MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Jeg nyder virkelig, at Karla er blevet så stor nu. Var nødt til at have hende med til lægen i dag, fordi hun havde det skridt i går, og de skal have en rask dag hjemme, inden de må komme i vuggestue. Hun klarede det så fint, sad bare med ipaden og uden at forstyrre. Da jeg skulle have taget blodprøve lagde hun en trøstende hånd på min arm, og kiggede nysgerrigt med. :D

Bagefter tog vi ud for at købe en ting til hende, fordi hun havde været så god, og hun valgte en bakke blåbær :biglove

Turen hjem var bare super hyggelig, og hun hyggede og fjollede, men gjorde som jeg bad hende hver gang, lige med det samme :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med Silke Elia :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store dreng er startet til fodbold :wub

zidabaxubahilexu.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store dreng er startet til fodbold :wub

zidabaxubahilexu.jpg

Sejt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det mig der har en selektiv og kræsen datter, eller er de her opskrifter ikke ret "vilde" og alternetive til børn?

http://m.samvirke.dk/opskrifter/opskrifter/boernevenlige-opskrifter.html

Nogle af dem tror jeg godt, Valdemar ville spise. Kanelsnegle og brownies fx :lolhit Men også rodfritter, bollerne, supperne, mangosalaten og pizzaene.

Men blomkål med rejer og chiligryde tvivler jeg stærkt på, at han ville spise. Gerne blomkål og rejer hver for sig, men ikke sådan hældt sammen. Og jeg tror heller ikke, det ville passe herren at fiskefiletten lå i suppen. Og alt sådan noget wok noget er han også skeptisk overfor. Smoothier vil han godt have HVIS de er lyserøde og spises med ske. For så er det jo i virkeligheden jordbæris ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror faktisk Edith ville spise det meste, undtaget det med tomat og måske noget af det der ligner salat :)

Men hun spiser stort set alt :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også velsignet med en meget lidt kræsen datter, som gladeligt ville spise alle retter, er jeg sikker på! Jeg synes faktisk også, det ser ret lækkert ud og skal da lige have kigget lidt nærmere på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... jamen jeg ville da ønske at Luna ville spise det...

Men der er altså også noget af det, jeg ikke engang selv synes lyder hverken lækkert eller spændende :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også velsignet med en meget lidt kræsen datter, som gladeligt ville spise alle retter, er jeg sikker på! Jeg synes faktisk også, det ser ret lækkert ud og skal da lige have kigget lidt nærmere på det

:ditto

Jeg har gemt linket, så er der lidt nyt inspiration :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dilemma! Luna har ikke sovet lur i børnehaven i dag, og er nu drattet i søvn på sofaen... hun har nu sovet i ca 30min... what to do?

vække nu, eller vente til hun har sovet 45min? 1time?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dilemma! Luna har ikke sovet lur i børnehaven i dag, og er nu drattet i søvn på sofaen... hun har nu sovet i ca 30min... what to do?

vække nu, eller vente til hun har sovet 45min? 1time?

 

måske hun kan sove igennem til i morgen? Det har Erica gjort nogle gange, da hun var i gang med at droppe middagsluren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske hun kan sove igennem til i morgen? Det har Erica gjort nogle gange, da hun var i gang med at droppe middagsluren.

Det er helt sikkert at hun ikke gør :)

så hvis jeg ikke vækker hende, vågner hun mellem 17 og 18 og sover ikke igen før kl. Lort i aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt sikkert at hun ikke gør :)

så hvis jeg ikke vækker hende, vågner hun mellem 17 og 18 og sover ikke igen før kl. Lort i aften...

Så ville jeg vække nu, selvom det er surt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ville jeg vække nu, selvom det er surt <_<

Tror det er det jeg ender med at gøre... forbereder mig lige mentalt på at hun nok er mobset !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er det jeg ender med at gøre... forbereder mig lige mentalt på at hun nok er mobset !

Hvordan gik det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det?

Hun vågnede selv 5 min efter jeg skrev herinde.

Var on/off glad/sur/ked/frustreret/hysterisk indtil hun blev puttet i glad tilstand efter et bad... og hun sov ca kl. 20.30

Så det gik ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise er (desværre) blevet ret så kræsen og småtspisende, så jeg er overbevist om at hun ikke ville spise ret mange af de retter du linker til Sara. Tror hun ville spise alle de usunde ting som kanelsnegle, brownies og så æblebollerne, pizza og måske den der rodsuppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hører vi også til herinde, for i dag er Lucas blevet 3 år! :loveshower

Vi har haft en dejlig weekend med fødselsdag, men det har også været hårdt - især fordi han lige er stoppet helt med lur, og lige for tiden sover rigtig dårligt om natten <_< men påtrods af træthed har han virkelig hygget sig, og det har været så dejligt! :wub

Nu håber jeg bare ikk han er ved at blive syg :unsure han har nyst nogle gange i dag, og næsen løber en lille bitte smule, og så er han træt. Men han er også lige startet i bhv for 3 uger siden, så kunne godt forestille mig at det er optakt til noget sygdom/forkølelse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Lucas :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hører vi også til herinde, for i dag er Lucas blevet 3 år! :loveshower

Vi har haft en dejlig weekend med fødselsdag, men det har også været hårdt - især fordi han lige er stoppet helt med lur, og lige for tiden sover rigtig dårligt om natten <_< men påtrods af træthed har han virkelig hygget sig, og det har været så dejligt! :wub

Nu håber jeg bare ikk han er ved at blive syg :unsure han har nyst nogle gange i dag, og næsen løber en lille bitte smule, og så er han træt. Men han er også lige startet i bhv for 3 uger siden, så kunne godt forestille mig at det er optakt til noget sygdom/forkølelse <_<

Tillykke med Lucas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har de sidste 14 dage snakket om Legoland, og i dag kom vi endelig afsted. Det blev til et par times hygge, og da vi sluttede af med is, sagde hun at det var en dejlig dag :-). Hun har allerede spurgt hvornår vi skal afsted igen, godt vi har sæsonkort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Lucas :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Lucas og velkommen her :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.