MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Tak Mette og Britta :D

Jep gipsen et kommet af og hun fik den med hjem i en pose :D

Det gik rigtig fint men hun skal lige i gang med at bruge armen igen. Hun har ikke rigtig brugt den endnu men kan se det kommer stille og roligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag bliver Gry 3 år det er bare gået alt for stærkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag bliver Gry 3 år det er bare gået alt for stærkt

Tillykke med Gry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag bliver Gry 3 år det er bare gået alt for stærkt

Tillykke med hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag bliver Gry 3 år det er bare gået alt for stærkt

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

I dag bliver Gry 3 år det er bare gået alt for stærkt

Tillykke med fødselsdagen Gry! :loveshower

I næste weekend følger Lise ;) Det er godt nok vildt, jeg synes stadig hun er lille bitte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag bliver Gry 3 år det er bare gået alt for stærkt

Tillykke til og med Gry :hurra :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag bliver Gry 3 år det er bare gået alt for stærkt

Tillykke :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Gry :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh.... Vi sidder og ser Frost, og til scenen hvor forældrene dør, kommer Marlon med følgende kommentar "nu dør deres mor og far, det er altså ikke godt, se hvor kede af det de er! I dør da aldrig vel mor?"

Øhm.... Hvad siger man så lige?? Svarede pr refleks "nej da"..... :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh.... Vi sidder og ser Frost, og til scenen hvor forældrene dør, kommer Marlon med følgende kommentar "nu dør deres mor og far, det er altså ikke godt, se hvor kede af det de er! I dør da aldrig vel mor?"

Øhm.... Hvad siger man så lige?? Svarede pr refleks "nej da"..... :o

:kram Jeg ved sørme heller ikke lige, hvad man skal svare. Umiddelbart bud ville være "Vi dør alle sammen en dag, men først om laaaaaaaaaaang tid". Men jeg ved ikke, om det er bedre :unsure Jeg tænker, det er ok, du har sagt nej i hvert fald. Forhåbentligt og formodentlig dør I først, når I er tudsegamle og på sådan noget "sover ind måde" og det er jo nok ikke "den slags død" Marlon spørger til. + når den tid kommer, er han forhåbentlig så voksen at han tilgiver dig "løgnen" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle tillykkene til min skønne troldeunge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag bliver Gry 3 år det er bare gået alt for stærkt

Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh.... Vi sidder og ser Frost, og til scenen hvor forældrene dør, kommer Marlon med følgende kommentar "nu dør deres mor og far, det er altså ikke godt, se hvor kede af det de er! I dør da aldrig vel mor?"

Øhm.... Hvad siger man så lige?? Svarede pr refleks "nej da"..... :o

Jeg tror jeg havde gjort det samme, tænker at de nok tids nok skal finde ud af vi alle skal dø en dag. Det behøver de ikke bekymre sig om endnu. Hvis det (gud forbyde det) skulle ske allerede nu, er der alligevel intet der kan forberede dem på noget sådant.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i zoo i sidste uge og der spurgte Ronja ind til den lille elefantunge ikke er der mere. Jeg prøvede med at den ikke kom tilbage fordi den var syg. Den godtog Ronja ikke og blev ved med at sige den ville bare være der næste gang. Til sidst måtte jeg sige til hende at den var død og oppe i himlen så den kom ikke tilbage. Da vi kom til flodhestene kunne jeg så fortælle at den lille flodhest legede med den lille elefant i himmelen. Jeg havde ikke lige regnet med at skulle tage den snak med min datter på 3,5 år allerede.

Hun har efterfølgende sagt et par gange til bl.a. Frost og To på flugt at folk døende og kom i himmelen men hun har aldrig spurgt om noget med rigtige folk, men jeg tror snart det kommer. Jeg tror jeg vil bruge den bbm kommer med at vi alle skal dø men der går laaaaaaaang tid inden det sker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i zoo i sidste uge og der spurgte Ronja ind til den lille elefantunge ikke er der mere. Jeg prøvede med at den ikke kom tilbage fordi den var syg. Den godtog Ronja ikke og blev ved med at sige den ville bare være der næste gang. Til sidst måtte jeg sige til hende at den var død og oppe i himlen så den kom ikke tilbage. Da vi kom til flodhestene kunne jeg så fortælle at den lille flodhest legede med den lille elefant i himmelen. Jeg havde ikke lige regnet med at skulle tage den snak med min datter på 3,5 år allerede.

