MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Spiderman leger baby ^_^

kakeguferijevata.jpg

Hehe - det gjorde min 7 årig niece også da hun legede gemmeleg med hendes bror og stedsøskende... De kunne ikke finde hende... Hun er også en bette pjevs den tøs...

 

Hvor er han bare herlig:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

post-2308-0-99123700-1439722697_thumb.jp

Så hører vi til herinde. Karla fik pandekager med frugt på sengen i morges (vores seng), og fik sin gave fra farmor og farfar: et doktor McStuffins. Kæmpe hit.

Nu er hun dog puttet til middag med feber. :( Vi ville ellers have været i biografen i dag, men det må blive en anden dag. Godt vi fejrede hende i går med en virkelig god tur i Bonbonland :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Karla :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Karla :hurra

Og god bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Karla :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius synes stadig barnevognen er noget af det mest hyggelige :D

3DnpOxM.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med fødselsdagen Karla :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Karla :balloons

Hvor er han herlig Anita :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius synes stadig barnevognen er noget af det mest hyggelige :D

3DnpOxM.jpg

Silke Elia sover også trofast i sin barnevogn hjemme/når hun ikke er i dagpleje. Er spændt på hvor længe det varer. Der er ikke meget plads til en Voksi deri længere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Karla og velkommen herind Pumpkins :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lurer lige lidt med her,for om lidt over en måned er jeg en del af denne gruppe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lurer lige lidt med her,for om lidt over en måned er jeg en del af denne gruppe

Ih store dreng :biglove

Hvornår starter han i børnehave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for fødselsdagshilsnerne :yay

Karla er heldigvis feberfri nu og klar til 3-års undersøgelse senere i dag :) så nu tager vi en slappe-hyggedag med dr. Macstuffins og øver os i at blive undersøgt med det nye lægesæt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dybt ulykkelig Anna ved aflevering i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dybt ulykkelig Anna ved aflevering i dag :(

:kram

Der er heldigvis ikke længe til barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen vi RIGTIG hører til herinde :o det er lidt vildt!

Andre end mig der bliver total nostalgisk omkring ungernes fødselsdage?

Sidder med sådan en ambivalent følelse af på den ene side at glæde mig over min STORE pige som kan mere og mere og vil mere og mere. De sidste "rester" af baby/tumling er snart væk. Ingen lur, ingen sut og godt på vej i projekt blefri!!! Hun bliver mere og mere selvhjulpen og sproget får nu også et ordentligt hak opad med begreber og hun stiller opklarende spørgsmål.

På den anden side siger jeg jo også farvel til alt det der gjorde hende lille! Min "baby" er snart helt væk, og det er faktisk ret trist :boo

(Godt vi starter forfra lige om lidt så :p )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen vi RIGTIG hører til herinde :o det er lidt vildt!

Andre end mig der bliver total nostalgisk omkring ungernes fødselsdage?

Sidder med sådan en ambivalent følelse af på den ene side at glæde mig over min STORE pige som kan mere og mere og vil mere og mere. De sidste "rester" af baby/tumling er snart væk. Ingen lur, ingen sut og godt på vej i projekt blefri!!! Hun bliver mere og mere selvhjulpen og sproget får nu også et ordentligt hak opad med begreber og hun stiller opklarende spørgsmål.

På den anden side siger jeg jo også farvel til alt det der gjorde hende lille! Min "baby" er snart helt væk, og det er faktisk ret trist :boo

(Godt vi starter forfra lige om lidt så :P )

Vi runder jo de 3 år på lørdag, og nu siger jeg VI, for det føles jo altså sådan :rolleyes

Jeg er 100% enig med dig. jeg elsker, at hun kan så meget, og hun er så sød og klog og sjov, og jeg er helt vild med at se hendes personlighed udfolde sig. Jeg går også og glæder mig til at have en baby igen, men jeg kan blive så trist af at tænke for meget på, at jeg ALDRIG skal holde lille tykke BabyInger i mine arme mere. Det bliver jo en ny lille dame, og det glæder jeg mig bestemt også til, men nuiiiij... Tiden går så stærkt! :boo 

Det er ikke engang altid, jeg kan snyde mig til et kys mere! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih store dreng :biglove

Hvornår starter han i børnehave?

