MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Hold nu op hvor Ronja glæder sig til weekenden hvor bedsteveninden kommer og skal overnatte :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram Ej øv, er det meget slemt?

Er det ikke sådan noget alle børn skal igennem... Jeg går ihvert fald og forventer at CE en dag kommer hjem og har klippet i hendes hår for hun elsker at klippe og jeg har hørt om mange børn der er kommet hjem fra bh med ny frisure.

Både og.... Hun har klippet et hak i pandehåret, hvilket okker så slemt.

Men hun har også taget en ordentlig tot i den ene side, hvilket ser skrækkeligt ud, da hun er klippet lidt i etager og det var det lange der røg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida spurgte på vej hjem fra børnehave idag, om jeg ville skriver til Ms mor og spørge om de måtte lege sammen i weekenden.

Hold op hun bliver stor min pige.

 

Det er så vildt! Karla har også snakket om at få bedstevennen med hjem et stykke tid, så nu er vi ved at arrangere en legeaftale i næste uge, og begge børn er helt oppe og køre over det. Karla snakker ikke om andet end "hvornår kommer M hjem til mig". Det er så hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara er hjemme for anden dag med feber... Så vi hygger os i dag mens far og storesøster er på arbejde og i skole;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så vildt! Karla har også snakket om at få bedstevennen med hjem et stykke tid, så nu er vi ved at arrangere en legeaftale i næste uge, og begge børn er helt oppe og køre over det. Karla snakker ikke om andet end "hvornår kommer M hjem til mig". Det er så hyggeligt!

Ja det er hyggeligt, men også skræmmende at de er så store.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er hyggeligt, men også skræmmende at de er så store.

 

Jeg kan heller ikke helt følge med længere. Jeg synes kun lige hun har lært at gå og snakke. Men på den anden side føles det også som om det er årtier siden hun var en baby. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke helt følge med længere. Jeg synes kun lige hun har lært at gå og snakke. Men på den anden side føles det også som om det er årtier siden hun var en baby. :D

Men så længe det kun er dem der bliver ældre :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nej! Prinsessetiden er kommet. Karla har lige sagt, at hun vil være prinsesse til fastelavn i år. Så jeg må nok ligge mine kreadrømme væk, og give hende det billige aldi-kostume på, der hænger inde på hendes værelse. :rolleyes Hun var ellers blevet så fin en drage eller enhjørning. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Theos børnehave opfordrer de til, at børnene kommer som noget andet end Anna/Elsa og Spiderman.

Jeg kan godt forstå opfordringen, men synes på den anden side også, at børnene skal have lov til at være det de selv synes er sjovt/sejt.

Anyway så vil Theo nu være en papkasse, så det har vi lavet til ham ^_^

Og så er der kommet lidt Ninjago klistermærker på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Theos børnehave opfordrer de til, at børnene kommer som noget andet end Anna/Elsa og Spiderman.

Jeg kan godt forstå opfordringen, men synes på den anden side også, at børnene skal have lov til at være det de selv synes er sjovt/sejt.

Anyway så vil Theo nu være en papkasse, så det har vi lavet til ham ^_^

Og så er der kommet lidt Ninjago klistermærker på ;)

Jeg kan godt forstå dem men jeg synes altså børnene selv skal have lov at vælge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline vil være elsa, men hun tager en anden kjole på, og vil males i ansigtet :-) hun bestemmer selv på den dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dem men jeg synes altså børnene selv skal have lov at vælge.

Sådan har jeg det også :) Og hvorfor skal de klædes ud som noget andet bare for at glæde de voksne? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna vil være Askepot! Hun fik Askepot 3 (nok egentlugt en fejl at det var 3'eren)i julegave og har nok set den 20 gange nu.

Så Askepot til fastelavn, it is!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CE fik selv lov at vælge hvad hun ville være og ja, det blev så en Anna kjole.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissas Anna kjole er kommet i dag, men hun efterlyser nu at være Rosa fra Rouladegade -så vi skal have luret på at lave sådan en kjole :) Så kan hun få den på til Rosa og Rødderne til marts, hvor sutten forhåbentlig ryger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon vil være spøgelse.

Mads og Tobias bliver fængselsfanger. Fandt nogle hvide og sortstribede heldragter til 60kr pr stk. Så der skal bare sys fange nummer på og sys en lille hue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida vil være hulk og Eigil bliver bondemand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lille skal være doc mcstuffins og den store mortor Mille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også :) Og hvorfor skal de klædes ud som noget andet bare for at glæde de voksne? :rolleyes

Jeg kan egentlig knap forstå opfordringen... :unsure Er det for at gøre det mere kreativt/varieret/originalt? Det er børnene vel ligeglade med... Hold nu kæft, hvor var der mange Elsaer sidste år (herunder to af mine niecer), men ungerne var jo glade...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan egentlig knap forstå opfordringen... :unsure Er det for at gøre det mere kreativt/varieret/originalt? Det er børnene vel ligeglade med... Hold nu kæft, hvor var der mange Elsaer sidste år (herunder to af mine niecer), men ungerne var jo glade...

Det vil jeg tro. Har ikke spurgt. Vi har spurgt en del ind til deres pædagogik på det seneste, så jeg prøver lige at holde lidt igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W springer over i år. Han ved ikke hvad det er. Og faktisk tror jeg ikke han vil synes om konceptet, medmindre vi har dyrket det i virkelig lang tid.

Så slipper jeg da også endnu et år :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica vil være mariehøne :) Hun har heldigvis ikke fanget, at man kan klæde sig ud som noget andet, end det, der allerede er i hendes klæd-ud-skuffe! :super

Sidste år var hun Elsa og Tornerose.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissas Anna kjole er kommet i dag, men hun efterlyser nu at være Rosa fra Rouladegade -så vi skal have luret på at lave sådan en kjole :) Så kan hun få den på til Rosa og Rødderne til marts, hvor sutten forhåbentlig ryger ;)

Ellers har jeg set rosa udklædning i Bilka ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i byen skal de gå optog ned gennem byen. Så man kan ikke se deres udklædningstøj. Den store har fået en vilde venner dragt og den lille går derfor ikke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh... Jeg er bare ikke fan af fastelavn :(

Ved ikke hvad Anna vil/skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.