tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At mit "system" (det indre) reagerer SÅ voldsomt på krigen hvor så mange børn mister livet, eller sygehusene som "opbevarer" nyfødte fordi forældrene er fordrevet fra deres hjem og by.

Sikke et liv de lever i.. Så forfærdeligt..

Årh ja! Så dem putte to små "Mie størrelse" børn i en grav igår!!! Jeg var FÆRDIG!!!

Det er ONDSKAB i sin reneste form at bruge børns liv på den måde!!!

BTW så besluttede jeg slet ikke at ville se nyheder i dag af samme årsag! Jeg kan slet ikke rumme det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Feber til Theodor og dårlig mave til mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er dårlig webshop stil at sælge flere varer end man har og så oven i købet trække for meget for nogle af varerene...

Jeg har så sendt en e-mail til kundeservice, og får besked om at de vil svare senest om 14 dagen, jamen mange tak, siger jeg bare... :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte hveps, som har stykket min smukke prinsesse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte møg gravpander! Nøj hvor de klør og er overalt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte møg gravpander! Nøj hvor de klør og er overalt!

Gravpander...?  :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myggestik <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sveder… Og jeg får dårlige nerver af lillemanden der rejser sig op overalt lige nu.. Og han kan altså ikke holde balancen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gravpander...? :huh

Jeg tror det skulle stå gnavpander - det er Westjysk slang for tordenfluer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det skulle stå gnavpander - det er Westjysk slang for tordenfluer :D

:lol ok det gir jo en lille smule mening så...

 

... der er ski ikke nok jyde i mig tror jeg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol ok det gir jo en lille smule mening så...

... der er ski ikke nok jyde i mig tror jeg...

Er du ikke også østjyde? :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gravpander...? :huh

He he ups gnavpander sku der stå skide stavekontrol....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det skulle stå gnavpander - det er Westjysk slang for tordenfluer :D

Ja lige præcis! Men den skide stavekontrol ændrede det åbenbart... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glasset i mine briller er flækket :( aner ikke hvordan det er sket for i morges da jeg tog dem af var de hele nu er de ødelagt :(

Jeg er jo overhovedet ikke afhængig af dem om natten når jeg skal give Liv mad og jeg har -6,5 på begge øjne <_< f*ck :@ :@

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har mega meget kvalme :( Det hele sejler bare rundt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du ikke også østjyde? :P

Joooo jeg har gået i skole nær Viborg og boet i Århus siden jeg var 19. Men mine forældre er sjællændere (som har boet i midtjylland i 30+ år :D ), det tæller altså i den "forkerte" retning mht jysk sprog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glasset i mine briller er flækket :( aner ikke hvordan det er sket for i morges da jeg tog dem af var de hele nu er de ødelagt :(

Jeg er jo overhovedet ikke afhængig af dem om natten når jeg skal give Liv mad og jeg har -6,5 på begge øjne <_< f*ck :@ :@

Få en laser operation  :whistling det koster gratis med syn som dit, jeg havde det samme og det er bare den bedste ting jeg har gjort for mig selv at få operationen. Jeg står op hver morgen (eller nat...) og kan se! Hvor jeg før havde ca -6,5.

 

Men rigtig surt med brillerne her og nu, øv!  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har mega meget kvalme :( Det hele sejler bare rundt :(

God bedring søde  :kiss får du nok søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Få en laser operation :whistling det koster gratis med syn som dit, jeg havde det samme og det er bare den bedste ting jeg har gjort for mig selv at få operationen. Jeg står op hver morgen (eller nat...) og kan se! Hvor jeg før havde ca -6,5.

Men rigtig surt med brillerne her og nu, øv! :kram2

Ja det fandt jeg ud af da jeg var gravid med Ronja og man kan ikke få det lavet mens man er gravid eller ammer. Jeg fik det så ikke lige gjort mellem graviditeterne ;) men planen er det skal gøres når det kan og jeg er færdig med at amme :)

Er det egentlig bare en øjenlæge jeg skal have fat i? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih er lidt irriteret på mig selv lige nu, er vågnet super tidligt og alle sover, men i stedet for at smutte tilbage i seng og hyggesove lidt længere sku jeg liiiiiige.... så nu er jeg jo bare piv vågen  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det fandt jeg ud af da jeg var gravid med Ronja og man kan ikke få det lavet mens man er gravid eller ammer. Jeg fik det så ikke lige gjort mellem graviditeterne ;) men planen er det skal gøres når det kan og jeg er færdig med at amme :)

Er det egentlig bare en øjenlæge jeg skal have fat i? :unsure

Nå ja det er rigtigt. Jeg fik at vide jeg ikke måtte blive gravid de første 8 uger efter. Meeen det blev jeg altså  :whistling det gik også fint.

