Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Skulle bare aldrig have ringet til Anders - at høre hans stemme gør savnet 1000 gange værre - KÆFT jeg glæder mig til at han er hjemme imorgen...

Der er heldigvis kun en dag til imorgen :kram :kram

Men kender godt det med at natten er slem.. :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skulle bare aldrig have ringet til Anders - at høre hans stemme gør savnet 1000 gange værre - KÆFT jeg glæder mig til at han er hjemme imorgen...

Ej hvor jeg kender det :kram :kram

Godt han er hjemme i morgen.

Jeg frygter også for i næste uge, mig og Albert skal med min mor og far i sommerhus på sjælland, så skal undvære C fra mandag til mandag. Jeg har helt ondt i maven over det, selvom vi skal være sammen med mine forældre, men det er bare ikke det samme uden C..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh altså... når man endelig har en romantisk stund :seng ... er det altså ikke glade tilråb fra tremmesengen jeg havde håbet på :bed

Men kan sku ik la være med at grine :D øv, ku du ik lige ha sovet 15 min mere lille skat

Tak for dagens grin :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Er lige gået trist seng efter små-skænderi med M :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Er lige gået trist seng efter små-skænderi med M :(

Øv sender :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Er lige gået trist seng efter små-skænderi med M :(

Øv :kram. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Er lige gået trist seng efter små-skænderi med M :(

:kram håber det er gået over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anders kommer hjem i dag og han har lovet at være total bonus far og kæreste/mand.

Syntes virkelig også han skylder BIG TIME! Altså det hele er jo gået fint, men det har da været pisse hårdt, også selvom Mie er i DP fra 9 til 15 så er det jo ikke fordi jeg sidder på den flade dagen lang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle bare aldrig have ringet til Anders - at høre hans stemme gør savnet 1000 gange værre - KÆFT jeg glæder mig til at han er hjemme imorgen...

Årh, det er bare frygteligt at savne nogen så meget. Chin op, i morgen er lige om lidt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anders kommer hjem i dag og han har lovet at være total bonus far og kæreste/mand.

Syntes virkelig også han skylder BIG TIME! Altså det hele er jo gået fint, men det har da været pisse hårdt, også selvom Mie er i DP fra 9 til 15 så er det jo ikke fordi jeg sidder på den flade dagen lang!

Hvor dejligt! Vi håber, han kan holde det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt! Vi håber, han kan holde det :)

Tak - han plejer at være god til st holde det han lover, og de få gange det ikke er sket har der været en rigtig god grund til det. Så jeg glæder mig bare til at se ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tit lyst til at skrive noget her inde men syns det blir for tungt til smalltalk og dropper de lange forklaringer. Har bare lyst til at skrive at jeg er så taknemmelig for kærligheden og for ikke at være alene mor som jeg har været rigtig meget, selv om det af og til er svært at være i parforhold... og så har jeg lyst til at slette den bemærkning igen fordi det lyder så simpelt... Nå nu får den lov at stå denne gang. God weekend de damer

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tit lyst til at skrive noget her inde men syns det blir for tungt til smalltalk og dropper de lange forklaringer. Har bare lyst til at skrive at jeg er så taknemmelig for kærligheden og for ikke at være alene mor som jeg har været rigtig meget, selv om det af og til er svært at være i parforhold... og så har jeg lyst til at slette den bemærkning igen fordi det lyder så simpelt... Nå nu får den lov at stå denne gang. God weekend de damer

:balloons

Det er da et dejligt indlæg!! Lad det endelig stå :) Man skal ikke lægge skjul på, at man er taknemmlig for den kærlighed man har i sit liv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig virkelig til i morgen hvor vi skal ud og spise og til Tall Ship uden børn, ih hvor vi skal hygge <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror altså min kæreste kan "lugte" når jeg har æl, han blir altid enormt sex krævende lige på den tid af måneden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at have Anders hjemme - vi har bare hygger os hele dagen og nu har han ferie i 14 dage sammen med os :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det han ikke forstår ved "jeg ikke vil diskuteredet"? Hvorfor skal han blive ved med at køre i ring og benægte at det er en diskussion når han kan høre hvor påvirket jeg bliver af samtalen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror altså min kæreste kan "lugte" når jeg har æl, han blir altid enormt sex krævende lige på den tid af måneden :D

Haha hvor sjovt - men er det ikke også noget med at man netop udskiller nogle feromoner under ÆL? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det han ikke forstår ved "jeg ikke vil diskuteredet"? Hvorfor skal han blive ved med at køre i ring og benægte at det er en diskussion når han kan høre hvor påvirket jeg bliver af samtalen.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået bryllupsdagsgave på forskud :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået bryllupsdagsgave på forskud :biglove

Yay!! Hvad fik du? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay!! Hvad fik du? :)

Et rigtig fint armbånd :kuller Tager lige billede senere ;) Han havde besøgt sådan en kunstperlefabrik (det lyder ikke særlig pænt, men de virker ret stolte af det på Mallorca, og perlerne er virkelig flotte) på Mallorca mens jeg var på stranden med Valdemar, og så syntes han, at jeg skulle have det. Søde mand :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af at have været syg siden onsdag, så ingen sex siden mandag og jeg skulke have æl fredag.... Øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et rigtig fint armbånd :kuller Tager lige billede senere ;) Han havde besøgt sådan en kunstperlefabrik (det lyder ikke særlig pænt, men de virker ret stolte af det på Mallorca, og perlerne er virkelig flotte) på Mallorca mens jeg var på stranden med Valdemar, og så syntes han, at jeg skulle have det. Søde mand :biglove

Søøøøød mand!! :) Han er vist en keeper ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i de dage hvor et eller andet går skævt og ligegyldig hvad man gør så bliver der ved med at være sådan en lidt dum stemning - glæder mig til at kunne starte forfra imorgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER