MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Spændende, håber det er vellykket:)

Spændende! Hvad siger hun til det?

Jeg har overtaget nu og sidder og holder hende i hånden, mens hun forhåbentligt snart falder i søvn. Hun var først lidt forvirret, så ked af det og sur og smed med bamse og dyne. Så gik det bedre, og vi fik snakket lidt om noget andet - blandt andet at C skal have hendes natkjole på til nytårsaften :D Så læste vi 2 bøger for at få hende ned i gear, og nu er vi her. Hun prøver stadig en gang i mellem at overtale mig til at hente hendes sut, men hun bliver ikke sur over at jeg siger nej.

Hun prøvede at lure sutten ind lige før ved at bede om mælk, og da jeg så sagde ja, sagde hun "Mælk - og sut, mor" jeg sagde til hende, at hun ikke bruger sut mere, så sagde hun bare "ja sut". Da jeg sagde nej, svarede hun "jeg siger bare atju.. Atju og skomagerdreng" - går den så går den. :D

Så nu tror jeg faktisk hun sover :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har overtaget nu og sidder og holder hende i hånden, mens hun forhåbentligt snart falder i søvn. Hun var først lidt forvirret, så ked af det og sur og smed med bamse og dyne. Så gik det bedre, og vi fik snakket lidt om noget andet - blandt andet at C skal have hendes natkjole på til nytårsaften :D Så læste vi 2 bøger for at få hende ned i gear, og nu er vi her. Hun prøver stadig en gang i mellem at overtale mig til at hente hendes sut, men hun bliver ikke sur over at jeg siger nej.

Hun prøvede at lure sutten ind lige før ved at bede om mælk, og da jeg så sagde ja, sagde hun "Mælk - og sut, mor" jeg sagde til hende, at hun ikke bruger sut mere, så sagde hun bare "ja sut". Da jeg sagde nej, svarede hun "jeg siger bare atju.. Atju og skomagerdreng" - går den så går den. :D

Så nu tror jeg faktisk hun sover :o

Snu tøs :D

Håber I får en god nat! Hun er sej, hende Karla :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snu tøs :D

Håber I får en god nat! Hun er sej, hende Karla :super

Hehe, ja hun er ikke helt tabt bag en vogn :D

Jeg håber også på en god nat. Forventer nu, at vi kommer til at gå ind til hende et par gange, men sådan er det jo bare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natten gik bare så fint. Hun vågnede ved midnat, og ledte efter sutten, og blev lidt sut på C, da han fortalte, at hun ikke kunne få den. Men hun accepterede det hurtigt og lagde sig til at sove og sov til kl. 6. :yay

Hun siger selv at sutten er væk nu, så det tegner godt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natten gik bare så fint. Hun vågnede ved midnat, og ledte efter sutten, og blev lidt sut på C, da han fortalte, at hun ikke kunne få den. Men hun accepterede det hurtigt og lagde sig til at sove og sov til kl. 6. :yay

Hun siger selv at sutten er væk nu, så det tegner godt :yay

Fedt :yay

Og cool hun blev lidt "sut" på C :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :yay

Og cool hun blev lidt "sut" på C :lol

Der skulle have stået "sur" :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natten gik bare så fint. Hun vågnede ved midnat, og ledte efter sutten, og blev lidt sut på C, da han fortalte, at hun ikke kunne få den. Men hun accepterede det hurtigt og lagde sig til at sove og sov til kl. 6. :yay

Hun siger selv at sutten er væk nu, så det tegner godt :yay

Hvor er hun sej :yay vi skal også igang med projekt væk med sutten, men har en fæl mistanke om, at det ikke kommer til at gå smertefrit for sig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se Johannes' reaktion på fyrværkeriet i aften :) han snakker meget om at der er nogen der tegner på himlen og det siger buuuum og det er sjooovt.. så håber det holder ved til det går igang for alvor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica sov først 23:15 i går, normalt sover hun ikke specielt meget længere når hun kommer sent i seng, højst til kl 8. I dag sov vi til 9:30..! :blink Jeg tror aldrig hun er stået så sent op før!

Men dejligt at jeg også fik sovet - kom først i seng efter kl 02, så rart stadig at få 6-7 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se Johannes' reaktion på fyrværkeriet i aften :) han snakker meget om at der er nogen der tegner på himlen og det siger buuuum og det er sjooovt.. så håber det holder ved til det går igang for alvor :)

Hvad sagde han til det?

Erica var vildt imponeret over det fyrværkeri, dem vi besøgte fyrede af. Dejligt at se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna synes bare at Nytår er en fest! Flyverdragt, hue, briller og høreværn, så var hun klar til brag, knaldperler, træk-propper osv.

Hun var pænt sur, da der ikke var mere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sagde han til det?

Erica var vildt imponeret over det fyrværkeri, dem vi besøgte fyrede af. Dejligt at se.

Han faldt i søvn uden videre ca 19.30 Vi sad og puttede i sofaen og så kravlede han op til mig og satte sig til rette og faldt i søvn.. det er godt nok sjældent det er sket :o han vågnede så lidt efter midnat og så havde han en fest :yay løb rundt og råbte nytår (eller nytover som han siger :lol) og nød bare det hele :)

Dejligt at Erica nød aftenen, det er så fedt at se deres begejstring :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det Lunas tur til at kaste op :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er bagt kage, laver pandekager, boller til hævning, stegt bacon og hele huset er pyntet med flag,balloner og serpentiner, så vi er max klar til at holde 4 års fødselsdag i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det Lunas tur til at kaste op :(

Øv, god bedring med hende :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh Johannes skal starte i børnehave på mandag.. min lille, store dreng :wub

Jeg er spændt på hvad han siger til det hele ovenpå en lang juleferie.. men ingen tvivl om at han trænger til at få brændt noget energi af, han har godt nok været i fuld sving i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er bagt kage, laver pandekager, boller til hævning, stegt bacon og hele huset er pyntet med flag,balloner og serpentiner, så vi er max klar til at holde 4 års fødselsdag i morgen.

:super

Tillykke med hende :balloons :hurra :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh Johannes skal starte i børnehave på mandag.. min lille, store dreng :wub

Jeg er spændt på hvad han siger til det hele ovenpå en lang juleferie.. men ingen tvivl om at han trænger til at få brændt noget energi af, han har godt nok været i fuld sving i dag :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super

Tillykke med hende :balloons :hurra :balloon

Tusind tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er bagt kage, laver pandekager, boller til hævning, stegt bacon og hele huset er pyntet med flag,balloner og serpentiner, så vi er max klar til at holde 4 års fødselsdag i morgen.

Åh det lyder til at blive en god fødselsdag!

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, god bedring med hende :( :kram2

Tak! :)

Det er gået over i tynd mave nu, så håber hun snart er frisk igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

98 = 3 år

104 = 4 år

Er det ikke sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

98 = 3 år

104 = 4 år

Er det ikke sådan?

I teorien Ida har ikke helt fundet ud af at hun skal bruge 98 endnu, hun er kun i 92

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jo jo, i know! Jeg hader bare at shoppe ud fra alder, når jeg er mest trænet i at shoppe ud fra de cm tal ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I teorien... Min søn har nu ikke helt fattet det - han kom i 98 da han var godt 2,5 :lol

Det passer da meget godt? Str 98/3 år må da svare til 2,5-3,5 år? Altså når der ikke findes str 2,5 år, 3,5 år osv, så vil jeg da forvente at 3 år strækker sig et halvt år på hver side?

At Erica så som 4,5-årig stadig har lidt tøji str 98 er så en helt anden snak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.