Til januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi runder jo de 3 år på lørdag, og nu siger jeg VI, for det føles jo altså sådan :rolleyes

Jeg er 100% enig med dig. jeg elsker, at hun kan så meget, og hun er så sød og klog og sjov, og jeg er helt vild med at se hendes personlighed udfolde sig. Jeg går også og glæder mig til at have en baby igen, men jeg kan blive så trist af at tænke for meget på, at jeg ALDRIG skal holde lille tykke BabyInger i mine arme mere. Det bliver jo en ny lille dame, og det glæder jeg mig bestemt også til, men nuiiiij... Tiden går så stærkt! :boo

Det er ikke engang altid, jeg kan snyde mig til et kys mere!

Præcis!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har 39,8 i feber :o Troede bare han var træt da vi gik hjem og måtte op i barnevognen til Julius, men så har han fået høj feber. Han kørte ellers på løbecykel, da jeg hentede ham, så det er gået stærkt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har 39,8 i feber :o Troede bare han var træt da vi gik hjem og måtte op i barnevognen til Julius, men så har han fået høj feber. Han kørte ellers på løbecykel, da jeg hentede ham, så det er gået stærkt...

Lucas fik også pludselig høj feber i går da vi havde haft formiddagsgæster og han havde leget så godt med de store drenge.. og igen her til aften sådan lige ud af det blå. Han var feberfri imorges og har været i bh i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen vi RIGTIG hører til herinde :o det er lidt vildt!

Andre end mig der bliver total nostalgisk omkring ungernes fødselsdage?

Sidder med sådan en ambivalent følelse af på den ene side at glæde mig over min STORE pige som kan mere og mere og vil mere og mere. De sidste "rester" af baby/tumling er snart væk. Ingen lur, ingen sut og godt på vej i projekt blefri!!! Hun bliver mere og mere selvhjulpen og sproget får nu også et ordentligt hak opad med begreber og hun stiller opklarende spørgsmål.

På den anden side siger jeg jo også farvel til alt det der gjorde hende lille! Min "baby" er snart helt væk, og det er faktisk ret trist :boo

(Godt vi starter forfra lige om lidt så :p )

Du er ikke alene. Synes det virker helt forkert, at sige, at min lille pige er 3 år. Men på den anden side, så er hun bare så meget en på 3.

Jeg nyder virkelig, at vi kan hygge på en mere 1 til 1 måde, og nyder at opleve verden gennem hendes øjne.

Men jeg savner også at side med hende i mine arme og mærke hendes små fingre klamre sig til min finger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke alene. Synes det virker helt forkert, at sige, at min lille pige er 3 år. Men på den anden side, så er hun bare så meget en på 3.

Jeg nyder virkelig, at vi kan hygge på en mere 1 til 1 måde, og nyder at opleve verden gennem hendes øjne.

Men jeg savner også at side med hende i mine arme og mærke hendes små fingre klamre sig til min finger.

Åh ja!! De der små arme og lille bitte krop der bare vil sidde helt helt tæt i sofaen!

Mie er heldigvis stadig en putte fis! Men slet ikke i samme liga som før! Nu er hun pludselig en kattekilling eller en nuttet kanin :rolleyes og skal rode rundt samtidig :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas fik også pludselig høj feber i går da vi havde haft formiddagsgæster og han havde leget så godt med de store drenge.. og igen her til aften sådan lige ud af det blå. Han var feberfri imorges og har været i bh i dag...

Det er virkelig synd for ham. Nu er han faldet i søvn på sofaen og jeg nåede lige at proppe en panodil på ham. Han spjætter en hel del og er egentlig glad for jeg kan sidde og holde øje med ham. Min mand sover inde ved ham i nat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja!! De der små arme og lille bitte krop der bare vil sidde helt helt tæt i sofaen!

Mie er heldigvis stadig en putte fis! Men slet ikke i samme liga som før! Nu er hun pludselig en kattekilling eller en nuttet kanin :rolleyes og skal rode rundt samtidig :p

Sådan er Theo også :D :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.