MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Stikpiller. Det er så hurtigt overstået og så virker de stort set med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger flydende, men kun fordi drengene gerne vil have det ;)

Ellers tror jeg det ville blive stikpiller, det er hurtigt overstået....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flydende, kan simpelthen ikke få mig selv til at putte noget op i numsen på mine børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :)

Vi har også brugt stikpiller primært men det har været noget tid siden sidst. Nu hun er så stor synes jeg faktisk det er temmelig grænseoverskridende at skulle give hende det. Men nu hun ikke er fan af det flydende kan det være udvejen igen.

I nat faldt hun heldigvis i søvn selv og stoppede med at klynke efter lidt tid Og i morges var der intet. Jeg skal alligevel ringe til lægen om lidt ang Liv og så spørger jeg om de lige vil se Ronja samtidig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa gik næsten alle 2 km hjem fra børnehave sammen med Leonora, far og mor :glad Seje pige der for ikke så længe siden ikke "kunne" gå ret mange meter uden at sige hun fik ondt i benene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa gik næsten alle 2 km hjem fra børnehave sammen med Leonora, far og mor :glad Seje pige der for ikke så længe siden ikke "kunne" gå ret mange meter uden at sige hun fik ondt i benene.

Seje og dygtige Filippa :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det vores tur til sygt barn. Erica blev ringet hjem fra BH i dag med 39,5 i feber.

Hun har sovet lidt, set Frost og sover nu igen. Heldigvis har manden fri i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa gik næsten alle 2 km hjem fra børnehave sammen med Leonora, far og mor :glad Seje pige der for ikke så længe siden ikke "kunne" gå ret mange meter uden at sige hun fik ondt i benene.

 

Sejt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan få noget smertestillende som man skal sutte på. Kan ikke huske hvad de hedder, de skulle smage af jordbær.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan få noget smertestillende som man skal sutte på. Kan ikke huske hvad de hedder, de skulle smage af jordbær.

Det kan godt være det bare er mig men jeg er dyb modstander af, at sådanne sager kan ligne slik. Også selv om det er sukkersødt ;) der var også en gang nogle vitaminpiller der havde form som en vingummi bamse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være det bare er mig men jeg er dyb modstander af, at sådanne sager kan ligne slik. Også selv om det er sukkersødt ;) der var også en gang nogle vitaminpiller der havde form som en vingummi bamse.

Det lyder også forkert i mine ører.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være det bare er mig men jeg er dyb modstander af, at sådanne sager kan ligne slik. Også selv om det er sukkersødt ;) der var også en gang nogle vitaminpiller der havde form som en vingummi bamse.

Man kan stadig få de "vingummi" vitaminer.... Mine drenge fik dem i lang tid, og egentlig kan jeg ikke se det vilde forkert i dem.... Nu får de sådan nogle standard "tyggepastiller" som jo også smager mest af slik....

Jeg tror ikke jeg ødelægger dem ved det, og de skal nok nå at lære at vingummier og pastiller uden vitaminer tilsat ikke er sunde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også prøvet "vitamin bamserne" til Lise (man kan stadig få dem). Hun elsker dem, men har ikke tigget om vingummi bamser af den grund. Og hun ved godt der er forskel. Det ene kalder vi vitaminbamser og det andet vingummibamser.

Nu køber jeg tygge pastiller til hende, fordi det er dem de har på vores apotek. Men de smager jo af jordbær osv, så for mig er det det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, natten fra helvede... :boo :zzz

Lise kastede op i nat nede i hendes seng, på puden, madrassen, dynen, sengeranden og en af hendes bamser. Og så fik hun bræk ud over nattøjet og i sit hår, så vi var nødt til at komme hende i bad midt om natten. Og jeg var bare selv ved at brække mig af lugten, da jeg forsøgte at få brækket af sengetøjet og ned i toilettet :puke

Oven i det så sov Simon ikke ret meget, da han er snottet og kæmper med at trække vejret gennem næsen om natten. Så han græd og var urolig det meste af natten <_< Sådan har det været de sidste par nætter med Simon, så jeg var i forvejen i søvnunderskud :(

Da jeg så var oppe med Lise i børnehaven til morgen, faldt Simon i søvn i barnevognen på vejen (hun var ikke syg, men kastede op pga noget hun havde spist ved aftensmaden og havde det fint til morgen). Så jeg troede lige at jeg så kunne sove, når jeg kom hjem igen, men Simon vågnede selvfølgelig i det samme vi kom hjem :gal

