tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg er bare heller ikke klar til at starte på arbejde igen på mandag :( Jeg glæder mig slet ikke :( Men mon ikke det bliver fint når jeg først kommer afsted...

Jo det tror jeg heldigvis :) rytmen skal lige indlæres igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige pludselig fået det møg skidt. Kvalme, sure opstød, ondt i hovedet og halsen :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige pludselig fået det møg skidt. Kvalme, sure opstød, ondt i hovedet og halsen :-(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige pludselig fået det møg skidt. Kvalme, sure opstød, ondt i hovedet og halsen :-(

Gravid? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil brokke mig over mig selv.

Jeg lærer aldrig at min mor og stedfar bare slet ikke er egnet til at passe Ida. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil brokke mig over mig selv.

Jeg lærer aldrig at min mor og stedfar bare slet ikke er egnet til at passe Ida. :unsure

:kram Håber det går alligevel, og I får en dejlig søndag! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bvadr... Tror der er nogen, der er ved at lave fondue et sted... Der er i hvert fald en led lugt af varm olie, der sniger sig ind fra vores altandør :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min skod iPhone. Havde en iPhone 4's tidligere - også kun med 8 GB som denne! Den kunne fint rumme sindssygt mange billeder + relativt mange apps(er ikke stor forbruger!) men på min iPhone 5c kan jeg maks have 200 billeder.... Det er ret træls. Jeg er i tvivl om jeg burde købe mere plads på iCloud, om det vil hjælpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så pokkers ondt i ryggen :( føler nærmest ikke jeg kan bevæge benene, har kvalme og ondt i hovedet, jeg tror pga smerter og er dødtræt nu :(

Det gør ondt at sidde, ligge og stå/gå og jeg gruer for natten. Jeg har taget smertestillende som kun hjalp lidt, men må hellere tage igen til natten og håbe det hjælper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bestemt ikke fan af vækkeuret og slet ikke efter 2-3 timers søvn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader de der nætter lige efter en ferie hvor man vågner 200 gange og drømmer at man sover over sig!!!

Jeg skal ikke engang åbne så HVIS jeg skulle sove over mig så ville der være 3 andre på arbejde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader de 25 myggestik jeg har fået på mine ben og fødder her i weekenden....de klør og har holdt mig vågen den halve nat og nu står den altså på arbejde efter 3 ugers ferie...og med strømper og lukkede sko...argh det blir træls idag.....:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En nat med kun 2-3 timers søvn. Jeg hader, at min krop og mit sind er så smadret efter en begivenhedsrig weekend. Jeg kunne ikke sove, fik kvalme, uro i benene. Kiggede på uret sidste gang omkring kl. 3. Vækkeuret ringede kl. 5.10..

Jeg er hjemme i dag. Jeg hader det - det hele :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En nat med kun 2-3 timers søvn. Jeg hader, at min krop og mit sind er så smadret efter en begivenhedsrig weekend. Jeg kunne ikke sove, fik kvalme, uro i benene. Kiggede på uret sidste gang omkring kl. 3. Vækkeuret ringede kl. 5.10..

Jeg er hjemme i dag. Jeg hader det - det hele :(

:kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader de 25 myggestik jeg har fået på mine ben og fødder her i weekenden....de klør og har holdt mig vågen den halve nat og nu står den altså på arbejde efter 3 ugers ferie...og med strømper og lukkede sko...argh det blir træls idag.....:-/

:kram håber alligevel dagen går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader de der nætter lige efter en ferie hvor man vågner 200 gange og drømmer at man sover over sig!!!

Jeg skal ikke engang åbne så HVIS jeg skulle sove over mig så ville der være 3 andre på arbejde!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bestemt ikke fan af vækkeuret og slet ikke efter 2-3 timers søvn :(

:kram det er dælme også sejt.. Håber du klarer dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En nat med kun 2-3 timers søvn. Jeg hader, at min krop og mit sind er så smadret efter en begivenhedsrig weekend. Jeg kunne ikke sove, fik kvalme, uro i benene. Kiggede på uret sidste gang omkring kl. 3. Vækkeuret ringede kl. 5.10..

Jeg er hjemme i dag. Jeg hader det - det hele :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så pokkers ondt i ryggen :( føler nærmest ikke jeg kan bevæge benene, har kvalme og ondt i hovedet, jeg tror pga smerter og er dødtræt nu :(

Det gør ondt at sidde, ligge og stå/gå og jeg gruer for natten. Jeg har taget smertestillende som kun hjalp lidt, men må hellere tage igen til natten og håbe det hjælper.

Man kan sagtens få kvalme og hovedpine af smerter.. Jeg vil foreslå dig at dække dig ind med smertestillende hele dagen, så du ikke svinger så meget i smerteniveau.

Har du været ved lægen?

Og så rigtig god bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bestemt ikke fan af vækkeuret og slet ikke efter 2-3 timers søvn :(

:kram

også til Majs.

Der er godt nok mange det har haft en dårlig nat :huh :(

Tilslutter mig koret, men det er kvalme, opkast osv. Der har holdt mig vågen- og stadig gør <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram, Nica og ØB :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan sagtens få kvalme og hovedpine af smerter.. Jeg vil foreslå dig at dække dig ind med smertestillende hele dagen, så du ikke svinger så meget i smerteniveau.

Har du været ved lægen?

Og så rigtig god bedring :kram

Jeg har ikke været til lægen i denne omgang. Det stammer fra min sidste graviditet, hvor jeg var til lægen. De ved dog ikke hvad det er.

Min mand presser mig til lægen, da jeg har ondt ret ofte efterhånden og jeg er ved at være klar.

Natten har dog været ok og jeg har det bedre idag end igår. Men jeg har tænkt på at holde mig smerte dækket hele dagen idag.

Så det kan godt være jeg skal følge dit råd. Tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været til lægen i denne omgang. Det stammer fra min sidste graviditet, hvor jeg var til lægen. De ved dog ikke hvad det er.

Min mand presser mig til lægen, da jeg har ondt ret ofte efterhånden og jeg er ved at være klar.

Natten har dog været ok og jeg har det bedre idag end igår. Men jeg har tænkt på at holde mig smerte dækket hele dagen idag.

Så det kan godt være jeg skal følge dit råd. Tak.

Det er selvfølgelig vigtigt at være klar til at tage til lægen..

Men at have ondt, er rædselsfuldt.. Dejligt at du har fået sovet lidt, for det hjælper lidt på det hele. Så er det lettere at rumme smerterne..

Pas godt på dig selv.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er selvfølgelig vigtigt at være klar til at tage til lægen..

Men at have ondt, er rædselsfuldt.. Dejligt at du har fået sovet lidt, for det hjælper lidt på det hele. Så er det lettere at rumme smerterne..

Pas godt på dig selv.. :kram

Tak.

Jeg har nu taget smertestillende og vil holde mig smerte dækket resten af dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En nat med kun 2-3 timers søvn. Jeg hader, at min krop og mit sind er så smadret efter en begivenhedsrig weekend. Jeg kunne ikke sove, fik kvalme, uro i benene. Kiggede på uret sidste gang omkring kl. 3. Vækkeuret ringede kl. 5.10..

Jeg er hjemme i dag. Jeg hader det - det hele :(

Kender det så meget, og sender 1.000 virtuelle kram! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.