondt helt ind i hjertekuglen over det!

Min morfar er MEGET syg muligvis kræft - de får svar i dag - min mormors måde at bearbejde det er at ringe sine børn op på skift og skælde dem ud for ikke at være der (selvom min mor har været der 7 gange på 14 dage) og fortælle hvor skuffet hun er og st de bare ikke kan være dem selv bekendt! Nå ja og at min mor har et arbejde "det er da bare GODT for så har du jo noget at gå op i" (sagt med en stemme som en pisk) Og så kan man måske sagtens som udenforstående sige "det er hendes måde st håndtere sorgen på" men hvad så med min mor og hendes søskende? De sørger jo OGSÅ og nu får de så oven i købet skyldfølelse over at have et liv at passe, deres egne familier og min moster der bare TRÆNGER til at slippe det hele og stikke af i 14 dage overvejede seriøst at aflyse ferien! Det fik min mor heldigvis overtalt hende til ikke at gøre!

Og hvis det her så bare var en engangs forestilling - men nej det er hendes personlighed! Alle syntes min mormor er sådan en hyggelig dame - if they only knew!!!

Anders kalder hende en kælling - jeg modsiger det ikke!!!

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun lyder som min mor når hun kommer i det hjørne... Det er IKKE ok! :kram :kram

Fair nok at have noget at bearbejde, men der er måder man kan gøre det på, uden at få sine nærmeste til at føle sig som narhatte uden grund.

Præcis!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah, kan ikke sove og føler mig bare sur, stresset og ked af det :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu med mistanke om øjenbetændelse? Mit højre øje er i hvert fald helt mærkeligt og ømt og løber hele tiden i vand <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke sove, har fået ca en milliard myggestik mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu med mistanke om øjenbetændelse? Mit højre øje er i hvert fald helt mærkeligt og ømt og løber hele tiden i vand <_<

Jeg håber, at det ikke blev værre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sur og vågen tumling fra kl 5... Suk. Jeg kunne ligefrem mærke irritationen boble i maven. Nu møffer han dog rundt på stuegulvet og er stadig det kæreste i verden - meeeen for hulen, så sov dog istedet for det pjat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber, at det ikke blev værre...

Tak. Det er stadig ømt, men er umiddelbart ikke blevet værre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sur og vågen tumling fra kl 5... Suk. Jeg kunne ligefrem mærke irritationen boble i maven. Nu møffer han dog rundt på stuegulvet og er stadig det kæreste i verden - meeeen for hulen, så sov dog istedet for det pjat...

Puuuuha, det var også groft tidligt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram det er SKIDE ubehageligt!!! Man føler sig som lusen på rotten under gulvbrædderne i sådan en situation!!! Men nu ved vi heldigvis bedre!!! Du er en skøn person og hvem end der ignorerede dig for hvad end det kan være har snydt sig selv godt og grundig!!! :kiss du VED vi holder af dig søde!!!!

Hvor er du sød :kiss tak!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt.

Caroline var SÅ ked af det da jeg afleverede hende. Det skærer i hjertet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for at vores Mac ikke vil fange trådløs net? Og så lige i dag hvor jeg forbereder mig til jobsamtale senere. Sq da ikke optimalt at bruge mobilen (som gerne vil gange vores trådløse net!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt.

Caroline var SÅ ked af det da jeg afleverede hende. Det skærer i hjertet.

Det gør så ondt. Stort kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt.

Caroline var SÅ ked af det da jeg afleverede hende. Det skærer i hjertet.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bedste veninde flytter måske til Fredericia.. Det er fandme langt væk :( :huug  :bye  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min morfar HAR kræft! :boo ikke den måde han skulle herfra på - men det bliver det :boo

Vi venter bare på svar på hvilken form det er. Men han kommer under ingen omstændigheder til at overleve det så vidt jeg har forstået på min mor. Det er mere et spørgsmål om tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bedste veninde flytter måske til Fredericia.. Det er fandme langt væk :( :huug :bye :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bedste veninde flytter måske til Fredericia.. Det er fandme langt væk :( :huug :bye :boo

Jeg ved godt det ikke er det samme når man bor lige rundt om hjørnet, men man kan heldigvis sagtens bevare de rigtig gode venskaber også med langt imellem.

Men det er en tilvænning, mine veninder havde ihvertfald en overgangs periode som ikke var helt nem da vi flyttede 1000 km væk, men vi har fundet andre gode måder at ses på og prioritere alle hinanden når vi har mulighed.

Men jeg ved godt det ikke er nemt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min morfar HAR kræft! :boo ikke den måde han skulle herfra på - men det bliver det :boo

Vi venter bare på svar på hvilken form det er. Men han kommer under ingen omstændigheder til at overleve det så vidt jeg har forstået på min mor. Det er mere et spørgsmål om tid!

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.