 

Du skal til en øjenlæge og ha en henvisning. Du kan selv kontakte en øjenlæge, jeg kan anbefale at forsøge forskellige steder i landet hvis der er lang ventetid. I Århus er der fx over 2 års ventetid til øjenlæge (det er jo helt vanvittigt) mens jeg kom til i Viborg på 2 mdr. Øjenlægen laver henvisningen og normalt skal du tjekkes ved samme efter operationen, men jeg fik nu mine tjek på sygehuset fordi jeg deltog i et forsøg. Jeg fik lavet min operation på Århus Kommunehospital og  har intet negativt at sige om stedet. Forundersøgelserne var lidt omstændige, men ikke noget særligt slemt, og selve operationen var hurtig og uden ventetid, bagefter skal man være lidt forsigtig med øjnene, men jeg havde næsten normalt syn fra næste dag og perfekt syn til første kontrol. Jeg mener der gik ca 5 mdr fra henvisningen var lavet til operationen. 

 

Pøj pøj med det  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nat!

Manden vækkede mig ved at ringe kl. 1.15 fordi han havde glemt at tage nøgle med!

M. Har sovet så urolig og været ked af det mange gange.

Da manden landede i sengen begyndte han at småsnorke!

Teenageren havde indtaget sofaen i stuen, fordi der var for varm på hendes værelse til at sove der- hun snakker så i søvne, fandt jeg ud af (stuen er klods op ad vores soveværelse).

Ingen søvn til mig fra kl. 1.15-4.30, og er så vågen igen nu med kvalme, hovedpine og køresyge!

Det bliver en dejlig dag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja det er rigtigt. Jeg fik at vide jeg ikke måtte blive gravid de første 8 uger efter. Meeen det blev jeg altså :whistling det gik også fint.

Du skal til en øjenlæge og ha en henvisning. Du kan selv kontakte en øjenlæge, jeg kan anbefale at forsøge forskellige steder i landet hvis der er lang ventetid. I Århus er der fx over 2 års ventetid til øjenlæge (det er jo helt vanvittigt) mens jeg kom til i Viborg på 2 mdr. Øjenlægen laver henvisningen og normalt skal du tjekkes ved samme efter operationen, men jeg fik nu mine tjek på sygehuset fordi jeg deltog i et forsøg. Jeg fik lavet min operation på Århus Kommunehospital og har intet negativt at sige om stedet. Forundersøgelserne var lidt omstændige, men ikke noget særligt slemt, og selve operationen var hurtig og uden ventetid, bagefter skal man være lidt forsigtig med øjnene, men jeg havde næsten normalt syn fra næste dag og perfekt syn til første kontrol. Jeg mener der gik ca 5 mdr fra henvisningen var lavet til operationen.

Pøj pøj med det :goodluck

Tak for svar :) lyder til jeg skal starte i god tid så og også have manden i gang snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nat!

Manden vækkede mig ved at ringe kl. 1.15 fordi han havde glemt at tage nøgle med!

M. Har sovet så urolig og været ked af det mange gange.

Da manden landede i sengen begyndte han at småsnorke!

Teenageren havde indtaget sofaen i stuen, fordi der var for varm på hendes værelse til at sove der- hun snakker så i søvne, fandt jeg ud af (stuen er klods op ad vores soveværelse).

Ingen søvn til mig fra kl. 1.15-4.30, og er så vågen igen nu med kvalme, hovedpine og køresyge!

Det bliver en dejlig dag!!

:kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Få en laser operation :whistling det koster gratis med syn som dit, jeg havde det samme og det er bare den bedste ting jeg har gjort for mig selv at få operationen. Jeg står op hver morgen (eller nat...) og kan se! Hvor jeg før havde ca -6,5.

Men rigtig surt med brillerne her og nu, øv! :kram2

Hvad skal ens styrke være på for at få den gratis?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.