Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

16 minutes ago, Lady H said:

I guder, hvor jeg synes, at det er dræbende, at der løbende vågner børn og forstyrrer, hvis man får den ide at forsøge sig med at have sex <_< Jeg har virkelig ikke lyst, når det er mere sandsynligt, at baby vågner, end at hun ikke gør.

 

Kunne vi ikke bare lade være i en periode... uden sure miner. Suk...

 

Skal vi bytte mand? :lol

 

Min har det tilsyneladende ligesom din, og jeg er efterhånden der, hvor jeg bliver irriteret over at han "ikke engang gider at prøve" :D:rolleyes (er dog spændt på om det ændrer sig nu hvor han lige er kommet hjem  :chin: )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hæhæ. Vi er lige løbet tør for gummi. Vi bestilte, da Cirkel var lidt over en måned gammel. Ud fra antallet vi købte, kan vi regne ud at vi gennemsnitligt har haft sex fem gange om måneden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, JosephinePN said:

Hæhæ. Vi er lige løbet tør for gummi. Vi bestilte, da Cirkel var lidt over en måned gammel. Ud fra antallet vi købte, kan vi regne ud at vi gennemsnitligt har haft sex fem gange om måneden :D

Haha, det er lidt sjovt. Vi bruger også kondomer for tiden, og her forleden dag kiggede jeg på pakken og kom til at tænke på at det da gjorde det enkelt at regne frekvensen ud... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, millivanilli said:

Haha, det er lidt sjovt. Vi bruger også kondomer for tiden, og her forleden dag kiggede jeg på pakken og kom til at tænke på at det da gjorde det enkelt at regne frekvensen ud... 

Ja meget og man bliver tydeligt bevidst om, hvorvidt sekvensen er høj eller lav :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er efterhånden så lang tid siden vi har haft sex at det er virkelig pinligt. Og jeg begynder at frygte at det aldrig kommer i gang igen :unsureu det ville være perfekt med lidt julehygge, men vi bor hos mine forældre og deler værelse med Clara så jeg synes ikke det er til. Og sådan er det i mindst en måned endnu (sikkert længere) ... :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50 minutes ago, Aja said:

Det er efterhånden så lang tid siden vi har haft sex at det er virkelig pinligt. Og jeg begynder at frygte at det aldrig kommer i gang igen :unsureu det ville være perfekt med lidt julehygge, men vi bor hos mine forældre og deler værelse med Clara så jeg synes ikke det er til. Og sådan er det i mindst en måned endnu (sikkert længere) ... :( 

 

Det skal nok gå :kram E var over 1 år, da jeg spurgte B meget alvorligt, om han troede at vi nogensinde fik et sexliv igen. Og han svarede ærligt, at han håbede det, men at han troede, det ville blive svært.

 

Men nu - hvor E er knap halvandet - har vi pt haft sex 3 gange indenfor den sidste måned. Det er ikke meget, men i forhold til at det er (travl) jul, at vi har været syge, og at vi samsover med vores to børn (og dermed kun har sex i sengen når de ikke er hjemme), synes jeg faktisk, det er rimelig godt klaret, og i forhold til Es første leveår er det en mega stigning i hyppighed ;)

 

Hvor gammel er det nu, Clara er, og ammer du (stadig :unsure )? Der er også noget natteroderi pt, ikk'? Herhjemme har amning og søvn en MEGET tydelig indvirkning på sexlysten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(I øvrigt har december ALTID været en dårlig sex-måned for os. Vi æder og stresser alt for meget til at føle os helt så sexede som vi plejer og den der følelse at at "man skal fordi det er jul" er heller ikke god for os... Januar er som regel bedre. :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Barbamama said:

 

Det skal nok gå :kram E var over 1 år, da jeg spurgte B meget alvorligt, om han troede at vi nogensinde fik et sexliv igen. Og han svarede ærligt, at han håbede det, men at han troede, det ville blive svært.