Så nu sidder jeg her med hovedpine og kan næsten ikke holde mine øjne åbne, med en baby ved siden af mig, der græder fordi jeg bare ikke orker at gå rundt med ham og trøste. SHIT mand, hvor jeg ikke gider mere! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, natten fra helvede... :boo :zzz

Lise kastede op i nat nede i hendes seng, på puden, madrassen, dynen, sengeranden og en af hendes bamser. Og så fik hun bræk ud over nattøjet og i sit hår, så vi var nødt til at komme hende i bad midt om natten. Og jeg var bare selv ved at brække mig af lugten, da jeg forsøgte at få brækket af sengetøjet og ned i toilettet :puke

Oven i det så sov Simon ikke ret meget, da han er snottet og kæmper med at trække vejret gennem næsen om natten. Så han græd og var urolig det meste af natten <_< Sådan har det været de sidste par nætter med Simon, så jeg var i forvejen i søvnunderskud :(

Da jeg så var oppe med Lise i børnehaven til morgen, faldt Simon i søvn i barnevognen på vejen (hun var ikke syg, men kastede op pga noget hun havde spist ved aftensmaden og havde det fint til morgen). Så jeg troede lige at jeg så kunne sove, når jeg kom hjem igen, men Simon vågnede selvfølgelig i det samme vi kom hjem :gal

Så nu sidder jeg her med hovedpine og kan næsten ikke holde mine øjne åbne, med en baby ved siden af mig, der græder fordi jeg bare ikke orker at gå rundt med ham og trøste. SHIT mand, hvor jeg ikke gider mere! :boo

:kram2 :kram2 :kram2

Der var jeg i går med Liv og det er bare mega hårdt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Der var jeg i går med Liv og det er bare mega hårdt :kram2

Tak for kram! :kram Det ER virkelig mega hårdt, men vi skal jo nok overleve og så vil vi sikkert glemme igen, hvor slemt det nu var dengang de var små :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stegt 142 små frikadeller i dag. De ligger nu trygt i fryseren til når børnehaven kommer på besøg. Tænk at min lille dreng bliver 4 år om 18 dage!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stegt 142 små frikadeller i dag. De ligger nu trygt i fryseren til når børnehaven kommer på besøg. Tænk at min lille dreng bliver 4 år om 18 dage!!!

:respekt

Og ja, tiden går! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stegt 142 små frikadeller i dag. De ligger nu trygt i fryseren til når børnehaven kommer på besøg. Tænk at min lille dreng bliver 4 år om 18 dage!!!

 

Det var godt nok en sjat :o :super Sejt gået midt i alt det med Asger også.

 

Store dreng :loveshower Tænk, at Filippa også bliver 4 år næste gang :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stegt 142 små frikadeller i dag. De ligger nu trygt i fryseren til når børnehaven kommer på besøg. Tænk at min lille dreng bliver 4 år om 18 dage!!!

Hvor er du sej! :D :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare meget nemmere at få lavet sådan noget mens Jan er hjemme og man er sikker på at have begge hænder fri i hele processen.

Så kan rabarber stuen bare komme an den 27. Tænker at serverer dem med snack peber, gulerod Og agurk alt skåret i stænger og evt. hjemmelavet havrekiks og melon til dessert :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ja hvor er det vildt hvor hurtigt tiden går. De bliver alt for hurtigt store.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så hyggelig at Filippa i disse dage hellere vil se på og hjælpe i køkkenet end se tegnefilm :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har også selv lavet aftensmad i dag. Ikke nogen raket videnskab. Han har varmet tomatsuppe med pasta (som var kogt tidligere på dagen) og kødboller :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige høre jeres mening her:

Filippa klager ofte over ondt i maven - de sidste dage flere gange om dagen. Jeg synes det er virkelig svært at vurdere, hvad vi skal gøre. Hvis hun har ondt, vil jeg jo gerne anerkende det og gøre noget, hvis ikke skal hun jo lære ikke at sige det. Hun er som hun plejer, leger og sover som normalt. Madindtaget er også normalt: nogle måltider spiser hun godt, andre kun få bidder. Når vi spørger hende hvor, peger hun på maven, men hun reagerer ikke når vi trykker. Vi har også spurgt om det er fordi hun ikke kan lide maden og så svarer hun også ja.

Hvad ville I gøre? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.