MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Min mand har haft ringet til sin chef i aften og spurgt hvordan og hvorledes med barnets første sygedag når jeg er på barsel. Det vidste han umiddelbart ikke, men han fik besked på at blive hjemme. Ved ikke om han har fortalt min situation, men det er også lige meget, jeg har ham hjemme imorgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand har haft ringet til sin chef i aften og spurgt hvordan og hvorledes med barnets første sygedag når jeg er på barsel. Det vidste han umiddelbart ikke, men han fik besked på at blive hjemme. Ved ikke om han har fortalt min situation, men det er også lige meget, jeg har ham hjemme imorgen :yay

Rigtig god chef din mand har :super jeg ved ikke hvordan reglerne er men Jonas har også haft sygedage med Ronja mens jeg havde barsel. Hvis de skal på hospitalet eller lægen er det jo ikke så nemt med en baby også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja!! De der små arme og lille bitte krop der bare vil sidde helt helt tæt i sofaen!

Mie er heldigvis stadig en putte fis! Men slet ikke i samme liga som før! Nu er hun pludselig en kattekilling eller en nuttet kanin :rolleyes og skal rode rundt samtidig :p

Hehe, sådan er Karla også. Det er meget hyggeligt, men varer ikke mange minutter før hun tonser rundt :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en hård nat til Marius og hans far :( Men de sover også endnu. Håber Marius feber er faldet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får sq grå hår i hovedet af den tøs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Simon er for første gang blevet afleveret uden gråd i børnehaven! :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Simon er for første gang blevet afleveret uden gråd i børnehaven! :wee

Ren mor lykke :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får sq grå hår i hovedet af den tøs!

Hvad så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Simon er for første gang blevet afleveret uden gråd i børnehaven! :wee

:Yay det er altså også klart den bedste ting - så gør det heller ikke ondt på mor :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ren mor lykke :7himmel

:Yay det er altså også klart den bedste ting - så gør det heller ikke ondt på mor :kiss

Så dejligt.

Vi har også haft en hård opstart. Først sommerferien og så stoppede 2:3 af pædagogerne på hans stue.

Så håber det er sådan fremover, men han græd jo også næsten dagligt i vs, hvis ikke lige ynglings pædagogen var der så er jo desværre vandt til det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen hører vi også til herinde. Silke Elia har glæææææædet sig den sidste uge og talt ned til vi skal sige 'hurraaaa' og have mange pakker :D

COvH683.jpg

Forstår slet ikke at hun allerede fylder 3 i morgen. Jeg har jo lidt født hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så?

Først skulle hun liiiige åbne bøtten med kanelsukker selvom keg to min forinden havde bedt hende om at lade bøtten stå...

Så kom hun ud i køkkenet med hænderne indsmurt i kanelsukker... = vaske hænder.

Og det resulterede så i at hun synes hun skulle gøre det grundigt! - ved at tømme hele flasken med shampoo i håndvask og afløb! :blink = Skum overalt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke mange vi snart er herinde ^_^

Velkommen til Silke Elia :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen hører vi også til herinde. Silke Elia har glæææææædet sig den sidste uge og talt ned til vi skal sige 'hurraaaa' og have mange pakker :D

COvH683.jpg

Forstår slet ikke at hun allerede fylder 3 i morgen. Jeg har jo lidt født hende :)

Tillykke med SE.

Karla har også øvet sig på fødselsdagssang inden hendes fødselsdag.det lød så sjovt, da hun gik og sang "med dejlig chokolade og kager til.. MIG!" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen hører vi også til herinde. Silke Elia har glæææææædet sig den sidste uge og talt ned til vi skal sige 'hurraaaa' og have mange pakker :D

COvH683.jpg

Forstår slet ikke at hun allerede fylder 3 i morgen. Jeg har jo lidt født hende :)

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen hører vi også til herinde. Silke Elia har glæææææædet sig den sidste uge og talt ned til vi skal sige 'hurraaaa' og have mange pakker :D

COvH683.jpg

Forstår slet ikke at hun allerede fylder 3 i morgen. Jeg har jo lidt født hende :)

Tillykke med fødselsdagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen, Silke Elia og velkommen herind til mor :hurra :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Silke Elia :hurra :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius er feberfri her til morgen :yay Og sendt en enkelt dag oppe ved bedsterne inden børnehaven kalder imorgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorteaflevering her til morgen :(

øv hvor var hun ked af det da jeg skulle gå :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de 3år Silke Elia! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorteaflevering her til morgen :(

øv hvor var hun ked af det da jeg skulle gå :boo

Aldrig sjovt! 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Silke Elia :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aldrig sjovt!

:kram

Havde bare aller mest lyst til vende om og tage hende med hjem igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle lykønskningerne. Vi havde en dejlig morgen. Vi troede vi skulle ind og vække hende med flag og sang, men stod allerede klar ved døren og kiggede håbløst på os, mens hun sagde 'hvor er?' - altså hvor var alle pakkerne henne :D :LOL

Så op i stuen til pakkerne. Jesper havde hentet rundstykker, som vi spiste sammen inden han kørte 7.15. Bagefter byggede Silke Elia og jeg lidt på hendes LEGO inden vi gik ud og hejste flaget.

Så afleverede jeg hende 8.30 med sunde muffins og frugt i dagplejen, hvor hun blev mødt af tillykke skilt og Emil, der glad løb hende i møde og ønskede tillykke :)

Jesper henter hende kl15 og så glæder jeg mig til at få fra arbejde kl16.45 (øv altså) og komme hjem til hende.

CiFC6u4.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.