 

Men nu - hvor E er knap halvandet - har vi pt haft sex 3 gange indenfor den sidste måned. Det er ikke meget, men i forhold til at det er (travl) jul, at vi har været syge, og at vi samsover med vores to børn (og dermed kun har sex i sengen når de ikke er hjemme), synes jeg faktisk, det er rimelig godt klaret, og i forhold til Es første leveår er det en mega stigning i hyppighed ;)

 

Hvor gammel er det nu, Clara er, og ammer du (stadig :unsure )? Der er også noget natteroderi pt, ikk'? Herhjemme har amning og søvn en MEGET tydelig indvirkning på sexlysten.

 

Det er godt at det kan komme igen :) 

vi har aldrig haft sex vildt ofte, heller ikke før jeg blev gravid. Og det er ok med os begge. Her efter vi fik C har der godt kunne gå 2 måneder imellem det skete, men sidst der var gået ca 2 måneder så fik jeg mens for første gang som varede i en måned, så blev vi alle syge på skift, så fik vi vandskade i huset og jeg startede på nyt arbejde og nu bor vi jo så ved mine forældre. 

 

Det værste er, at jeg ikke som sådan savner det :unsure altså jo, jeg nærværet med min mand og at vi føler os som et par, men ikke selve sex delen. så skal lige have mig lidt sammen for at få det i gang igen. 

 

C er godt 14 måneder nu og jeg ammer ikke mere, men hun har aldrig sovet særlig godt om natten. Så træthed (og computerspil for min mands vedkommende)  har vundet om aftenen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Aja said:

 

Det er godt at det kan komme igen :) 

vi har aldrig haft sex vildt ofte, heller ikke før jeg blev gravid. Og det er ok med os begge. Her efter vi fik C har der godt kunne gå 2 måneder imellem det skete, men sidst der var gået ca 2 måneder så fik jeg mens for første gang som varede i en måned, så blev vi alle syge på skift, så fik vi vandskade i huset og jeg startede på nyt arbejde og nu bor vi jo så ved mine forældre. 

 

Det værste er, at jeg ikke som sådan savner det :unsure altså jo, jeg nærværet med min mand og at vi føler os som et par, men ikke selve sex delen. så skal lige have mig lidt sammen for at få det i gang igen. 

 

C er godt 14 måneder nu og jeg ammer ikke mere, men hun har aldrig sovet særlig godt om natten. Så træthed (og computerspil for min mands vedkommende)  har vundet om aftenen 

 

Altså bortset fra at B og jeg havde rigtig rigtig meget sex det første halve-hele år af vores forhold, så lyder det rigtig meget som os. :) Jeg blev også lidt nervøs af det til sidst, men det kan altså godt komme igen! Og vi havde det i øvrigt ikke dårligt, mens vi ikke havde sex. Uanset hvad andre siger, så holder jeg altså på, at det ikke er noget man nødvendigvis skal (medmindre selvfølgelig, man prøver at lave en baby og ikke får hjælp, der overflødiggør sex i baby making processen). Det skal nok gå :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, Aja said:

 

Det er godt at det kan komme igen :) 

vi har aldrig haft sex vildt ofte, heller ikke før jeg blev gravid. Og det er ok med os begge. Her efter vi fik C har der godt kunne gå 2 måneder imellem det skete, men sidst der var gået ca 2 måneder så fik jeg mens for første gang som varede i en måned, så blev vi alle syge på skift, så fik vi vandskade i huset og jeg startede på nyt arbejde og nu bor vi jo så ved mine forældre. 

 

Det værste er, at jeg ikke som sådan savner det :unsure altså jo, jeg nærværet med min mand og at vi føler os som et par, men ikke selve sex delen. så skal lige have mig lidt sammen for at få det i gang igen. 

 

C er godt 14 måneder nu og jeg ammer ikke mere, men hun har aldrig sovet særlig godt om natten. Så træthed (og computerspil for min mands vedkommende)  har vundet om aftenen 

 

Hvis i begge har lyst, til at have lyst til sex. Så vil jeg anbefale at i simpelthen gør det, når i mærker den mindste smule af ork. Vi har også meget lav sexfrekvens og har det fint med det (og vi synes det er lidt irriterende at vi 'skal' have sex på tvungne tidspunkter pga PB), men det er helt tydeligt at sex avler sex! Som om vi husker at det da er meget rart.