Hun har efterfølgende sagt et par gange til bl.a. Frost og To på flugt at folk døende og kom i himmelen men hun har aldrig spurgt om noget med rigtige folk, men jeg tror snart det kommer. Jeg tror jeg vil bruge den bbm kommer med at vi alle skal dø men der går laaaaaaaang tid inden det sker!

Har Zoo mistet både en elefantunge og en flodhesteunge? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Zoo mistet både en elefantunge og en flodhesteunge? :unsure

Ja. 2014 var ikke et godt år for ungerne i zoo. Elefanten blev syg af en herpes virus mener jeg det var og overlevede ikke. Vist nok rimelig normalt blandt elefanterne at ungerne bliver meget syge og dør hvis de får den virus.

Flodhesten døede fordi der opstod tumult hos flodhestene og hannen kom til at bide ungen og det overlevede den ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i zoo i sidste uge og der spurgte Ronja ind til den lille elefantunge ikke er der mere. Jeg prøvede med at den ikke kom tilbage fordi den var syg. Den godtog Ronja ikke og blev ved med at sige den ville bare være der næste gang. Til sidst måtte jeg sige til hende at den var død og oppe i himlen så den kom ikke tilbage. Da vi kom til flodhestene kunne jeg så fortælle at den lille flodhest legede med den lille elefant i himmelen. Jeg havde ikke lige regnet med at skulle tage den snak med min datter på 3,5 år allerede.

Hun har efterfølgende sagt et par gange til bl.a. Frost og To på flugt at folk døende og kom i himmelen men hun har aldrig spurgt om noget med rigtige folk, men jeg tror snart det kommer. Jeg tror jeg vil bruge den bbm kommer med at vi alle skal dø men der går laaaaaaaang tid inden det sker!

Hmm, det kan være vi skal være forberedt på noget lignende nu vi regner med at tage i zoo i weekenden :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

Nu på vej til vagtlægen med Maliva.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

Nu på vej til vagtlægen med Maliva.

Åh nej dog :( Er hun ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Note to self: husk at give Filippa ble på til natten <_<

Filippa smed bleen om dagen i august, men har stadig brug for den om natten.

Bruger jeres stadig natble og hvis ikke, hvornår røg den i så fald?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Note to self: husk at give Filippa ble på til natten <_<

Filippa smed bleen om dagen i august, men har stadig brug for den om natten.

Bruger jeres stadig natble og hvis ikke, hvornår røg den i så fald?

Erica smed den i første omgang 14 dage efter hun smed den om natten (pinsen sidste år) det gik fint i en periode med kun 1-2 uheld om ugen, men henover sommerferien blev det værre og hun fik ble på igen uden nogle problemer. I efteråret begyndte hun selv at sætte ord på at hun ikke ville have den på. Jeg husker ikke vi havde særlig mange uheld. Nu vågner hun om natten og går på toilet hvis hun skal tisse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica smed den i første omgang 14 dage efter hun smed den om natten (pinsen sidste år) det gik fint i en periode med kun 1-2 uheld om ugen, men henover sommerferien blev det værre og hun fik ble på igen uden nogle problemer. I efteråret begyndte hun selv at sætte ord på at hun ikke ville have den på. Jeg husker ikke vi havde særlig mange uheld. Nu vågner hun om natten og går på toilet hvis hun skal tisse.

Havde hun en periode med tørre bleer først? Har ladet mig fortælle der skal dannes et hormon/stof hos dem før de kan registrere de skal tisse om natten og det er det der giver tørre bleer. Filippas ble er nemlig stadig våd om morgenen (hun taler også om ikke at ville have den på af og til).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde hun en periode med tørre bleer først? Har ladet mig fortælle der skal dannes et hormon/stof hos dem før de kan registrere de skal tisse om natten og det er det der giver tørre bleer. Filippas ble er nemlig stadig våd om morgenen (hun taler også om ikke at ville have den på af og til).

Ja, hun havde tørre bleer, men tror kun det var i 4-6 dage op til de var helt tørre. Hvis hun har våde bleer om morgen tænker jeg ikke hun er klar til det. Tisser hun af inden hun bliver puttet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.