MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Tillykke med Lucas :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skulle en tur i badeland idag med ungernes faster og vi var kun lige akkurat kommet ind i omklædningsrummet, da Lise glider på det våde gulv og slår tænderne direkte ned i gulvet :boo

Den ene fortand rokker lidt og er synligt skæv og trukket lidt opad og tilbage, og så har hun slået en flig af sin ene hjørnetand. Og så blødte hun i tandkødet.

Vi brugte en halv time på at komme igennem til 1813, som sagde at så længe tanden ikke var lige ved at falde ud og hun dermed risikerede at sluge den, så kunne det godt vente til imorgen med at komme til tandlægen. Så da Lise var blevet trøstet og hun sagde det kun gjorde en lille smule ondt nu, spurgte vi hende om hun stadig ville i svømmeland. Det ville hun gerne, så vi endte med at tage derind alligevel og hun havde en skøn dag, hvor hun var oppe i en stor vandrutsjebane ca 30 gange :D Seje pige altså! Jeg er glad for vi ikke bare besluttede at tage hjem igen, så det blev en god dag trods alt frem for en dårlig oplevelse det hele.

På vej hjem tog vi en tur på Jensens bøfhus, og da vi havde fået besked på at Lise kun måtte få meget bløde/flydende og kolde ting at spise indtil hun kunne komme til en tandlæge, så fik hun baby frugtmos, yoghurt, ostehaps, mælk og masser af softice til aftensmad på restauranten :D Det var damen bestemt ikke utilfreds med!

Så venter vi bare på at høre dommen imorgen hos tandlægen, min frygt er hvis tanden er blevet skubbet op i den blivende tand ovenover og har beskadiget den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til Lucas og velkommen herinde!

God bedring med ham :kram

Et forsinket tillykke til Silke Elia også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av stakkels Lise :( håber ikke det påvirker de varige tænder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, for pokker Lise :(

SÅ jeg var 3 år, væltede den høje stol med mig, så jeg slog fortænderne lige i gulvet. De blev slået helt tilbage i tandkødet, men jeg har ingen varige skader på de blivende tænder.

I skal ringe til børnetandlægen i morgen og så skal I melde det til forsikringen. Også selvom der ikke skal gøres noget ved det nu.

God bedring med hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Lucas :balloons

Stakkels Lise. Dejligt I fik en god dag alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kan anbefale bøger om børn og søvn? Vi kæmper så meget med Simons søvn for tiden :boo

Han er svær at putte og vågner en milliard gange og vil op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have tøser :kram

Per tager hende til tandlæge idag, men godt tip om at ringe til forsikringen også, tak for det! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er derpræcis en måned til vi rigtigt hører til herinde! :o

Om lidt er min lille pige 3år!

Vi snakker meget om fødselsdag og har egentlig gjort det længe!

hun ønsker sig:

3! Cykler (den ene skal være rød) :blink

en trampolin

En gynge

En rutsjebane

Et løbehjul

Og vi skal ha pasta og pølser på hendes fødselsdag OG fastelavnskage med lys.... ja nemlig ja!

Godt hun har 3 hold brdsteforældre med alle de ønsker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til tandlæge med Maja for første gang. Da vi er færdige går vi en tur på biblioteket, så Maja kan lege lidt der, inden vi skal hente Malou i DP. Hun finder en dukke som hun undersøger  meget grundigt. Pludselig  råber hun "mor! Dukken har en tissemand" :haha kunne simpelthen ikke lade være med at grine :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så kom Lise til tandlægen idag. De gjorde ikke rigtig så meget ved det, sagde bare at de ikke mente der var sket noget med de blivende tænder, men vi må vente til de kommer før vi kan være helt sikre. Og så må hun fortsat ikke spise noget hårdt og bide med fortænderne i det næste stykke tid.

 

Hun var super dygtig hos tandlægen og lå så fint stille med helt åben mund... Men så var hun lige ved at redde sig en tur på skadestuen også bagefter! 

Hun havde fået en hoppebold af tandlægen, og den tabte hun så ind under et bord. Da hun havde været inde efter den og skulle kravle ud, så i stedet for bare at rejse sig op normalt, så HOPPEDE hun op og bankede hovedet lige op i sådan et slags instrumentbræt hos tandlægen, hvor der var sådan nogle spidse dutter nedenunder :(

Per sendte mig disse billeder af hende, mens jeg var på arbejde (det var ham der var blevet hjemme og havde taget afsted med hende)... NØJ, hvor havde jeg bare lyst til at smide alt i hænderne og drøne hjem til min stakkels uheldige pige! Heldigvis havde Per kunnet stoppe blødningen med koldt vand og så sidde med papir på efterfølgende i noget tid - og så så det ud til at lukke sig, så det ikke blev nødvendigt at tage på skadestuen:

 

MLGG1hJ.jpg

 

nho4WeC.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså lille Lise :( :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, for filan, hvor er det bare ikke Lises dag for tiden! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres søde velkomst herinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er Lise da også bare uheldig! :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh stakkels lille Lise :( avs da!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh stakkels lille Lise... God bedring med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram Mette, hun har da godt nok været uheldig, stakkels søde Lise :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op Mette hvor er Lise uheldig. Rigtig god bedring med hende :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan kun blive en bedre dag for Lise i morgen! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Lise :kram2

Mht. Evt. Skader på tænderne, så kan de gå hen først at vise sig om mange år :( Jeg fik skadet en fortand som først har vist sig at have taget skade 20 år efter uheldet. Håber ikke hun er uheldig de kommende dage, hun har da taget sin tørn med knubs :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor et lide dog bare uheldig :kram2

Håber hendes dag imorgen bliver bedre end idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh nej :( Lise dog!!! :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til Lise (og Lises mor). Sikke uheldig hun er for tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uheldige Lise :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.