tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Haha, kender det! Og det giver ingen mening, har en masse ens trusser (de er billige i H&M! ;)), og nogle af dem kravler, andre ikke.. Jeg forstår det ikke!!! :prik :lol

:lol kan kun sige :ditto bortset fra at mine er fra change :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Diamanten.. Sådan har jeg det.. Efter 2 års ledighed :( det er SÅ forfærdelig en følelse!!

 

Det er skrækkeligt. Men nu virker mine 5 måneder som ingenting ved siden af 2 år- I FEEL your pain.

Det er så nedern og desillusionerende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg brugte flere timer i går på at lave en flot kage til sommerfest i børnehaven og nu er fondanten ved at smelte :( Håber den overlever til den skal serveres kl. 15 :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg brugte flere timer i går på at lave en flot kage til sommerfest i børnehaven og nu er fondanten ved at smelte :( Håber den overlever til den skal serveres kl. 15 :unsure

Overlevede den? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overlevede den? :kram2

Ja nogenlunde heldigvis ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bestille en gennemstegt bøf, få den rød, sende den tilbage og få den marginalt mindre rød :prik Kompensationsforslaget var at sende den ud igen eller få en ny - ellers tak, mand og barn er næsten færdige, så hej-hej <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bestille en gennemstegt bøf, få den rød, sende den tilbage og få den marginalt mindre rød :prik Kompensationsforslaget var at sende den ud igen eller få en ny - ellers tak, mand og barn er næsten færdige, så hej-hej <_<

Nøj hvor irriterende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putte-helvede.... Og Benjamin kan altid få hende til at sove på et minut.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom Camille ikke græder og kalder, er jeg ked af hun ikke bare vil falde i søvn :( Det er hårdt at hun bare holder sig vågen altså :(

 

Hun er stadigvæk vågen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i vores store dobbelseng og savner min kæreste helt vildt! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghhhh!!!! Ej men jeg bliver idiot!

Vi er taget til Fyn hvor vi skal overnatte til i morgen - nok århundredets fejl! William faldt i søvn 22:30 og vågnede igen 23:00 og var dybt ulykkelig.

Og jeg er først på vej i seng nu. Jeg kan SLET IKKE magte at jeg kommer til at være (endnu mere) mega træt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille smule irriterende, at jeg altid får alle mulige ideer til hvad man kan skrive i jobansøgninger, når jeg er på vej i seng! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille smule irriterende, at jeg altid får alle mulige ideer til hvad man kan skrive i jobansøgninger, når jeg er på vej i seng! :prik

 

En blok og en kuglepen med ind i sengen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En blok og en kuglepen med ind i sengen :kram2

Jeg skriver lange noter på mobilen :D Men det er ikke optimalt, jeg skriver ikke hurtigt nok på mobilen, og så er tanken halvt væk inden den er skrevet ned. Der kan jeg bedre følge med på et computertastatur. Oh Well, måske er det slet ikke gode ideer alligevel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ligger vågen her kl. 2.30

Faldt i søvn kl. 19 i går :o Theo faldt i søvn allerede kl. 18. Det er altså hårdt at være til sommerfest i børnehaven ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At stå op kl 6 på en lørdag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snottet igen :(

Og at jeg vågner kl 6, selvom D har Noah her til morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sovet elendigt 3 nætter i streg. Men i nat var nu værst. Brugte en time på at falde i søvn selvom jeg var rigtig træt. Bliver vækket efter to timer da manden skal i seng og vinduet skal lukkes, ligger så vågen en time igen for at falde i søvn, sover to timer og bliver igen vækket af manden der nu synes vinduet skal åbnes - har nu været vågen i halvanden time og kan lige så godt stå op. Det er værste er om to en halv time skal vi afsted til bryllup hvor vi har to en halv times transport ned. Jeg har mega ondt i hele kroppen og kan slet ikke overskue så lang en biltur og bryllup hele dagen, og aftenen med når jeg allerede nu er smadret.

Også er jeg bare skide sur over han konstant vækker mig og det nytter jo ikke at være det, for kan jo regne ud han har sovet ad h til også. Havde ellers glædet mig sådan til bryllup

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sovet elendigt 3 nætter i streg. Men i nat var nu værst. Brugte en time på at falde i søvn selvom jeg var rigtig træt. Bliver vækket efter to timer da manden skal i seng og vinduet skal lukkes, ligger så vågen en time igen for at falde i søvn, sover to timer og bliver igen vækket af manden der nu synes vinduet skal åbnes - har nu været vågen i halvanden time og kan lige så godt stå op. Det er værste er om to en halv time skal vi afsted til bryllup hvor vi har to en halv times transport ned. Jeg har mega ondt i hele kroppen og kan slet ikke overskue så lang en biltur og bryllup hele dagen, og aftenen med når jeg allerede nu er smadret.

Også er jeg bare skide sur over han konstant vækker mig og det nytter jo ikke at være det, for kan jo regne ud han har sovet ad h til også. Havde ellers glædet mig sådan til bryllup

:kram kan du ikke tage evn pude med i bilen? Og så prøve at sove undervejs og så bare redde hår og makeup når i kommer frem.

Håber at det bliver en god dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have sat hår hjemmefra min søster har nemlig overnattet herude for at sætte det på mig - ellers var jeg for længst gået ind på gæsteværelset. Og make up har jeg jo fin tid til nu. Tror jeg laver noget god morgenmad og napper en kop kaffe også på med smilet i stedet for. Vi skal heldigvis overnatte på feststedet så måske jeg kan få hvilet en halv time efter kirken mens brudeparret får taget billeder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snot snot og atter snot.... Har brugt en hel toiletrulle + det løse siden i går kl. 20.

Det er 4 dag med snot og jeg gider ikke mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er virkelig et kvaj!

I går skulle jeg lede hele huset og biler igennem efter en mercer nøgle!

I dag er det pungen han har smidt væk.

I Sverige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal flytte i morgen. 1.salen er malet færdig, så den er brugbar, men ellers er INGENTING klar :( Planen med håndværkerne var, at køkkenet skulle være næsten færdigt og malerarbejdet i stueetagen skulle være helt færdigt eller mangle karme og paneler m.m. .... men da vi kom ud i huset i dag, kunne vi konstatere, at stueetagen ikke er brugbar den næste uge. Maleren havde nået mindre end forventet, og så havde han kun malet med hvid, selvom jeg i flere omgange har mindet om, at jeg skal have en farve på væggene (og har givet farvekode)...ARGH, SUK :( Pænt stressende at sidste uge inden ferien skal afsluttes sådan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

læsser lige lidt af..

Min morfoar har KOL, og blev indlagt siste weekend pga en svær lungebtændelse, da han kommer på sygehuset kommer han direkte i respirator, og i 1 1/2 døgn ved vi ikke hvilken vej det vil gå.

Han bliver vækket søndag aften, uden problemer, den sidste uge har han så fortsat været indlagt.

Igår fik jeg så afvide at han nægter at tage noget som helst medicin, og hans tilstand forværres jo heraf.

Jeg kan slet ikke forholde mig til det, og jeg bliver total egoistisk, for hvordan kan man vælge ikke at tage sin medicin. Jeg er så ked af at han bevidst vælger, at det skal gå den forkerte vej. Min dejlige, fantastiske, beskyttede morfor, kan da ikke bare vælge at dø.

min hjerne kan simpelthen ikke forstå det, og jeg bliver så indebrændt, har virkelig lyst til at ryske ham, og råbe af ham, men det er jo ikke vejen frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih! Keder mig og kender ingen jeg kan lave noget med. T':(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.