 

Måske kan i blive enige om at det bare skal være hurtigt? At det er ok at vende sig væk og se tv/spille computer bagefter? Måske i skal tage på date, tage en fridag i mens Clara bliver passet i dp ( :unsure )? Måske skal i aftale at 'i morgen gør vi det'? Måske skal du finde en dag hvor du tænker 'ej i dag føler jeg et ekstra overskud' og så sende ham en dirty SMS? Eller måske skal i snakke om at det manglende sex ikke betyder noget lige nu og at i holde pause fra at stresse over det i hele januar?

 

:kram2 fra een som heller ikke gider bruge så meget energi på det :blush 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 hours ago, Stephi-moren said:

 

Hvis i begge har lyst, til at have lyst til sex. Så vil jeg anbefale at i simpelthen gør det, når i mærker den mindste smule af ork. Vi har også meget lav sexfrekvens og har det fint med det (og vi synes det er lidt irriterende at vi 'skal' have sex på tvungne tidspunkter pga PB), men det er helt tydeligt at sex avler sex! Som om vi husker at det da er meget rart.

 

Måske kan i blive enige om at det bare skal være hurtigt? At det er ok at vende sig væk og se tv/spille computer bagefter? Måske i skal tage på date, tage en fridag i mens Clara bliver passet i dp ( :unsure )? Måske skal i aftale at 'i morgen gør vi det'? Måske skal du finde en dag hvor du tænker 'ej i dag føler jeg et ekstra overskud' og så sende ham en dirty SMS? Eller måske skal i snakke om at det manglende sex ikke betyder noget lige nu og at i holde pause fra at stresse over det i hele januar?

 

:kram2 fra een som heller ikke gider bruge så meget energi på det :blush 

 

Det lykkedes os faktisk i dag :blush

Men det er oftest aftalt hjemme hos os -  virkelig ikke særlig romantisk :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Kom til at surfe artikler på eb.dk, blandt andet en om, hvad for noget sexlegetøj danskerne køber og hvilke tendenser der er...

 

Den by, hvor der købes mest sexlegetøj pr indbygger er.... Aalborg!

 

Og det navn, som køberen oftest har er... Mette!

 

Ahøm! :lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, Barbamama said:

Haha. Kom til at surfe artikler på eb.dk, blandt andet en om, hvad for noget sexlegetøj danskerne køber og hvilke tendenser der er...

 

Den by, hvor der købes mest sexlegetøj pr indbygger er.... Aalborg!

 

Og det navn, som køberen oftest har er... Mette!

 

Ahøm! :lolhit 

Busted!! :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lea 17 dage. Sexliv genoplivet :7himmel det var slet ikke så akavet som frygtet efter ca 4 mdr pause pga bækkensmerter osv. Gad jeg godt gøre igen snart :blush 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det 6 dage siden Sofie blev rykket ud af soveværelset og det har vi endnu ikke udnyttet, på trods af jeg faktisk ikke kan huske hvornår vi :hump sidst :(

Måske var det midt i december. Sandsynligvis før. Det er vist et meget godt billede på, hvor presset vi har været  alt for længe. Og jeg har umiddelbart ikke lyst :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

51 minutes ago, Susanne said:

Nu er det 6 dage siden Sofie blev rykket ud af soveværelset og det har vi endnu ikke udnyttet, på trods af jeg faktisk ikke kan huske hvornår vi :hump sidst :(

Måske var det midt i december. Sandsynligvis før. Det er vist et meget godt billede på, hvor presset vi har været  alt for længe. Og jeg har umiddelbart ikke lyst :(

Årh, det lyder hårdt :(:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Susanne said:

Nu er det 6 dage siden Sofie blev rykket ud af soveværelset og det har vi endnu ikke udnyttet, på trods af jeg faktisk ikke kan huske hvornår vi :hump sidst :(

Måske var det midt i december. Sandsynligvis før. Det er vist et meget godt billede på, hvor presset vi har været  alt for længe. Og jeg har umiddelbart ikke lyst :(

:kram 

Lysten kan måske findes frem med lidt nærhed? Her i huset er det i hvert fald legalt at sige "jeg har egentlig ikke så meget lyst men kan vi ligge lidt i ske/kramme?" og så plejer der at ske en af to ting, enten falder vi i søvn eller også kommer der gang i noget, begge dele er faktisk dejligt nok... :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER