MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Velkommen og tillykke, Albert og tille :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Virkelig dårligt lægebesøg i dag :(

Theo skulle til 4 års undersøgelse, og sad så sødt og legede indtil han blev kaldt ind. Han ville bare ikke med ind til lægen :unsure

Min kæreste måtte tage ham og bære ham derind. Vi måtte opgive alt, hvad der hedder vægt, højde osv., for han var helt ude af den. Lægen valgte derfor at skynde sig at få ham stukket, så vi kunne komme afsted igen.

Nøj hvor han skreg og græd :( "Det VAR jo farligt at komme til lægen. Han stak mig!" :boo

Øv altså.

:kram2

Var det fordi han var bange for at blive stukket, han ikke ville derind?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Var det fordi han var bange for at blive stukket, han ikke ville derind?

Nej for det havde vi faktisk undladt at fortælle ham :unsure

Vi havde bare sagt, at han skulle lyttes på og vejes osv. Og at det ikke var farligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det var da også en lang dag :blink

Ja det var pga kursus i PLF...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej for det havde vi faktisk undladt at fortælle ham :unsure

Vi havde bare sagt, at han skulle lyttes på og vejes osv. Og at det ikke var farligt :(

Har I læst historien om Aske (mener jeg han hedder) som skal til lægen og vaccineres? Den hedder vidst 'en syg historie om en rask dreng'. Den er bare rigtig god.

Silke Elia har heller aldrig været fan af ture til lægen. Men hun har været med mig en del gange, da jeg var sygemeldt og skulle til sådanne nogle sygesamtaler, og det hjalp meget at hun nu kunne forbinde lægen med noget hyggeligt; at hun bare kunne komme ind og lege.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I læst historien om Aske (mener jeg han hedder) som skal til lægen og vaccineres? Den hedder vidst 'en syg historie om en rask dreng'. Den er bare rigtig god.

Silke Elia har heller aldrig været fan af ture til lægen. Men hun har været med mig en del gange, da jeg var sygemeldt og skulle til sådanne nogle sygesamtaler, og det hjalp meget at hun nu kunne forbinde lægen med noget hyggeligt; at hun bare kunne komme ind og lege.

Nej, den kender jeg ikke. Men det kunne være, at vi skulle have fat i noget lignende til næste gang :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, den kender jeg ikke. Men det kunne være, at vi skulle have fat i noget lignende til næste gang :unsure

Den kan lånes på biblioteket :) synes den er rigtig god. Aske vil ikke til lægen, men da han får at vide at vaccinen er et usynlig supermandsskjold der holder farlige sygdomme væk, får hans forældre ham afsted. Så er det pludselig sejt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan lånes på biblioteket :) synes den er rigtig god. Aske vil ikke til lægen, men da han får at vide at vaccinen er et usynlig supermandsskjold der holder farlige sygdomme væk, får hans forældre ham afsted. Så er det pludselig sejt :)

Den lyder god :) Måske vi skulle låne den til at bearbejde oplevelsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lyder god :) Måske vi skulle låne den til at bearbejde oplevelsen.

Det synes jeg I skal gøre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg I skal gøre :kiss

:ditto

 

Vi har læst MANGE bøger om at gå til lægen og Anna er bare SÅ sej. Jeg er spændt på hvordan det går når hun skal vaccineres ved næste besøg, men hun ved godt det skal ske og jeg forventer (håber) faktisk hun er ret tapper.

 

Jeg tænker også du er nødt til at snakke med ham om dagens oplevelse. Han synes jo helt tydeligt det var farligt at blive stukket og du havde jo sagt det ikke var farligt, så han er nok blevet forskrækket. Det kan jeg sådan set godt forstå, hvis han er påvirket af. Forstå mig ret - det er IKKE for at prikke til den dårlige samvittighed, men jeg tror altså det vil betyde noget for ham, hvis du siger du godt kan forstå han synes det var farligt og du er ked af du sagde det ikke var. Så han ikke føler sig 'forkert' fordi han synes det var det. Forstår du hvad jeg mener? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Vi har læst MANGE bøger om at gå til lægen og Anna er bare SÅ sej. Jeg er spændt på hvordan det går når hun skal vaccineres ved næste besøg, men hun ved godt det skal ske og jeg forventer (håber) faktisk hun er ret tapper.

