MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Vi skal holde Annas fødselsdag på lørdag og jeg har bestilt en surprise-Frost-kage hos en fra min Anna-mødregruppe, der laver vildt flotte kager. Åha, hvor jeg glæder mig til at se Annas reaktion!

Hun lagde lige det her billede på Facebook i morges - det tegner godt :yay

11183440_10153564418392013_6842576688027

Ih hhvor er den fin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde Annas fødselsdag på lørdag og jeg har bestilt en surprise-Frost-kage hos en fra min Anna-mødregruppe, der laver vildt flotte kager. Åha, hvor jeg glæder mig til at se Annas reaktion!

Hun lagde lige det her billede på Facebook i morges - det tegner godt :yay

11183440_10153564418392013_6842576688027

Årh, hun bliver da ellevild!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde Annas fødselsdag på lørdag og jeg har bestilt en surprise-Frost-kage hos en fra min Anna-mødregruppe, der laver vildt flotte kager. Åha, hvor jeg glæder mig til at se Annas reaktion!

Hun lagde lige det her billede på Facebook i morges - det tegner godt :yay

11183440_10153564418392013_6842576688027

Selvom Filippa ikke har set billeder kan jeg mærke hun er misundelig ;)

Så fin! Spændende at se den færdig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor og Filippa er på vej hjem i bilen. Vi hører julemusik og der spilles "det er risengrød". Filippa synger lidt med og fortæller hvem der siger hvad i sangen.

Filippa: hvad hedder de to "hender"?

Mor: hende med de mørke krøller hedde Pil og hende med den lange fletning hedde Gemyse.

Filippa: er det hende-navne?

Mor: ja, det er det. Gemyse er lidt specielt men det er til piger.

Filippa: hvordan er du blevet så klog, mor?

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor og Filippa er på vej hjem i bilen. Vi hører julemusik og der spilles "det er risengrød". Filippa synger lidt med og fortæller hvem der siger hvad i sangen.

Filippa: hvad hedder de to "hender"?

Mor: hende med de mørke krøller hedde Pil og hende med den lange fletning hedde Gemyse.

Filippa: er det hende-navne?

Mor: ja, det er det. Gemyse er lidt specielt men det er til piger.

Filippa: hvordan er du blevet så klog, mor?

:D

:D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla kom ind til os i morges, og sagde "mor jeg er ked af det, jeg vil gerne sove med jer". Hun kom op i sengen, fik et stort kram og sagde så "nu er jeg ikke ked af det mere" :biglove

Elsker, at hun er blevet så god til at snakke om følelser :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Mor, du må altså undskylde... Men fars bog ude på det andet badeværelse faldt ned i min potte med tis i!" :D

Tror ikke Mads tager det så tungt.. Det var trods alt "bare" en Basserne :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag morgen:

M: Theodor, ka du huske at far ikke skal på arbejde i dag, så vi to bare skal hygge os sammen hele dagen?

T: JAH!

M: skal vi tage i Zoologisk have?

T: JA! Zoo-go-logisk have!

M: hva ka man se dér?

T: giraffer...elefanter....næsehorner...løver..,men ikk muldvarper, vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen, se lige :glad

p4ZjH6i.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen, se lige :glad

p4ZjH6i.jpeg

Hvor den flot :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius, Julius og jeg har været på besøg hos Marius' gamle dagplejer og han faldt ind som han aldrig har været væk. Han legede bare :D Og det har åbenbart været så sjovt, at han vil derned igen imorgen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været på besøg hos Lunas tidligere DP i dag! :yay

De faldt lynhurtigt tilbage i den vante gænge og "hieraki" og de hyggede bare! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen, se lige :glad

p4ZjH6i.jpeg

Den er da helt fantastisk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen, se lige :glad

p4ZjH6i.jpeg

Hun blir jo helt vild! Glæder mig til at læse om det. Og tillykke med hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på vej til Viborg og min mand snakker i tlf på anlægget med Marius kusine. Lige pludselig råber Marius, se en bro. Så må vi lige forklare ham, at nej K kan ikke se broen selvom du kan høre hende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen, se lige :glad

p4ZjH6i.jpeg

Hvad var der indeni? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var der indeni? :)

Massiv chokoladekage med rigtig chokolade :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Massiv chokoladekage med rigtig chokolade :)

Lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor fik lov at finde på navne til insekterne på Arthurs uro, men kunne kun blive enig med sig selv om, at sommerfuglen skal hedde evigglad. Efter nogle uger besluttede jeg så, at de andre kunne hedde Egon, Benny og Keld. Det synes han er fedt (han kender dog ikke Olsenbanden). 

 

Så nu har vi:

Sommerfuglen Evigglad

Bien Egon

Edderkoppen Benny, og

Guldsmeden Kælk  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farmor og farfar havde en nissedør med i weekenden :rolleyes. De satte den op i kælderen sammen med Anna.

Så i går satte vi lidt grød foran døren, for at se om der mon så også boede en nisse og i morges lå der en lakridspibe. Anna er helt oppe og ringe over det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farmor og farfar havde en nissedør med i weekenden :rolleyes. De satte den op i kælderen sammen med Anna.

Så i går satte vi lidt grød foran døren, for at se om der mon så også boede en nisse og i morges lå der en lakridspibe. Anna er helt oppe og ringe over det :D

:super :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa snotter og hoster helt vildt. Hun har fået hostesaft selvom hun ikke kunne lide det, så håber på en roligere nat end sidst. Hun trænger til at komme i bh i morgen efter 5 fridage og inden 14 dages ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store dreng får bare ros med ros på i børnehaven :kuller

En af pædagogerne stoppede mig i dag da jeg hentede, og roste ham bare for at være så god til at sidde stille og spise når der var tid til det (han har endda fået et klistermærke som belønning), og fortalte at han bare var så god til at gå i børnehave :kuller

De oplever at han er en lille tryghedsnarkoman, men det har jeg sådan set allerede fortalt dem fra start :lol

Hvor dejligt han er faldet godt til :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på natten og i morgen tidlig. Karla vågnede alt for tidligt i dag, så kl. 16 gik hun kold på sofaen, og vi lod hende sove til aftensmad kl. 18.30. Hun ville dog ikke have andet end yoghurt, og ville meget gerne sove videre efter maden. Så kl. 18 blev hun puttet, og sover nu. Lille pus altså :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fået Carolines 4 års undersøgelse overstået, hun er 110 cm og vejer 19,5 kg, så kan jeg da bedre forstå at jeg synes hun er så stor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.