Jeg tænker også du er nødt til at snakke med ham om dagens oplevelse. Han synes jo helt tydeligt det var farligt at blive stukket og du havde jo sagt det ikke var farligt, så han er nok blevet forskrækket. Det kan jeg sådan set godt forstå, hvis han er påvirket af. Forstå mig ret - det er IKKE for at prikke til den dårlige samvittighed, men jeg tror altså det vil betyde noget for ham, hvis du siger du godt kan forstå han synes det var farligt og du er ked af du sagde det ikke var. Så han ikke føler sig 'forkert' fordi han synes det var det. Forstår du hvad jeg mener? :unsure

Ja det forstår jeg godt :)

Tænkte også at han måske følte sig lidt "forrådt", fordi vi jo havde sagt, at det ikke var farligt :(

Men han var jo sådan set allerede ude af den, inden vi nåede derind, hvor han slet ikke vidste, at han skulle stikkes :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi også til herinde, Albert blev 3 år igår. Han havde en fantastisk dag, hvor han havde en bolle-krokodille med i børnehave, det bliver han ved med at snakke om som det bedste der skete :)

Jeg er ikke så aktiv for tiden, men læser lidt med rundt omkring, så vil bare lige pippe at jeg følger lidt med herinde nu :)

 

Tillykke og velkommen herinde :balloons

 

Virkelig dårligt lægebesøg i dag :(

Theo skulle til 4 års undersøgelse, og sad så sødt og legede indtil han blev kaldt ind. Han ville bare ikke med ind til lægen :unsure

Min kæreste måtte tage ham og bære ham derind. Vi måtte opgive alt, hvad der hedder vægt, højde osv., for han var helt ude af den. Lægen valgte derfor at skynde sig at få ham stukket, så vi kunne komme afsted igen.

Nøj hvor han skreg og græd :( "Det VAR jo farligt at komme til lægen. Han stak mig!" :boo

Øv altså.

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

1000 tak for tillykkeønskninger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Marius skal selv til gymnastik idag. Det er jeg spændt på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Marius skal selv til gymnastik idag. Det er jeg spændt på...

Alene uden forældre? :) Hvordan foregår det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alene uden forældre? :) Hvordan foregår det?

Vi skal sidde udenfor og vente mens de er til gymnastik. Tilgengæld har de masser af hjælpere. Han har jo været vant til forælder/barn gymnastik. Men det gik super. Altså i den forstand at han var sød og hyggede sig og brugte tiden på at løbe i cirkel. Han forstår det ikke helt endnu, men mon ikke han lære det i løbet af sæsonen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal sidde udenfor og vente mens de er til gymnastik. Tilgengæld har de masser af hjælpere. Han har jo været vant til forælder/barn gymnastik. Men det gik super. Altså i den forstand at han var sød og hyggede sig og brugte tiden på at løbe i cirkel. Han forstår det ikke helt endnu, men mon ikke han lære det i løbet af sæsonen...

Fedt at de har mulighed for en masse hjælpere :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at de har mulighed for en masse hjælpere :super

Ja de har omkring en håndfuld skolepiger til at hjælpe og så 2 trænere. Specielt på dette hold med de 3-6 årige. Der er knald på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de har omkring en håndfuld skolepiger til at hjælpe og så 2 trænere. Specielt på dette hold med de 3-6 årige. Der er knald på :D

Jamen det var også derfor jeg lige spurgte ind til det, da du skrev, at det var uden forældre :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det var også derfor jeg lige spurgte ind til det, da du skrev, at det var uden forældre :D ;)

Men de er som regel nemmere at have med at gøre uden forælder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men de er som regel nemmere at have med at gøre uden forælder :D

Ja det skal nok passe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har sovet uden ble i nat. Jeg var ikke helt sikker på det var en god idé men hun ville gerne så hun fik lov. Det er heldigvis også gået godt. Da jeg stod op kl 6.15 var hendes trusser og seng stadig tør men 2 min efter kom hun ud til mig med våde trusser. Så hun har egentlig sovet hele natten uden at tisse :glad nu skal hun bare lige at vågne inden hun tisser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.